.
Блог
Головна » 2013 Січень 30 » Мотивація навчальної діяльності учнів15:50 Мотивація навчальної діяльності учнів |
Фрагмент ділової гри на тему: «Мотивація навчальної діяльності учнів», проведеної 20.03.2012 р. в рамках обласного семінару практикуму викладачів іноземної мови на тему: «Мотивація навчальної діяльності – запорука успіху навчально-виховного процесу» Мета гри: визначити основні причини низької мотивації у вивченні іноземної мови та критерії формування позитивної учнівської навчальної мотивації. Привила гри: поважати думку іншого; час для роздумів - 5-7 хв.; поставитись до завдання серйозно та відповідально. Форма проведення ділової гри: це розгортання особливої діяльності учасників на імітаційній моделі. Привила гри: всі присутні діляться на три групи. Нетрадиційність роботи полягає у тому, що у нас працює три незалежні групи: • управлінці - молоді директори і завучі ПТНЗ; • викладачі ПТНЗ; • учні звичайних ПТНЗ. Мотивація гри: Чому одні учні вчаться і здають всі предмети, а інші мають «неатестації»? Чому хтось успішно вписується в учнівський соціум, а в когось суцільні проблеми? Мотивація, її формування й корекція лежать в основі навчальних успіхів та негараздів. Багато проблем сучасної освіти є актуальними не лише для викладачів, майстрів, батьків та психологів. Насамперед вони позначаються на розвитку самої дитини, її поведінці, навчанні. Низька успішність, дезадаптація, недостатній рівень культури, що безпосередньо впливає на поведінку і спілкування учня, - далеко не повний перелік труднощів, з якими ми стикаємось щоденно. Однією з проблем, що заслуговує особливої уваги, є відсутність інтересу до навчання, небажання молоді вчитися. Запитання : «Навіщо ти вчишся ?» - часто заганяє в глухий кут. Учень прагне уникнути відповіді, тому що не знає її або не може чітко сформулювати. Оголошення проблемного питання: Напевно, в кожного з вас є учні, які в кінці семестру мають «не атестацію» з іноземної мови. Отож, зараз, перебуваючи «у шкурі» учнів, викладачів та керівників ПТНЗ, спробуємо розібратись, чому ж бувають не атестовані учні, як діяти кожному, щоб сформувати позитивну мотивацію до вивчення іноземної мови? Робота в групах: учасники працюють у своїх групах, рішення записують на клейких папірцях, які потім прикріплюють до «Дерева рішень». М. В. Васик, методист Шепетівського професійного ліцею |
|
Всього коментарів: 2 | |
| |