11 січня 2013 р. в Шепетівському професійному ліцеї відбувся консиліум членів методичної комісії природничо-математичних дисциплін у кабінеті інформаційних технологій та інформатики. На ньому розглядалися питання «Завдання педагогів загальноосвітніх дисциплін з підготовки до ЗНО».
|
Людина прагне досконалості. Самовдосконалення як соціальний процес базується на вимогах суспільства та професії до особистості фахівця. Причому вимоги, що пред’являються спеціалісту, повинні бути вище тих можливостей, що має людина. Ще однією важливою передумовою процесу самовдосконалення є ставлення самого фахівця до вимог, що висуваються. Звісно, якщо він байдуже ставиться до них, про розвиток особистості не йдеться.
|
Педагог, який працює творчо, — це особистість, котра під впливом зовнішніх чинників набула потрібних для актуалізації творчого потенціалу додаткових мотивів, особистісних утворень, здібностей, що допомагають досягти творчих результатів в одному чи кількох видах творчої діяльності.
Одним із напрямів методичної роботи в ліцеї є розвиток ініціативи та творчості педагога.
|
Засідання методичної комісії майстрів в/н та викладачів професійно-теоретичної і професійно-практичної підготовки з професій: «Столяр, верстатник деревообробних верстатів», «Штукатур, лицювальник-плиточник», яке відбулося 08.11.2012 р.
На засіданні проводився «Методичний діалог», на тему: «Знання - це скарб, а вміння вчитись - ключ до нього».
|
Основні принципи методичної роботи Мета і основні принципи завдання методичної роботи Система та структура методичної роботи Педагогічна рада Методичні комісії ШПЛ Управління, організація та планування методичної роботи Науково-методичне та інформаційне забезпечення методичної роботи Оснащення методичного кабінету Учасники методичної роботи Права та обов’язки учасників методичної роботи Основні напрями реалізації Концепції Умови реалізації Концепції
|
Передовий педагогічний досвід виростає з-поміж маси позитивного. Для його виявлення користуються системою критеріїв. У педагогічній літературі автори (Ю.К.Бабанський, М.М.Таланчук, В.І.Бондар, М.Ю.Красовицький та ін.) використовують різну кількість критеріїв — 5-7. З метою комплексної оцінки педагогічного досвіду як передового доцільно використовувати оптимальну кількість критеріїв, тому що на основі одного критерію оцінити таке складне явище неможливо, а надмірна їх кількість утруднить даний процес. Оптимальною кількістю таких критеріїв є 5. Це такі, як актуальність, новизна, результативність, стабільність, перспективність.
|
Орієнтовний перелік форм та методів організації методичної роботи з педагогічними працівниками
|
Склад методичних комісій Шепетівського професійного ліцею у 2012-2013 н. р.
|
Урок формування та вдосконалення вмінь і навичок Урок засвоєння нових знань Урок закріплення знань, умінь і навичок (уроки повторення) Урок систематизації й узагальнення знань Урок перевірки та коригування знань, умінь і навичок
|
Аутотренінг для молодого викладача «Як подолати страх перед уроком»
|
Закріплення наставників за молодими викладачами у 2012-2013 н. р.
|
Викладачі, які входять у слад Школи молодого викладача у 2012-2013 н. р.
|
Наукова робота над темою дослідження є найефективнішою для розвитку дослідницьких і наукових здібностей учнів. Це легко пояснити: якщо учень за рахунок вільного часу готовий займатися питаннями якої-небудь дисципліни, то знімається одна з головних проблем викладача, а саме - мотивація учня до занять. Учень вже настільки розвинутий, що працювати з ним можна не як з учнем, а як з молодшим колегою. Тобто він з посудини, яку треба наповнити інформацією, перетворюється на джерело останньої. Юний науковець стежить за новинками літератури, прагне бути в курсі змін, що відбуваються у вибраній їм науці, а головне - процес осмислення науки не припиняється за межами навчального закладу.
|
Як тільки прозвучав останній дзвоник для учнів та випускників Шепетівського професійного ліцею, в закладі розпочалась кропітка підготовка до нового навчального року. І це зрозуміло, адже заздалегідь було намічено багато справ, які повинні посприяти покращенню умов навчання учнів, праці викладачів та майстрів. З найскладнішого – підготовка будівель та споруд навчально-виховного і виробничого призначення, зовнішніх та внутрішніх інженерних мереж до безперебійної роботи. Крім того, й традиційні поточні ремонти кабінетів, майстерень, коридорів…
|
В березні 2012 року пройшло засідання методичної комісії майстрів виробничого навчання та викладачів спецдисциплін з професій «Столяр, верстатник деревообробних верстатів», «Штукатур, лицювальник-плиточник» на тему «Шляхи покращення знань учнів із спецпредметів».
| |