Понеділок, 20.05.2024, 16:42 | Вітаю Вас Гость | Реєстрація | Вхід
Головна » 2013 » Жовтень » 23 » Впровадження ІКТ на уроках технології столярних робіт, як засіб підвищення якості навчальних досягнень учнів
13:24
Впровадження ІКТ на уроках технології столярних робіт, як засіб підвищення якості навчальних досягнень учнів
На сучасному етапі інформатизації суспільства все більшого поширення, в різноманітних сферах життя набувають комп’ютерні технології. Вони виступають як один із інструментів пізнання. Тому однією із задач сучасної освіти є підготовка викладача, який вільно орієнтується у світовому інформаційному просторі, використовуючи сучасні комп’ютерні технології.

Концепція інформаційних технологій була додана до елементу комунікації і виникла у 1980-ті роки. Наразі ІКТ включають апаратні засоби (комп'ютери, сервери, тощо) та програмне забезпечення (операційні системи, мережеві протоколи, пошукові системи, тощо). Їхні можливості широко застосовують під час навчального процесу, звідси ІКТ можна вважати педагогічною технологію.

До сучасних інформаційно-комунікаційних технологій навчання відносяться Інтернет-технології, мультимедійні програмні засоби, офісне та спеціалізоване програмне забезпечення, електронні посібники та підручники, системи дистанційного навчання (системи комп'ютерного супроводу навчання).

Доступ в Інтернет для мене, як викладача і для учнів, підвищує рівень підготовки до уроку, рівень проведення занять, якість знань учнів. При цьому інтерес більшості учнів до комп'ютера й Інтернету підвищує мотивацію навчання.

На уроках з предмета «Технології столярних робіт» я застосовую мультимедійні презентації. Тематичне оцінювання та поетапні атестації проходять в навчальному кабінеті інформатики та інформаційних технологій за допомогою комп’ютерної програми Test2. Перегляд відеофільмів та відеофрагментів уроків з наступним аналізом дає можливість відпрацьовувати сучасні технології, методи, прийоми та їх ефективне застосування на різних етапах навчально-виховного процесу.

Вважаю, що використання ІКТ у роботі дає можливість:
• самоосвіти, підвищення професійного рівня;
• отримання найсучаснішій інформації тем, оновлення навчального та дидактичного матеріалу;
• мати доступ до методичної бази розробок;
• спілкуватися з колегами на різних форумах;
• публікувати свої матеріали та брати участь в обговоренні опублікованих матеріалів;
• брати участь в професійних конкурсах;
• обмінюватися досвідом з колегами з інших регіонів.

Інформатизація в педагогіці вважається перспективним напрямком, адже в цілому освіта характеризується як велика система, якісне функціонування якої неможливе без використання сучасних телекомунікаційних і комп’ютерних засобів зберігання, опрацювання, передавання, подання інформації.

Активне впровадження в навчальний процес ІКТ, зокрема, мультимедіа та інтерактивних технологій підвищує якість навчальних досягнень учнів. Застосування ІКТ у навчальному процесі дозволяє реалізувати ідеї індивідуалізації та диференціації навчання, що є основними завданнями сучасної системи освіти України.

Кучер С.Є. - викладач
професійно-теоретичної підготовки
Категорія: Навчально-виробнича робота | Переглядів: 638 | Додав: proflicey020