Одним із пріоритетних напрямів діяльності працівників соціально-психологічної служби системи професійно – технічної освіти є забезпечення психологічного супроводу дітей, які вимагають особливої педагогічної уваги з боку педагогічного колективу.
В організації роботи з такими підлітками слід враховувати часто властивий їм стан безпорадності. Поняття «безпорадність» розглядається як той стан людини, коли вона не може впоратися самостійно, не отримує і не може попросити допомоги в інших або знаходиться в дискомфортному стані. У підлітків цей стан пов'язаний з конкретними ситуаціями: неможливістю змінити стосунки з батьками, педагогами, однолітками; неможливістю приймати самостійні рішення або робити вибір. Переживання стану безпорадності може виникнути і як реакція на горе, втрату близької людини, розлуку з нею. У цій ситуації у підлітка може відбутися хворобливе порушення уявлень про майбутнє: «Як я тепер буду жити?», «Що мені робити одному в цьому світі?», «Кому я потрібен на землі?».
|
13 листопада з метою профілактики злочинності серед неповнолітніх, учні 103 групи відвідали Шепетівську виправну колонію №98
|
18 червня 2014 року соціально-психологічна служба Шепетівського професійного ліцею прийняла участь у спільному засіданні обласних фахових секцій практичних психологів і соціальних педагогів з питань аналізу діяльності соціально-психологічної служби ПТО області у 2013-2014 навч. році в режимі он-лайн.
|
Терор, тероризм – ці слова все частіше ми чуємо по радіо і з екранів телевізорів, читаємо на сторінках газет і журналів. В одній країні вибухнула потужна бомба, в другій захопили заручників, у третій викрали літак з пасажирами... Все це є проявами терору (лат. terror – страх, жах) – політики залякування, придушення політичних супротивників насильством. Внаслідок цього у звичайних громадян виникає острах їздити в метро, тролейбусах, потягах, літати літаками, відвідувати культурні та спортивні видовища, просто виходити на вулицю.
|
Педагоги часто стикаються з проблемою дисципліни на уроці. Учні, а особливо підлітки - досить активні і комунікабельні, але якщо вони відчувають у викладачеві слабинку, невпевненість, то можуть «сідати на шию» і навіть повністю зривати уроки. Якщо вам знайомі ці проблеми, пора терміново підняти свій авторитет і навчиться заспокоювати галасливих учнів на уроці.
|
Батьки непокояться про дітей, коли чують від знайомих страшні історії про підлітків-наркоманів і дивляться по телевізору новини про наркотики. Іноді у них, особливо у тих батьків, чиї діти потрапили в біду, виникає почуття безсилля. їм здається, що жодна профілактична програма або організація неспроможні вберегти дітей від біди. Це не зовсім так.
Сучасні наукові дослідження дозволяють усім: батькам, фахівцям, учителям - зберігати певну частку оптимізму навіть у непростих умовах сучасного життя. Виявляється, кожна дитина має великі захисні можливості психічного і фізичного здоров'я. Ці захисні можливості називають також захисними факторами (чинниками). Завдяки захисним чинникам кожна дитина може стати повноцінною людиною і справжнім громадянином, незважаючи ні на які несприятливі обставини.
|
Фільм розповідає про те як батько хотів зібрати гроші щоб вилікувати свою донечку. Чи цінуємо ми те що ми маємо?
|
4 квітня 2013р. в Шепетівському професійному ліцеї відбувся психолого-педагогічний семінар на тему: «Професійно-психологічна компетентність педагога-як запорука успішності учнів», в якому брали участь викладачі загальноосвітньої та професійно-теоретичної підготовки. Семінар провела практичний психолог Гладка Н.М.
|
Стаття 12 Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі - КпАП) встановлює, що адміністративній відповідальності підлягають особи, які досягли на момент вчинення адміністративного правопорушення шістнадцятирічного віку.
|
ПОРАДИ ПРАКТИЧОГО ПСИХОЛОГА ВИПУСКНИКАМ
ПОРАДИ БАТЬКАМ
ЯК ПІДГОТУВАТИСЯ ПСИХОЛОГІЧНО?
ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ВТОМИЛИСЯ ОЧІ?
РЕЖИМ ДНЯ
ЯК КРАЩЕ ХАРЧУВАТИСЯ
ЯК ЛЕГШЕ ЗАПАМ'ЯТОВУВАТИ?
ЯК ПІДТРИМАТИ ПРАЦЕЗДАТНІСТЬ?
ЯК УНИКНУТИ ХВИЛЮВАНЬ?
|
23 січня 2013 р. в Шепетівському професійному ліцеї відбувся семінар для класних керівників та кураторів груп на тему: «Профілактика відхилень у поведінці учнів». Семінар провів практичний психолог Гладка Н.М.
|
СНІД – одна з найважливіших і найтрагічніших проблем, які виникли перед людством в кінці 20 століття. У 1988 році Всесвітня організація охорони здоров’я (ВООЗ) оголосила день 1 грудня Всесвітнім днем боротьби зі СНІДом. Це пов’язано з тим, що синдром набутого імунодефіциту (СНІД) придбав масштаби пандемії. В даний час понад 41 мільйон чоловік живуть, будучи інфіковані ВІЛ / СНІДом. Найбільше від розповсюдження цього небезпечного захворювання в Європейському Союзі і країнах, що межують з ним, страждає молодь.
|
Ефективне спілкування - це не просто передача інформації. Для того щоб спілкування було ефективним, важливо не тільки вміти говорити, але ще вміти слухати, чути і розуміти, про що говорять співрозмовники.
Як же можна поліпшити ваше спілкування з іншими?
|
Нарешті прийшло літо, а разом з ним настали літні канікули. Закінчився навчальний рік, перестали лунати дзвінки, і всі учні Шепетівського професійного ліцею розїхались по домівках.
З приходом літа кожній людині хочеться відпочити. І наш ліцей дає таку можливість усім бажаючим учням. Протягом трьох років Олена Олегівна Ляска організовує поїздку в Херсон (Лазурне) на море. Я також потрапила у список тих щасливих, як я вважаю, людей.
Супроводжувало нас п’ятеро вчителів, а саме: Ольга Юріївна Демченко, Світлана Євгенівна Кучер, Раїса Петрівна Муравйова, Лариса Романівна Гуменюк та, звичайно, Олена Олегівна Ляска. Нас чекало море та оздоровчий табір "Прибережний”. Ось ми всі повиходили з автобуса і попрямували до нашого будинку. Море було дуже близько від нього. Цю красу, що ми побачили, не можна описати словами. Це настільки захоплююче видовище, що мені просто не вистачає слів. Коли ми зайшли на територію табору, мене вразило те, що відпочиваючі там діти, відразу ж почали нас вітати. Нас чекав одноповерховий будинок та маленька кімната на чотирьох чоловік. У перший день нам було суворо заборонено виходити за межі території табору. Всім учням показували де знаходяться їдальня, медпункт, тощо. Після обіду ми вирушили на море. Олена Олегівна повідомила нас, що кожного дня на території табору відбуваються концерти,.. а після них – дискотека кожного дня ми відвідували і концерти і дискотеки. Вранці прокидалися і йшли на сніданок до їдальні, після всі вирушали до моря. Хтось грівся на піску, хтось залишався у воді. Цих 10 днів пролетіли непомітно. І ось в останній день нашого відпочинку табір покидали ми, Шепетівка, і острів Валаам. Була наша черга виступати на концерті. Кожен загін, який покидав табір, зобов’язаний був представити декілька номерів. Шепетівка представила 3 номери. Нам так сподобалось у таборі, що ми не хотіли звідти їхати. Дуже вразила доброзичливість відпочиваючих, привітність та гуманне до нас ставлення. За весь цей час ми стали дуже дружніми.
| |