Середа, 08.05.2024, 02:14 | Вітаю Вас Гость | Реєстрація | Вхід
Головна » 2019 » Грудень » 27 » Звіт директора про роботу по організації навчально-виробничого процесу за 2019 рік
13:30
Звіт директора про роботу по організації навчально-виробничого процесу за 2019 рік
Звіт директора
Шепетівського професійного ліцею Окунєвського О.А. про роботу по організації навчально-виробничого процесу і створенню умов для підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації робітників
за 2019 рік.


З метою забезпечення прав громадян на здобуття професійної (професійно-технічної) освіти в ліцеї протягом 2019 р проводилась робота по ефективному функціонуванню та розвитку.

Основними пріоритетними напрямками діяльності Шепетівського професійного ліцею у 2019 році були:
- налагодження більш тісної співпраці з підприємствами та організаціями – замовниками робітничих кадрів, з якими ліцеєм укладені двохсторонні договори: ДП «Шепетівський ремонтний завод», ТОВ «Т – СТИЛЬ», ПрАТ об’єднання “Прогрес», ТзОВ «ШПОН ШЕПЕТІВКА», ПП «Валімарк-Біз», які зацікавлені у забезпеченні професійно спрямованого навчання кваліфікованих робітників;
- впровадження нових Державних стандартів професійної (професійно-технічної) освіти;
- виконання планів прийому учнів, слухачів з урахуванням потреб ринку праці та потреб громадян у професійній (професійно-технічній) освіти і замовлень підприємств, установ, організацій;
- організація навчально-виробничого та виховного процесу, обрання форм та методів навчання;
- забезпечення належної якості професійного навчання та виховання здобувачів освіти;
- широке використання та застосування в навчальному процесі сучасної техніки, інструментів, матеріалів, технологій, передового педагогічного досвіду;
- робота з кадрами: організація підвищення кваліфікації, атестація педагогічних працівників;
- створення безпечних умов з охорони праці здобувачів освіти, працівників та здійснення контролю за дотриманням ними правил техніки безпеки, гігієни та санітарії, правил протипожежної безпеки;

Протягом 2019 року в ліцеї завершено підготовку та випущено 3 групи – 72 учні, які отримали дипломи кваліфікованого робітника державного зразка з професій:
- Електрогазозварник;
- Слюсар- ремонтник, електрогазозварник;
- Швачка, кравець;
- Столяр, верстатник деревообробних верстатів.

Одночасно надання додаткових освітніх платних послуг (курсове навчання і навчання учнів на контрактній основі) дає можливість отримувати додатковий контингент учнів та слухачів ліцею, що дає можливість утримувати навчальний заклад в статусі самостійної юридичної особи.

35 чоловік з числа незайнятого населення пройшли перепідготовку з професій:
- Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування;
- Електрогазозварник;
- Швачка, кравець
19 чоловік дорослого населення отримали первинну професійну освіту з професій:
- Слюсар- ремонтник;
- Електрогазозварник;
- Верстатник деревообробних верстатів;
- Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування;
- Лицювальник-плиточник

З метою забезпечення виконання основних повноважень, поліпшення умов навчання та роботи в ліцеї організована робота по наданню платних послуг і отриманню додаткових коштів. Зокрема за 2019 н.р. на розрахункові рахунки спеціального фонду ліцею поступило 2374137,2 грн.

Одним з джерел надходжень цих коштів за даний період було надання освітніх послуг (навчання слухачів в групах від служби зайнятості та навчання учнів та слухачів за рахунок фізичних осіб) – 163377,18 грн. та від виробничої діяльності учнів – 250,4 тис. грн., що дало можливість за рахунок власних надходжень, спонсорської допомоги, особистої праці колективу ліцею забезпечувати зміцнення та модернізацію матеріально-технічної бази ліцею.

В рамках розроблених державних стандартів професійної підготовки кваліфікованих робітників (професійний стандарт), у 2019р. в Шепетівському професійному ліцеї здійснювалась реалізація модульно-компетентнісного підходу до навчання робітничим професіям.

За 2019 н.р. в Шепетівському професійному ліцеї було розроблена та впроваджена навчально-плануюча документації на модульно-компетентнісній основі та робочі навчальні плани з 5 професій:
- Слюсар- ремонтник;
- Електрогазозварник;
- Швачка;
- Кравець;
- Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування

Відповідно до Типового Положення «Про впровадження елементів дуальної форми навчання у професійну підготовку кваліфікованих робітників» розроблене положення про впровадження дуальної форми навчання з професій:
- «Слюсар-ремонтник»
- «Електрогазозварник»
- «Швачка»

Однією з головних передумов успішного проведення навчально-виробничого процесу та позанавчальної роботи є створення належних умов для навчання, вдосконалення процесу професійної (професійної-технічної) освіти і підготовки робітничих кадрів.

Випуск учнів у Шепетівському професійному ліцеї здійснюється на підставі Закону України «Про професійну (професійно-технічну) освіту», Положення про організацію навчально-виробничого процесу та Положення про порядок кваліфікаційної атестації та присвоєння кваліфікації особам, які здобувають професійну (професійно-технічну) освіту.

В 2019 році було працевлаштовано 94 % випускників, 2% - продовжують навчання і 3% - не були працевлаштовані по поважним причинам.

Працевлаштування за професіями:
Електрогазозварник – 100 %;
Слюсар-ремонтник, електрогазозварник – 100 %;
Швачка. Кравець – 94 %

В грудні 2018 року на базі Шепетівського професійного ліцею для підготовки фахівців з професій: “ Електромонтажник з освітлення та освітлювальних мереж. Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування. Електромонтажник силових мереж та електроустаткування ” був відкритий навчально-практичний центр, який розпочав свою роботу з січня 2019 року.

На базі НПЦ в 2019 році з числа незайнятого населення пройшли перепідготовку 12 чоловік з професії «Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування».

В квітні 2019 року на базі НПЦ проведено ІІ етап Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів ЗП(ПТ)О з професії «Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування», де учень Шепетівського професійного ліцею посів ІІ місце.

В рамках конкурсу на базі НПЦ проводилось секційне засідання ІПП електротехнічних професій закладів професійної (професійно-технічної) освіти Хмельницької області,

В травні місяці на базі Шепетівського професійного ліцею був організований та проведений навчальний семінар «Реалізація Концепції підготовки фахівців за дуальною формою здобуття професійної освіти з професій швейного виробництва»

В жовтні 2019 року методистом методистом лабораторії професійної підготовки НМЦ ПТО ПК Чуйковою О.М. був проведений моніторинг щодо організації освітнього процесу в Шепетівському професійному ліцеї, впровадження конмпетентісно-модульного підходу у професійну підготовку кваліфікованих робітників та вивчення питання дуальної форми навчання

В листопаді 2019 на базі НПЦ організовано і проведено І етап Всеукраїнського конкурсу професійної майстерності «WorldSkills Ukraine» у 2019-2020 роках з компетенції «Електромонтажні роботи.»

Профорієнтаційна робота в ліцеї планується окремим розділом річного плану.

З метою ширшого залучення контингенту на території Хмельницької області та у місті Шепетівка постійно проводиться профорієнтаційна робота з учнями ЗОШ міста та сіл Шепетівського, Ізяслівського, Полонського, Славутського та Білогірського р-нів. Реклама закладу освіти розміщується у соціальних мережах, на ТВ-7, в пресі, інформаційно-рекламних довідниках. Працюють виїздні агітбригади, проводиться індивідуальна робота через учнів, в жовтні-листопаді 2019 року на ярмарках професій проводились виставки, майстер-класи та флешмоби.

Дні відкритих дверей були проведені:
20.02.2019 р.
29.03.2019 р.
20.04.2019 р.
04.05.2019 р.

Головною метою колективу навчального закладу є реалізація завдань щодо вдосконалення практичної підготовки учнів та працівників ліцею, підвищення їх кваліфікації, впровадження у навчальний процес новітніх виробничих технологій із застосуванням сучасного обладнання, інструментів і матеріалів, здійснення шляхом співробітництва і взаємодії постійного зв’язку з підприємствами та іншими закладами професійної освіти з метою поширення інноваційних педагогічних та виробничих технологій, інформації щодо новітніх матеріалів, інструментів, обладнання тощо.

На часі системна модернізація професійної (професійно-технічної) освіти і навчання, що створить передумови для сталого розвитку суспільства, підвищення конкурентоспроможності економіки країни, професійного зростання та самореалізації особистості.

Кризові явища у професійній освіті посилюються глобальними проблемами та викликами сучасності: демографічний спад, сплеск робочої міграції, високі соціальні запити молоді щодо привабливості робочого місця, доступність отримання освіти за кордоном, зростання впливу соціальних мереж на вибір роду занять та стилю життя.
Категорія: Робота адміністрації | Переглядів: 173 | Додав: proflicey020