П`ятниця, 26.04.2024, 08:40 | Вітаю Вас Гость | Реєстрація | Вхід
Головна » 2021 » Січень » 5 » Рекомендації інженерно–педагогічним працівникам щодо роботи з учнями, схильними до агресивної поведінки
09:23
Рекомендації інженерно–педагогічним працівникам щодо роботи з учнями, схильними до агресивної поведінки
Перелік основних правил щодо спілкування педагогів з агресивними учнями:
- демонструвати модель неагресивної поведінки;
- розмовляти спокійним тоном, щоб не «підключатись» до збудження учня і не провокувати підсилення агресивних імпульсів;
- перед тим, як приймати рішення, переконатись, чи достатньо у вас інформації про причини агресії, насильство окремих учнів;
- карати за конкретні вчинки, покарання не мають принижувати гідність дитини;
- необхідно розвивати в учнів вміння брати на себе відповідальність за свої вчинки;
- розширювати поведінковий репертуар дитини; навчати конструктивним способам розв’язання конфліктів;
- проводити роботу щодо формування навичок емоційної саморегуляції;
- розвивати уміння і потребу співчувати;
- навчати виражати гнів у соціально сприйнятливих формах.
Окремої психолого-педагогічної уваги потребують учні, які найчастіше попадають в розряд жертв агресії, насильства.

Підготовлено заст. директора з ВР Л.Г.Сидорчук.
(грудень 2020 р.)
Категорія: Виховна та позакласна робота | Переглядів: 204 | Додав: proflicey020