.
Головна » 2012 Жовтень 29 » Про роботу предметних гуртків в ліцеї щодо формування важливих компетенцій учнів
09:23 Про роботу предметних гуртків в ліцеї щодо формування важливих компетенцій учнів | |
Робота предметних гуртків здійснюється згідно плану роботи 1 раз в місяць. В 2012-2013 н. р. створені та працюють такі навчальні гуртки: «Конструктор» - зав. кабінетом Щербан Н.Т., «Золота іскра» - Вінічук С.М., «Windows» - Буркацький О.А., «Будівельник» - Возіян В.В., «Інтеграл» - Маєвська О.Г., «Юний фізик» - Демченко О.Ю., «Креатив» - Муравйова Р.П., «Юний правознавець» - Гуменюк Л.Р., «Коло» - Коврига О.М., «Влучний стрилець» - Малошик В.А., «Дивослово» - Ваколюк Т.С. Гурткова робота - популярна форма організації діяльності учнів нашого ліцею у поза навчальний час. Гуртки використовуються для різнобічної освіти і виховання учнів, поглиблюють знання з предметів гуманітарного, суспільно-економічного, природничо-математичного циклів, з предметів спеціальних дисциплін (математика, фізика, хімія, історія, інформатика, біологія, економіка, спецтехнологія тощо), розвивають у них художні, науково - технічні, організаторські здібності, уміння та навички. Предметні гуртки при навчальних кабінетах працюють за напрямками: 1. Робота із слабо встигаючими учнями; 2. Робота із обдарованими учнями (підготовка учнів до предметних олімпіад, конкурсів, написанні науково-дослідних робіт МАН); 3. Підготовка до проведення предметного тижня, конкурсів професійної майстерності; 4. Підготовка до ДПА, ПА, ДКА 5. Підготовка стіннівок, виготовлення та ремонт плакатів, наочності. Завдання і обов’язки керівника гуртка: • здійснює організацію, підготовку та проведення науково-дослідної та виховної роботи з членами гуртка за певним профілем, дотримуючись відповідної програми і навчальних та виховних планів; • вивчає передовий досвід в педагогічній практиці та науці і запроваджує його в своїй діяльності; • аналізує та узагальнює власний досвід, здійснює його висвітлення на семінарах, конференціях, в пресі тощо; • бере участь в організації та проведенні масових заходів: конкурсів, виставок, естафет, акцій; • домагається ефективності і результативності в своїй навчально-виховній діяльності; • аналізує, вивчає, узагальнює та поширює досвід керівників гуртків інших закладів; • бере участь в розробці програм, методичних, аналітично-інформаційних, рекомендаційних матеріалів; • дбає про престиж закладу, дотримання загальнолюдських моральних принципів; • виконує вимоги охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії. Керівник гуртка має право: • ознайомлюватись з плануванням роботи відділу, закладу, брати участь в розробці планів, положень та умов масових заходів; • вимагати від керівництва сприяння у створенні умов для належного проведення занять, практичних, дослідних робіт, масових заходів; • на безпечні умови праці; • на захист професійної честі та гідності; • на підвищення кваліфікації, вільний вибір змісту, програм, форм навчання та установ, які здійснюють підвищення кваліфікації; • на заохочення за високі результати праці відповідно до чинного законодавства. Керівник гуртка несе відповідальність за: • неналежне виконання або невиконання своїх посадових обов’язків, що передбачені посадовою інструкцією в межах, визначених чинним законодавством України про працю; • правопорушення, скоєні в процесі здійснення своєї діяльності, в межах, визначених чинним адміністративним та цивільним законодавством України; • завдання матеріальної шкоди в межах, визначених чинним цивільним законодавством та законодавством про працю України. Робітник має бути творчою особистістю, спрямованою на постійне підвищення своєї кваліфікації та професіоналізму, оскільки він не повинен здобувати знання, набувати умінь і навичок лише тоді, коли цього вимагає поточна робота. Він може мати конкурентну перевагу в тому випадку, коли навчається на випередження. Заступник директора з НВР Кучер С.Є. | |
Категорія: Навчально-виробнича робота | Переглядів: 1744 | Додав: proflicey020 |