П`ятниця, 22.11.2024, 05:53 | Вітаю Вас Гость | Реєстрація | Вхід
Головна » 2015 » Грудень » 3 » ЧОМУ ЩЕ МАЄ МІСЦЕ НАСИЛЛЯ В НАШОМУ ЖИТТІ
12:14
ЧОМУ ЩЕ МАЄ МІСЦЕ НАСИЛЛЯ В НАШОМУ ЖИТТІ
Насилля все ще залишається однією з основних проблем сьогодення, що не втрачає своєї актуальності і в світі, і в українському суспільстві.

Значна частина молодих людей, дітей,жінок в сучасних умовах піддаються насиллю в сім’ї, на вулиці і, не виключено, у навчальному закладі. Саме тому 25 листопада 2015 р. (з нагоди міжнародного Дня боротьби із насиллям) в групі №104(класний керівник Маєвська О.Г.) було проведено тематичну виховну годину «Чому ще має місце насилля в нашому житті».

В проведенні виховної години взяла участь заступник директора з ВР Сидорчук Л.Г. Нею розглянуто з присутніми основні положення Закону України «Про попередження насильства в сім’ї»: дано визначення поняттю «насильство», розглянуті види його, визначено органи та установи, на які покладається здійснення заходів з попередження насильства в сім’ї, розглянуто підстави для вжиття заходів з попередження насильства, ін..



Значна увага приділялась проблемі запобігання створенню стресових ситуацій та недопущення насилля в навчальному закладі.Зокрема учнів зацікавило питання про те, як налагодити стосунки із учителем. З цього приводу учнями і педагогами було вироблено певні поради, з якими, вважаю, варто познайомити і вас.

ЯК МЕНІ НАЛАГОДИТИ СТОСУНКИ З УЧИТЕЛЕМ?
Кожен із нас може вибирати собі друзів, але не може вибирати вчителя,допоки залишається учнем. Добре, коли тобі подобаються всі вчителі, проте, як не прикро, але стосунки учнів і вчителів не завжди складаються добре.

Щоб налагодити стосунки з вчителем, насамперед слід зрозуміти, у чому, на твою думку, причина проблеми. Якщо ти це зрозумієш, тобі легше буде ладити з учителем.

Не заперечуємо, що вчителі також роблять помилки, мають свої дивацтва, негативні риси, інколи поводяться упереджено.

Нерідко ви чуєте від друзів: «Наша вчителька так на нас сьогодні кричала!Такою нам важко її поважати». Але жоден не питає про те, що ж провокувало вчительку на таку поведінку? Виявляється,що учні шуміли і спеціально виводили вчительку із себе. Правда, що кожен хоче аби учитель поблажливо ставився до твоїх помилок чи провин, а чи можеш ти так само поставитись до свого вчителя? Подумай,з якими труднощами стикаються педагоги. Скільки учнів у твоїй групі хочуть сидіти на уроці? Скільки з тих,хто справді хоче бути на уроці, бажають і можуть зосередитись на одній темі півгодини або довше? Скільки учнів зганяють свою злість і роздратування на вчителях? А тепер уяви, що ти мусиш вчити 25,30 своїх ровесників і що тема,яку ти викладаєш, мало кого з них цікавить. Хіба ж на місці вчителя ти не приділяв би більшої уваги тим, хто виявляє цікавість до твого предмету? Отож не думай, що у вчителя є любимчики.

Деколи вчитель може погано до тебе ставитись через різницю в характерах або якесь непорозуміння. Допитливість може розцінюватись як непокора,а почуття гумору як неповага або дурість. Постарайтесь уникати суперечок. Не давайте вчителю законних підстав для нарікання. Намагайтесь бути люб’язним, виявляйте добрі манери: наприклад,завжди з повагою вітайтесь з ним. Якщо ви постійно будете ввічливими,час від часу усміхатиметесь до вчителя, то з часом він точно змінить свою думку про вас.

Вчителів можна порівняти до каменів, які допомагають перейти від берега неуцтва до берега освіченості. Але ж переходити все одно мусиш ти-запам’ятай це!

Часто ви маєте суперечки через оцінки: я заслуговую на ліпшу оцінку, а вчитель занизив її. Ти маєш поговорити з учителем покірно і спокійно. Якщо ж влаштуєш істерику, звинувачуватимеш вчителя у некомпетентності або ще в чомусь іншому, то навряд чи прихилиш його до себе. Краще запитай що тобі зробити, щоб виправити оцінку. Якщо ти уважно вислухаєш учителя,то, можливо, зрозумієш, в чому припустився помилки. Навіть якщо він не виправить твоєї оцінки, ти справиш на нього добре враження, а це неабиякий крок до успіху!

Якщо трапляється так, що учень вважає свого вчителя нудним,йому слід зосереджуватись не на вчителеві, а на темі, яку той пояснює. Конспектуйте, з повагою ставте запитання і намагайтесь виявляти захоплення предметом. Захоплення заразливе: повірте, згодом учитель буде захоплюватись вами!

Л.Г.Сидорчук - заступник директора з ВР
Категорія: Виховна та позакласна робота | Переглядів: 468 | Додав: proflicey020