П`ятниця, 01.03.2024, 22:58 | Вітаю Вас Гость | Реєстрація | Вхід
Головна » 2013 » Листопад » 07
Суспільство ставить високі вимоги до формування особистості учня, готового сприймати сучасні реалії життя, бути самостійним і життєдіяльнісним. Забезпечення вимог суспільства можливе в умовах творчого підходу до організації навчально-виховного процесу. Існує багато поглядів на розв’язання цієї проблеми, аналізуються різні методи і форми навчання. Надати можливість учням активно навчатися, здійснювати пошуково-дослідницьку діяльність, творчо осмислювати процеси і явища, доказувати існування закономірних взаємозв’язків між складовими – ось завдання викладача професійно-теоретичної підготовки, майстра виробничого навчання, яке можливо реалізувати в ході виконання лабораторно-практичних робіт та під час уроків виробничого навчання. Тому цілком закономірно, що процес викладання предметів значно ефективніший, якщо його організація відбувається у творчій атмосфері.
Категорія: Навчально-виробнича робота | Переглядів: 685 | Додав: proflicey020 | Дата: 07.11.2013