Освіта та виховання - дві половини одного цілого. Л.Н. Толстой, розмірковуючи про взаємозв'язок виховання і навчання, писав: «І виховання, і освіта нероздільні. Не можна виховувати, не передаючи знання; всяке ж знання виховує».
Метою виховання в навчальному закладі є виховання творчо розвиненої соціально-орієнтованої особистості, здатної будувати життя гідного людини, а також розкриття, розвиток і реалізація інтелектуальних і духовних властивостей особистості і роль класного керівника куратора, вихователя в цьому процесі одна з найважливіших. В ході управління навчально - виховним процесом, класному керівникові, куратору доводиться співпрацювати не тільки з дітьми та батьками, але й зі своїми колегами по ремеслу. У роботі з учнівським колективом й окремими учнями всі педагоги вирішують спільні освітні та виховні завдання: розвиток пізнавальної активності, творчих здібностей, самостійності, відповідальності та ін. Ефективність цієї роботи багато в чому залежить від узгодженості дій всіх учасників освітнього процесу, від єдності цілей, завдань і вимог, що пред'являються учням конкретного класу.
З цією метою 2 лютого 2017р. в Шепетівському професійному ліцеї було проведено засідання методичної комісії класних керівників, кураторів груп та вихователя за темою: «Співпраця класного керівника, майстра виробничого навчання, викладача, вихователя у навчально – виховному процесі».