.
Каталог файлів
Головна » Файли » ДН=ВЕСНА-2020-2021 » 304 група |
Українська література
29.03.2021, 18:34 | |
В зошиті для робіт з української літератури виконуйте завдання дистанційного навчання. Сфотографовані виконані завдання надішліть на електронну пошту викладача. Обов'язково підписуйте роботи! Коли надсилаєте завдання, в темі листа також вказуйте номер уроку! Бажаю здоров'я і плідної праці! Електронні версії підручників Підручник — О. Авраменко, «Українська література. 11 клас» К.,2019 Електронна версія підручника з української літератури Програма з української літератури вичитана. До кінця тижня 16.04. здайте теми. Урок 46. (14.04.2021) Узагальнення та систематизація вивченого. Бесіда про вивчені твори української літератури. Підсумки. - Виконайте тестові завдання. Результат надішліть на електронну пошту викладача. Урок 45. (13.04.2021) Узагальнення та систематизація вивченого. Бесіда про вивчені твори української літератури. Підготуйте і запишіть відповіді на питання: 1. Який твір О.Довженка найбільше запам’ятався і чим? 2. Який жанр твору «Модри Камень» О.Гончара? 3.Запишіть місця подій роману І.Багряного «Тигролови». 4.Творчість якого гумориста ми вивчали в 11класі? 5.Назвіть «п’ятірне гроно» українських неокласиків. 6.Назвіть героїв роману Ю.Яновського «Майстер корабля», згадайте один епізод, який запам’ятався. Успіху! Урок 44. (13.04.2021) Контрольна робота. Стоїчна українська поезія. Сучасна українська література. - Виконайте тестові завдання. Урок 43. (12.04.2021) Проза.Творчість Володимира Діброви . «Андріївський узвіз». - Опрацюйте матеріал за посиланням. Урок 42. (12.04.2021) Проза.Творчість Галини Пагутяк. «Потрапити в сад». - Перегляньте відео: біографія Галини Пагутяк. Стисло законспектуйте з підручника на стор.243. - Прослухайте аудіозапис оповідання «Потрапити в сад». - Перегляньте буктрейлер оповідання «Потрапити в сад». - Опрацюйте матеріал в підручнику на стор.244-247 та стисло законспектуйте головне про оповідання «Потрапити в сад» (стор. 244 вгорі). - Дайте відповідь на питання 1,2,3,5,8 (план перепишіть в зошит). Урок 41. (09.04.2021) Поезія.Творчість Юрія Андруховича. «Астролог», «Пісня мандрівного спудея». - Перегляньте уважно відео: п’ять фактів про класика. - Перегляньте презентацію: біографія Ю.Андруховича. - Опрацюйте матеріал в підручнику на стор.241-243 та стисло законспектуйте головне про поета. - Прослухайте аудіозапис віршів: «Астролог», «Пісня мандрівного спудея» та запишіть, який провідний мотив віршів. Урок 40. (09.04.2021) Література елітарна і масова. Постмодернізм як один із художніх напрямів мистецтва 90-х років, його риси. - Перегляньте уважно відео: література елітарна і масова. Постмодернізм. - Прочитайте матеріал з підручника на стор. 240. - Законспектуйте в робочий зошит: - масова література, елітарна література (стор. 240); - постмодернізм, ознаки (стор. 240). Урок 39. (09.04.2021) Історико-культурна ситуація наприкінці ХХ – на початку ХХІ ст. Літературні угруповання (Бу-Ба-Бу, “Нова дегенерація”, “Пропала грамота”, “ЛуГоСад” та ін.). - Перегляньте уважно відео: літературні угруповання ХХІ ст. - Прочитайте матеріал з підручника на стор. 239. - Законспектуйте в робочий зошит (коротко) про літературні угруповання: Бу-Ба-Бу, “Нова дегенерація”, “Пропала грамота”, “ЛуГоСад”. Можна використати матеріал відео. Урок 38. (08.04.2021) Урок літератури рідного краю. Письменники рідного краю. - Напишіть про творчість одного письменника Хмельниччини( Шепетівщини) та про його прозу (паспорт твору). Наприклад, Олександр Царик. Урок 37. (08.04.2021) Василь Стус. «Господи, гніву пречистого…». Екзистенційна (буттєва) проблема вибору, віра в себе, надія на здолання всіх перешкод. Упевненість у власному виборі. Приклад великої мужності й сили духу. - Перегляньте уважно відео: аналіз поезій В. Стуса. - Опрацюйте матеріал в підручнику на стор.236-237 та складіть і запишіть в зошит літературний паспорт двох поезій за схемою: 1. Назвавірша, автор. 2.Рік написання. 3. Вид лірики. 4. Жанр вірша. 5. Тема твору. 6. Ідея твору. 7. Образи з поезії. - Виконайте завдання з підручника 1,2 3,4. - Вивчіть вірш напам’ять (на вибір). Урок 36. (06.04.2021) Василь Стус. Загальний огляд творчості. «Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…». Стан активної позиції ліричного героя. - Перегляньте уважно відео: В. Стус. Коротко про поета. - Опрацюйте матеріал про життєпис поета в підручнику на стор.234-235 та складіть хронологічну таблицю.Запишіть в зошит , що таке стоїцизм. - Перегляньте відео урок: В. Стус-поет незламного духу. - Прослухайте аудіозапис вірша «Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…». Урок 35 (06.04.2021) Контрольна робота. Літературне “шістдесятництво”. Митець і суспільство. - Виконайте тест онлайн. Результат надішліть на електронну пошту викладача. Урок 34 (05.04.2021) Урок позакласного читання. Сергій Жадан, роман «Ворошиловград». - Перегляньте відео: автор про свій роман. - Перегляньте відео: аналіз роману. - Перегляньте буктрейлер на роман. - Виконайте тест онлайн. Урок 33 (05.04.2021) Урок мовленнєвого розвитку. План-характеристика Марусі Чурай. - Перегляньте відео-презентацію. - Опрацюйте теоретичний матеріал за підручником на стор.217. - Складіть план-характеристику образу Марусі Чурай за зразком: 1. Портрет героїні роману як засіб розкриття її характеру. 2. Батьки Марусі. 3. Художня обдарованість. 4. Стосунки: Маруся – Гриць, Маруся – Іван. 5. Піснетворчість. 6. Спільне й відмінне між Марусею Чурай та Мавкою з «Лісової пісні» Лесі Українки. 7. Моє ставлення до образу. Урок 31- 32 (01.04.2021) Роман у віршах «Маруся Чурай». Духовне життя нації крізь призму нещасливого кохання. Центральні проблеми: митець і суспільство, індивідуальна свобода людини. - Перегляньте відео: композиція роману та законспектуйте в зошит (зав’язка, розвиток дії, кульмінація, розв’язка). Підручник стор.220. - Перегляньте буктрейлер: Маруся Чурай. - Запишіть в зошит основні проблеми роману (стор.216). - Виконайте завдання в підручнику на стор.221: 1,2,3. Урок 30. (30.03.2021). Історико-фольклорна основа історичного роману у віршах «Маруся Чурай» Ліни Костенко. - Перегляньте відео: історичний роман у віршах «Маруся Чурай». - Перегляньте відео: Маруся Чурай. - Опрацюйте теоретичний матеріал про роман Л.Костенко (стор.216) та запишіть у зошит, що таке роман у віршах та яка тема роману. - Прочитайте роман у віршах «Маруся Чурай»(уривки) в підручнику на стор.222-233. Урок 29. ( 30.03.2021). Ліна Костенко. «Недумано, негадано…» – інтимна лірика про суть кохання. «По сей день Посейдон посідає свій трон…»: мотив єднання людини зі світом рукотворної краси (мистецтво) і природою. Зв’язок із античною міфологією. - Перегляньте відео урок: творчість Ліни Костенко. - Перегляньте відео: аналіз поезій,особливості стилю. - Прослухайте аудіозапис вірша «По сей день Посейдон посідає свій трон…». - Опрацюйте теоретичний матеріал про лірику Л.Костенко (стор.213-215). - Виконайте завдання в підручнику на стор.214 ( А,Б), стор.215( А,Б,В). Урок 28. (29.03.2021) Ліна Костенко. Творчий шлях. «Страшні слова, коли вони мовчать», «Хай буде легко. Дотиком пера…» – ліричні роздуми про значення слова в житті людини, суть мистецтва, його роль у суспільстві. - Перегляньте відео: Л.Костенко. Життєвий шлях. - Прочитайте життєпис Ліни Костенко в підручнику на стор.209-210 та складіть хронологічну таблицю життя і творчості письменниці. - Опрацюйте теоретичний матеріал про лірику Л.Костенко (стор.210-212). - Прослухайте аудіозапис вірша «Страшні слова, коли вони мовчать». - Вивчіть вірш напам’ять. Урок 27. (29.03.2021) Григір Тютюнник. « Три зозулі з поклоном». Образ любові як втілення високої християнської цінності. Роль художньої деталі в розкритті характеру, ідеї. - Перегляньте відео: образ любові в новелі. Роль художньої деталі в розкритті характеру, ідеї. - Опрацюйте теоретичний матеріал в підручнику на стор.204-205 і запишіть в зошит, що таке художня деталь. Наведіть приклади(письмово). - Виконайте тест онлайн. | |
Переглядів: 622 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |