.
14:02 Роль методичних комісій ліцею у підвищенні професійної майстерності інженерно-педагогічних працівників | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Першочергове завдання методичних комісій Шепетівського професійного ліцею - здійснення рішучого повороту від масового навчання до посилення індивідуального підходу, розвитку творчих здібностей майбутніх робітників, їхньої самостійної праці, використання активних форм та методів навчання, семінарських і практичних занять, дискусій, моделювання практичних ситуацій тощо. У Шепетівському професійному ліцеї працює 5 методичних комісії: методична комісія викладачів гуманітарних та суспільно-економічних дисциплін(голова м/к Гуменюк Л. Р., методична комісія викладачів предметів природничо-математичного циклу (голова м/к Маєвська О. Г.), методична комісія майстрів виробничого навчання та викладачів предметів професійно-теоретичної та професійно-практичної підготовки з професій: «Елоектромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування», «Радіомеханік з ремонту та обслуговування РТА» (голова м/к Байло М. М.), методична комісія майстрів виробничого навчання та викладачів предметів професійно-теоретичної та професійно-практичної підготовки з професій: «Слюсар-ремонтник», «Електрогазозварник» (голова м/к Попова О. І.), методична комісія майстрів виробничого навчання та викладачів предметів професійно-теоретичної та професійно-практичної підготовки з професій: «Столяр», «Верстатник деревообробних верстатів», «Штукатур, лицювальник-плиточник» (голова м/к Гуменюк М. Г.), методична комісія викладачів фізичної культури та захисту Вітчизни (голова Якубовський В. В.). Під індивідуальним методичним керівництвом методиста працюють ІПП професії «Кравець» та вихователі гуртожитку. Методичні комісії створюються на навчальний рік і проводять засідання, як правило, щомісяця. Керівництво роботою методичної комісії здійснює головакомісії. План роботи методичних комісій ліцею розробляється на навчальний рік за підсумками попередньої діяльності педагогічного колективу та на основі аналізу і діагностичного вивчення професійної компетентності педагогічних працівників. Основним змістом роботи методичних комісій нашого навчального закладу є: - розробка робочої навчальної програми та поурочно-плануючої документації, її аналіз; внесення коректив (в обсязі регіонального компоненту) у навчальні плани та програми; - оновлення змісту навчання і виховання, забезпечення взаємозв'язку загальноосвітньої і професійної підготовки учнів та слухачів, внесення відповідних коректив до робочих навчальних планів і програм, поурочно-тематичних планів; - вивчення і використання в навчальному процесі нових педагогічних і виробничих технологій, передового досвіду навчання і виховання, аналіз результатів цієї роботи; - проведення роботи з комплексного методичного забезпечення навчально-виробничого процесу засобами навчання, розробка методичних рекомендацій з ефективного використання дидактичних матеріалів, створення необхідних засобів навчання тощо; - аналіз стану і результатів навчально-виробничого і навчально-виховного процесів, якості знань, умінь і навичок учнів, рівня їх вихованості і професійної культури; - аналіз результатів перевірок, внутрішнього контролю, розробка пропозицій та рекомендацій з поліпшення викладання окремих навчальних дисциплін; - організація наставництва, надання допомоги молодим педагогічним працівникам у підготовці та проведенні уроків, позаурочних заходів, організація взаємо відвідування занять, відкритих уроків та їх обговорення; - організація та проведення професійних конкурсів, олімпіад з предметів та професій, семінарів-практикумів, виховних заходів, тощо. У роботі методичних комісій застосовуються різні нетрадиційні форми: круглі столи, діалоги, методичні консиліуми, тренінги тощо. На засіданні методичної комісії ведеться протокол, в якому записується його номер, дата засідання, прізвища присутніх, порядок денний, стислий зміст виступів, пропозицій, зауважень. До протоколу додаються матеріали з розглянутих питань. Робота методичний комісій Шепетівського професійного ліцею у 2012-2013 н. р. Запровадження Формування 2012-2013 Формування системи професійних компетенцій майбутніх кваліфікованих 2012-2013 М. В. Васик, методист ліцею | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Категорія: Методична робота | Переглядів: 1520 | Додав: proflicey020 |