Четвер, 18.04.2024, 22:41 | Вітаю Вас Гость | Реєстрація | Вхід

Каталог файлів

Головна » Файли » ДН=ВЕСНА-2020-2021 » 304 група

Українська література
29.03.2021, 18:34
Електронна пошта викладача:

В зошиті для робіт з української літератури виконуйте завдання дистанційного навчання. Сфотографовані виконані завдання надішліть на електронну пошту викладача. Обов'язково підписуйте роботи! Коли надсилаєте завдання, в темі листа також вказуйте номер уроку!
Бажаю здоров'я і плідної праці!

Електронні версії підручників
Підручник — О. Авраменко, «Українська література. 11 клас» К.,2019
Електронна версія підручника з української літератури

Програма з української літератури вичитана. До кінця тижня 16.04. здайте теми.

Урок 46. (14.04.2021) Узагальнення та систематизація вивченого. Бесіда про вивчені твори української літератури. Підсумки.
- Виконайте тестові завдання. Результат надішліть на електронну пошту викладача.

Урок 45. (13.04.2021) Узагальнення та систематизація вивченого. Бесіда про вивчені твори української літератури.
Підготуйте і запишіть відповіді на питання:
1. Який твір О.Довженка найбільше запам’ятався і чим?
2. Який жанр твору «Модри Камень» О.Гончара?
3.Запишіть місця подій роману І.Багряного «Тигролови».
4.Творчість якого гумориста ми вивчали в 11класі?
5.Назвіть «п’ятірне гроно» українських неокласиків.
6.Назвіть героїв роману Ю.Яновського «Майстер корабля», згадайте один епізод, який запам’ятався.
Успіху!

Урок 44. (13.04.2021) Контрольна робота. Стоїчна українська поезія. Сучасна українська література.
- Виконайте тестові завдання.

Урок 43. (12.04.2021) Проза.Творчість Володимира Діброви . «Андріївський узвіз».
- Опрацюйте матеріал за посиланням.

Урок 42. (12.04.2021) Проза.Творчість Галини Пагутяк. «Потрапити в сад».
- Перегляньте відео: біографія Галини Пагутяк. Стисло законспектуйте з підручника на стор.243.
- Прослухайте аудіозапис оповідання «Потрапити в сад».
- Перегляньте буктрейлер оповідання «Потрапити в сад».
- Опрацюйте матеріал в підручнику на стор.244-247 та стисло законспектуйте головне про
оповідання «Потрапити в сад» (стор. 244 вгорі).
- Дайте відповідь на питання 1,2,3,5,8 (план перепишіть в зошит).

Урок 41. (09.04.2021) Поезія.Творчість Юрія Андруховича. «Астролог», «Пісня мандрівного спудея».
- Перегляньте уважно відео: п’ять фактів про класика.
- Перегляньте презентацію: біографія Ю.Андруховича.
- Опрацюйте матеріал в підручнику на стор.241-243 та стисло законспектуйте головне про поета.
- Прослухайте аудіозапис віршів: «Астролог», «Пісня мандрівного спудея» та запишіть, який провідний мотив віршів.

Урок 40. (09.04.2021) Література елітарна і масова. Постмодернізм як один із художніх напрямів мистецтва 90-х років, його риси.
- Перегляньте уважно відео: література елітарна і масова. Постмодернізм.
- Прочитайте матеріал з підручника на стор. 240.
- Законспектуйте в робочий зошит: - масова література, елітарна література (стор. 240);
- постмодернізм, ознаки (стор. 240).

Урок 39. (09.04.2021) Історико-культурна ситуація наприкінці ХХ – на початку ХХІ ст. Літературні угруповання (Бу-Ба-Бу, “Нова дегенерація”, “Пропала грамота”, “ЛуГоСад” та ін.).
- Перегляньте уважно відео: літературні угруповання ХХІ ст.
- Прочитайте матеріал з підручника на стор. 239.
- Законспектуйте в робочий зошит (коротко) про літературні угруповання: Бу-Ба-Бу, “Нова дегенерація”, “Пропала грамота”, “ЛуГоСад”. Можна використати матеріал відео.

Урок 38. (08.04.2021) Урок літератури рідного краю. Письменники рідного краю.
- Напишіть про творчість одного письменника Хмельниччини( Шепетівщини) та про його прозу (паспорт твору). Наприклад, Олександр Царик.

Урок 37. (08.04.2021) Василь Стус. «Господи, гніву пречистого…». Екзистенційна (буттєва) проблема вибору, віра в себе, надія на здолання всіх перешкод. Упевненість у власному виборі. Приклад великої мужності й сили духу.
- Перегляньте уважно відео: аналіз поезій В. Стуса.
- Опрацюйте матеріал в підручнику на стор.236-237 та складіть і запишіть в зошит літературний паспорт двох поезій за схемою:
1. Назвавірша, автор.
2.Рік написання.
3. Вид лірики.
4. Жанр вірша.
5. Тема твору.
6. Ідея твору.
7. Образи з поезії.
- Виконайте завдання з підручника 1,2 3,4.
- Вивчіть вірш напам’ять (на вибір).

Урок 36. (06.04.2021) Василь Стус. Загальний огляд творчості. «Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…». Стан активної позиції ліричного героя.
- Перегляньте уважно відео: В. Стус. Коротко про поета.
- Опрацюйте матеріал про життєпис поета в підручнику на стор.234-235 та складіть хронологічну таблицю.Запишіть в зошит , що таке стоїцизм.
- Перегляньте відео урок: В. Стус-поет незламного духу.
- Прослухайте аудіозапис вірша «Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…».

Урок 35 (06.04.2021) Контрольна робота. Літературне “шістдесятництво”. Митець і суспільство.
- Виконайте тест онлайн. Результат надішліть на електронну пошту викладача.

Урок 34 (05.04.2021) Урок позакласного читання. Сергій Жадан, роман «Ворошиловград».
- Перегляньте відео: автор про свій роман.
- Перегляньте відео: аналіз роману.
- Перегляньте буктрейлер на роман.
- Виконайте тест онлайн.

Урок 33 (05.04.2021) Урок мовленнєвого розвитку. План-характеристика Марусі Чурай.
- Перегляньте відео-презентацію.
- Опрацюйте теоретичний матеріал за підручником на стор.217.
- Складіть план-характеристику образу Марусі Чурай за зразком:
1. Портрет героїні роману як засіб розкриття її характеру.
2. Батьки Марусі.
3. Художня обдарованість.
4. Стосунки: Маруся – Гриць, Маруся – Іван.
5. Піснетворчість.
6. Спільне й відмінне між Марусею Чурай та Мавкою з «Лісової пісні» Лесі Українки.
7. Моє ставлення до образу.

Урок 31- 32 (01.04.2021) Роман у віршах «Маруся Чурай». Духовне життя нації крізь призму нещасливого кохання. Центральні проблеми: митець і суспільство, індивідуальна свобода людини.
- Перегляньте відео: композиція роману та законспектуйте в зошит (зав’язка, розвиток дії, кульмінація, розв’язка). Підручник стор.220.
- Перегляньте буктрейлер: Маруся Чурай.
- Запишіть в зошит основні проблеми роману (стор.216).
- Виконайте завдання в підручнику на стор.221: 1,2,3.

Урок 30. (30.03.2021). Історико-фольклорна основа історичного роману у віршах «Маруся Чурай» Ліни Костенко.
- Перегляньте відео: історичний роман у віршах «Маруся Чурай».
- Перегляньте відео: Маруся Чурай.
- Опрацюйте теоретичний матеріал про роман Л.Костенко (стор.216) та запишіть у зошит, що таке роман у віршах та яка тема роману.
- Прочитайте роман у віршах «Маруся Чурай»(уривки) в підручнику на стор.222-233.

Урок 29. ( 30.03.2021). Ліна Костенко. «Недумано, негадано…» – інтимна лірика про суть кохання. «По сей день Посейдон посідає свій трон…»: мотив єднання людини зі світом рукотворної краси (мистецтво) і природою. Зв’язок із античною міфологією.
- Перегляньте відео урок: творчість Ліни Костенко.
- Перегляньте відео: аналіз поезій,особливості стилю.
- Прослухайте аудіозапис вірша «По сей день Посейдон посідає свій трон…».
- Опрацюйте теоретичний матеріал про лірику Л.Костенко (стор.213-215).
- Виконайте завдання в підручнику на стор.214 ( А,Б), стор.215( А,Б,В).

Урок 28. (29.03.2021) Ліна Костенко. Творчий шлях. «Страшні слова, коли вони мовчать», «Хай буде легко. Дотиком пера…» – ліричні роздуми про значення слова в житті людини, суть мистецтва, його роль у суспільстві.
- Перегляньте відео: Л.Костенко. Життєвий шлях.
- Прочитайте життєпис Ліни Костенко в підручнику на стор.209-210 та складіть хронологічну таблицю життя і творчості письменниці.
- Опрацюйте теоретичний матеріал про лірику Л.Костенко (стор.210-212).
- Прослухайте аудіозапис вірша «Страшні слова, коли вони мовчать».
- Вивчіть вірш напам’ять.

Урок 27. (29.03.2021) Григір Тютюнник. « Три зозулі з поклоном». Образ любові як втілення високої християнської цінності. Роль художньої деталі в розкритті характеру, ідеї.
- Перегляньте відео: образ любові в новелі. Роль художньої деталі в розкритті характеру, ідеї.
- Опрацюйте теоретичний матеріал в підручнику на стор.204-205 і запишіть в зошит, що таке художня деталь. Наведіть приклади(письмово).
- Виконайте тест онлайн.
Категорія: 304 група | Додав: proflicey020
Переглядів: 477 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]