Суспільство ставить високі вимоги до формування особистості учня, готового сприймати сучасні реалії життя, бути самостійним і життєдіяльнісним. Забезпечення вимог суспільства можливе в умовах творчого підходу до організації навчально-виховного процесу. Існує багато поглядів на розв’язання цієї проблеми, аналізуються різні методи і форми навчання. Надати можливість учням активно навчатися, здійснювати пошуково-дослідницьку діяльність, творчо осмислювати процеси і явища, доказувати існування закономірних взаємозв’язків між складовими – ось завдання викладача професійно-теоретичної підготовки, майстра виробничого навчання, яке можливо реалізувати в ході виконання лабораторно-практичних робіт та під час уроків виробничого навчання. Тому цілком закономірно, що процес викладання предметів значно ефективніший, якщо його організація відбувається у творчій атмосфері.