Витяг з методичних рекомендацій щодо проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах у 2013/2014 навчальному році
|
З 24 по 28 лютого 2014року у Шепетівському професійному ліцеї проходив тиждень природничо-математичних дисциплін.
Учні І-ІІІ курсів брали активну участь у проектних роботах, презентаціях, написанні рефератів у предметних радіо зетах, де використовували свій пошуковий матеріал з предметів: хімія, інформатика, математика та біологія, екологія, фізика.
Найактивніших учнів було нагороджено цінними подарунками.
|
ДПА - це державна підсумкова атестація, яка проводиться у всіх загальноосвітніх закладах України. Залежно від класу, ДПА проводиться в різній формі і з різних предметів. З усіх обов’язкових предметів атестація проводиться письмово за збірниками завдань, рекомендованими МОН.
|
Основними критеріями виховання творчої особистості, здатної до самоосвіти, є вміння автономно навчатися упродовж усього життя, креативно, нестандартно підходити до розв’язання будь-яких проблем. Основним розробником методу проектного навчання вважається Том Хатчінсон, автор підручників «Project English». Хатчінсон визначає проектну роботу як певне письмове завдання, виконуване у досить вільній формі. Така робота менше, ніж звичайні завдання, контролюється з боку викладача. Вона найчастіше проводить наприкінці вивчення теми, тому що вимагає багато часу для підготовки й мотивації. При цьому учні відчувають, що вони справді створюють, щось нове англійською мовою, і це приємно їм. Крім того проект дозволяє набувати соціального досвіду, досвіду роботи в групі, коли керівник проекту розподіляє обов’язки серед членів групи, а сильний учень допомагає слабшому.
|
Для сучасної професійної підготовки кваліфікованих робітників необхідним є високий рівень самостійного оволодіння новими знаннями та вміннями. Мобільність, творчий характер праці професіонала зумовлюють прогностичний характер змісту професійного навчання, суть якого полягає в прогнозуванні розвитку всіх компонентів праці: нових матеріалів, машин, механізмів, технологій, об’єктів праці, способів її організації.
|
Графік проведення директорських контрольних робіт в 101, 102, 103, 104, 204, 206, 311, 312 групі
|
28.11.13 року на базі Старокостянтинівського професійного ліцею відбувся семінар-практикум викладачів української мови та літератури за участю адміністрації закладу на тему: «Формування та розвиток мовленнєвої компетентності учнів на уроках української мови та літератури».
|
Сьогодні мати гарний, красивий одяг дуже просто. Але мати одяг не такий, як у всіх, можна, якщо ви здобуваєте професію кравця в Шепетівському професійному ліцеї. З метою виявлення та розвитку ініціативи, ділової активності учнів, підвищення інтересу до обраної професії з 18 по 22 листопада 2013 року у стінах нашого навчального закладу був проведений тиждень з професії «Кравець». Проведені у рамках тижня відкрите засідання гуртка, відкритий профорієнтаційний захід для учнів шкіл міста, виставки, конкурси, перетворення були змістовними, цікавими та корисними для учнів.
|
Суспільство ставить високі вимоги до формування особистості учня, готового сприймати сучасні реалії життя, бути самостійним і життєдіяльнісним. Забезпечення вимог суспільства можливе в умовах творчого підходу до організації навчально-виховного процесу. Існує багато поглядів на розв’язання цієї проблеми, аналізуються різні методи і форми навчання. Надати можливість учням активно навчатися, здійснювати пошуково-дослідницьку діяльність, творчо осмислювати процеси і явища, доказувати існування закономірних взаємозв’язків між складовими – ось завдання викладача професійно-теоретичної підготовки, майстра виробничого навчання, яке можливо реалізувати в ході виконання лабораторно-практичних робіт та під час уроків виробничого навчання. Тому цілком закономірно, що процес викладання предметів значно ефективніший, якщо його організація відбувається у творчій атмосфері.
|
17 жовтня на базі ДПТНЗ «Кам’янець-Подільське вище професійне училище» відбулося чергове засідання обласної фахової секції інженерно-педагогічних працівників електрогазозварювальних професій з теми: «Застосування сучасних виробничих технологій у професійній підготовці як шлях підвищення якості підготовки робітничих кадрів».
|
На сучасному етапі інформатизації суспільства все більшого поширення, в різноманітних сферах життя набувають комп’ютерні технології. Вони виступають як один із інструментів пізнання. Тому однією із задач сучасної освіти є підготовка викладача, який вільно орієнтується у світовому інформаційному просторі, використовуючи сучасні комп’ютерні технології.
|
26 вересня 2013 року на базі Понінківського професійного ліцею відбувся навчальний семінар інженерно-педагогічних працівників професії «Швачка. Кравець» з питання «Шляхи підвищення якості підготовки робітничих кадрів шляхом співпраці з соціальними партнерами». У роботі семінару активну участь від нашого навчального закладу взяла Муравйова Р. П., майстер виробничого навчання.
|
Обласний семінар-практикум викладачів математики «Урок математики в сучасному вимірі»
|
Для забезпечення успіху протягом навчального року викладачі Шепетівського професійного ліцею застосовують системний підхід у навчанні: гуманістичний підхід до особистості, індивідуалізація навчання на основі глибокого знання дитини, активність учня, позитивна емоційна забарвленість спілкування вчителя і учня.
|
12-13 червня 2013 року на базі Нетішинського професійного ліцею відбувся навчальний семінар заступників директорів ПТНЗ з навчально-виробничої роботи та навчальної роботи з питання: «Контрольно-аналітична діяльність як необхідний компонент системи роботи заступника директора з навчально-виробничої роботи та навчальної роботи ПТНЗ». У роботі семінару активну участь від нашого навчального закладу взяла Кучер С. Є., заступник директора з навчально-виробничого навчання.
| « 1 2 ... 10 11 12 13 14 15 » |