.
Каталог файлів
Головна » Файли » ДН=ВЕСНА-2020-2021 » 303 група |
Українська література
29.03.2021, 18:38 | |
В зошиті для робіт з української літератури виконуйте завдання дистанційного навчання. Сфотографовані виконані завдання надішліть на електронну пошту викладача. Обов'язково підписуйте роботи! Коли надсилаєте завдання, в темі листа також вказуйте номер уроку! Бажаю здоров'я і плідної праці! Підручник — О.Авраменко, «Українська література. 11 клас» К., «Грамота» 2019 Електронна версія підручника з української літератури Урок 40. (07.04.2021) Узагальнення та систематизація вивченого. Бесіда про вивчені твори української літератури. Підсумки. - Виконайте тестові завдання. Результат надішліть на електронну пошту викладача. Програма з української літератури вичитана. До кінця тижня 09.04. здайте теми. Урок 39. (05.04.2021) Узагальнення та систематизація вивченого. Бесіда про вивчені твори української літератури. Підготуйте і запишіть відповіді на питання: 1. Який твір О.Довженка найбільше запам’ятався і чим? 2. Який жанр твору «Модри Камень» О.Гончара? 3.Запишіть місця подій роману І.Багряного «Тигролови». 4.Творчість якого гумориста ми вивчали в 11класі? 5.Назвіть «п’ятірне гроно» українських неокласиків. 6.Назвіть героїв роману Ю.Яновського «Майстер корабля», згадайте один епізод, який запам’ятався. Успіху! Урок 38. (05.04.2021) Контрольна робота. Стоїчна українська поезія. Сучасна українська література. - Виконайте тестові завдання. Урок 37. (02.04.2021) Проза.Творчість Володимира Діброви . «Андріївський узвіз». - Опрацюйте матеріал за посиланням. Урок 36. (02.04.2021) Проза.Творчість Галини Пагутяк. «Потрапити в сад». - Перегляньте відео: біографія Галини Пагутяк. Стисло законспектуйте з підручника на стор.243. - Прослухайте аудіозапис оповідання «Потрапити в сад». - Перегляньте буктрейлер оповідання «Потрапити в сад». - Опрацюйте матеріал в підручнику на стор.244-247 та стисло законспектуйте головне про оповідання «Потрапити в сад» (стор. 244 вгорі). - Дайте відповідь на питання 1,2,3,5,8 (план перепишіть в зошит). Урок 35. (31.03.2021) Поезія.Творчість Юрія Андруховича. «Астролог», «Пісня мандрівного спудея». - Перегляньте уважно відео: п’ять фактів про класика. - Перегляньте презентацію: біографія Ю.Андруховича. - Опрацюйте матеріал в підручнику на стор.241-243 та стисло законспектуйте головне про поета. - Прослухайте аудіозапис віршів: «Астролог», «Пісня мандрівного спудея» та запишіть, який провідний мотив віршів. Урок 34. (31.03.2021) Література елітарна і масова. Постмодернізм як один із художніх напрямів мистецтва 90-х років, його риси. - Перегляньте уважно відео: література елітарна і масова. Постмодернізм. - Прочитайте матеріал з підручника на стор. 240. - Законспектуйте в робочий зошит: - масова література, елітарна література (стор. 240); - постмодернізм, ознаки (стор. 240). Урок 33. (30.03.2021) Історико-культурна ситуація наприкінці ХХ – на початку ХХІ ст. Літературні угруповання (Бу-Ба-Бу, “Нова дегенерація”, “Пропала грамота”, “ЛуГоСад” та ін.). - Перегляньте уважно відео: літературні угруповання ХХІ ст. - Прочитайте матеріал з підручника на стор. 239. - Законспектуйте в робочий зошит (коротко) про літературні угруповання: Бу-Ба-Бу, “Нова дегенерація”, “Пропала грамота”, “ЛуГоСад”. Можна використати матеріал відео. Урок 32. (30.03.2021) Урок літератури рідного краю. Письменники рідного краю. - Напишіть про творчість одного письменника Хмельниччини( Шепетівщини) та про його прозу (паспорт твору). Наприклад, Олександр Царик. Урок 31. (29.03.2021) Василь Стус. «Господи, гніву пречистого…». Екзистенційна (буттєва) проблема вибору, віра в себе, надія на здолання всіх перешкод. Упевненість у власному виборі. Приклад великої мужності й сили духу. - Перегляньте уважно відео: аналіз поезій В. Стуса. - Опрацюйте матеріал в підручнику на стор.236-237 та складіть і запишіть в зошит літературний паспорт двох поезій за схемою: 1. Назвавірша, автор. 2.Рік написання. 3. Вид лірики. 4. Жанр вірша. 5. Тема твору. 6. Ідея твору. 7. Образи з поезії. - Виконайте завдання з підручника 1,2 3,4. - Вивчіть вірш напам’ять (на вибір). Урок 30. (29.03.2021) Василь Стус. Загальний огляд творчості. «Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…». Стан активної позиції ліричного героя. - Перегляньте уважно відео: В. Стус. Коротко про поета. - Опрацюйте матеріал про життєпис поета в підручнику на стор.234-235 та складіть хронологічну таблицю.Запишіть в зошит , що таке стоїцизм. - Перегляньте відео урок: В. Стус-поет незламного духу. - Прослухайте аудіозапис вірша «Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…». | |
Переглядів: 187 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |