Субота, 20.04.2024, 14:47 | Вітаю Вас Гость | Реєстрація | Вхід

Блог

Головна » 2013 » Січень » 30 » Мотивація навчальної діяльності учнів
15:50
Мотивація навчальної діяльності учнів
Фрагмент ділової гри на тему:
«Мотивація навчальної діяльності учнів»,
проведеної 20.03.2012 р. в рамках обласного семінару практикуму викладачів іноземної мови на тему: «Мотивація навчальної діяльності – запорука успіху навчально-виховного процесу»


Мета гри: визначити основні причини низької мотивації у вивченні іноземної мови та критерії формування позитивної учнівської навчальної мотивації.

Привила гри: поважати думку іншого;
час для роздумів - 5-7 хв.;
поставитись до завдання серйозно та відповідально.

Форма проведення ділової гри: це розгортання особливої діяльності учасників на імітаційній моделі.

Привила гри: всі присутні діляться на три групи. Нетрадиційність роботи полягає у тому, що у нас працює три незалежні групи:
• управлінці - молоді директори і завучі ПТНЗ;
• викладачі ПТНЗ;
• учні звичайних ПТНЗ.

Мотивація гри: Чому одні учні вчаться і здають всі предмети, а інші мають «неатестації»? Чому хтось успішно вписується в учнівський соціум, а в когось суцільні проблеми? Мотивація, її формування й корекція лежать в основі навчальних успіхів та негараздів. Багато проблем сучасної освіти є актуальними не лише для викладачів, майстрів, батьків та психологів. Насамперед вони позначаються на розвитку самої дитини, її поведінці, навчанні. Низька успішність, дезадаптація, недостатній рівень культури, що безпосередньо впливає на поведінку і спілкування учня, - далеко не повний перелік труднощів, з якими ми стикаємось щоденно.

Однією з проблем, що заслуговує особливої уваги, є відсутність інтересу до навчання, небажання молоді вчитися. Запитання : «Навіщо ти вчишся ?» - часто заганяє в глухий кут. Учень прагне уникнути відповіді, тому що не знає її або не може чітко сформулювати.

Оголошення проблемного питання: Напевно, в кожного з вас є учні, які в кінці семестру мають «не атестацію» з іноземної мови. Отож, зараз, перебуваючи «у шкурі» учнів, викладачів та керівників ПТНЗ, спробуємо розібратись, чому ж бувають не атестовані учні, як діяти кожному, щоб сформувати позитивну мотивацію до вивчення іноземної мови?

Робота в групах: учасники працюють у своїх групах, рішення записують на клейких папірцях, які потім прикріплюють до «Дерева рішень».


М. В. Васик,
методист Шепетівського професійного ліцею
Категорія: Васик М.В. | Переглядів: 1489 | Додав: orhidea6 | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 2
2 darinka  
applause

1 darinka  
дуже цікава гра!!!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]