.
Каталог файлів
Головна » Файли » ДН=ВЕСНА-2020-2021 » 204 група |
Українська література
02.04.2021, 13:44 | |
В зошиті для робіт з української літератури виконуйте завдання дистанційного навчання. Сфотографовані виконані завдання надішліть на електронну пошту викладача. Обов'язково підписуйте роботи! Коли надсилаєте завдання, в темі листа також вказуйте номер уроку! Бажаю здоров'я і плідної праці! Урок 36. 05.05.2021. Контрольна робота. Вступ. Поетичне самовираження (Творчість П. Тичини, М. Семенка, М. Рильського, Є. Плужника (тест)). - Виконайте тестові завдання он-лайн. Результат надішліть на електронну пошту викладача. Урок 35. 05.05.2021. М.Рильський. Сонет «У теплі дні збирання винограду» - зразок інтимної лірики. Краса природи, краса людини та її почуттів. Звернення до античних образів. - Перегляньте відео урок: Інтимна лірика М.Рильського. - Прочитайте матеріал підручника на стор.40- 41. Домалюйте (словами) пейзаж, де відбулося знайомство немолодого чоловіка з дівчиною в сонеті «У теплі дні збирання винограду». - Виконайте завдання 1,2,3 на стор.41-42. - Вивчіть напам’ять поезію М.Рильського( на вибір). Урок 34. 28.04.2021 «Київські неокласики». Різногранний творчий шлях М. Рильського. Рання творчість. Філософічність, афористичність лірики. Мотиви пошуків душевної рівноваги, краси в житті та в душі, вітаїзм, сповідальність («Солодкий світ»). - Прочитайте матеріал підручника на стор.35-36 та випишіть у зошит ознаки неокласицизму, хто належав до групи «київських неокласиків». - Перегляньте відео урок: біографія М.Рильського. - Перегляньте відео: «Зіркова історія М.Рильського » та дайте відповідь на запитання (в зошиті): що врятувало поета від сталінських репресій.Можна використати матеріал підручника на стор.37-38. - Прослухайте аудіозапис вірша «Солодкий світ». - Прочитайте поезію«Солодкий світ» в підручнику на стор.39 та запишіть в зошит, що таке сонет. Урок 33. 28.04.2021 Урок позакласного читання. Є.Плужник. Світ поезії. - Перегляньте відео: Українська література в іменах. - Перегляньте відео: Є.Плужник, вірші. - Прослухайте відеопоезію «Для вас, історики майбутні…». Урок 32. (21.04.2021) Євген Плужник. Поет “розстріляного відродження”. Мотив туги за минущістю краси, гармонією світу і людини («Вчись у природи творчого спокою...», “Ніч... а човен – як срібний птах!..”). - Перегляньте відео урок: Є. Плужник - поет “розстріляного відродження”. - Опрацюйте життєпис Є. Плужника в підручнику на стор.29-31. - Прослухайте аудіозапис віршів. - Прочитайте поезії «Вчись у природи творчого спокою...», «Ніч... а човен – як срібний птах!..» в підручнику на стор.31-33 та запишіть в зошит провідний мотив даних поезій. - Виконайте завдання 1,2,3,4 на стор.33-34. Урок 31. (21.04.2021) П. Тичина. Художнє відтворення національно-визвольного пробудження народу, уславлення борців за вільну Україну у віршах “Пам’яті тридцяти”, “Одчиняйте двері…”. - Перегляньте відео: Герої Крут. Історична довідка. - Прослухайте аудіозапис віршів “Пам’яті тридцяти”, “Одчиняйте двері…”. - Прочитайте відомості про експресіонізм в підручнику на стор. 26 і законспектуйте в зошит. - Прочитайте поезії “Пам’яті тридцяти”,“Одчиняйте двері…” в підручнику на стор.21-23 та їхній огляд. - Виконайте завдання 1,2,3 на стор.27-28. Урок 29-30. (16.04.2021) Поетичне самовираження. Павло Тичина. Трагізм долі. Феномен “кларнетизму”. Збірка «Сонячні кларнети». «Арфами, арфами...». Життєствердна настроєвість у віршах “О панно Інно...”, “Ви знаєте, як липа шелестить...”. - Перегляньте відео: трагізм життєвої і творчої долі П.Тичини. - Опрацюйте життєпис П.Тичини в підручнику на стор.17-19 та запишіть у зошит 2-3 найцікавіші епізоди його життя. - Прочитайте відомості про кларнетизм в підручнику на стор.19 і законспектуйте в зошит. - Перегляньте відео: ідейно-художній аналіз поезій П.Тичини. - Прочитайте поезії «Арфами, арфами...»,“О панно Інно...”, “Ви знаєте, як липа шелестить...”. в підручнику на стор.21-23 та їхній огляд. - Вивчіть напам’ять поезію “Ви знаєте, як липа шелестить...”. Урок 28. (14.04.2021) Літературний авангард(оглядово). Михайль Семенко – поет-футурист, сміливий експериментатор.Урбаністичні мотиви лірики, їхня змістова новизна у віршах “Бажання”, “Місто” й “Запрошення”. - Перегляньте відео: Михайль Семенко. - Законспектуйте письмово відомості про авангардизм на стор. 10 (коротко). - Опрацюйте життєпис Михайля Семенка в підручнику на стор.11-12 та напишіть біографію поета. - Прослухайте аудіозапис вірша “Бажання”, “Місто”. - Прочитайте поезії “Бажання”,“Місто” й “Запрошення”в підручнику на стор.13-14. - Виконайте завдання 1,2,3 на стор.15. Урок 27. (09.04.2021) Українська література ХХ ст. як новий етап в історії національної культури. Суспільно-історичні умови розвитку української літератури ХХ ст., основні стильові напрями. - Перегляньте відео: Суспільно-історичні умови розвитку української літератури ХХ ст., основні стильові напрями. - Прочитайте матеріал підручника на стор.4-8 та виконайте завдання з 1по 9 включно. Відповіді запишіть в зошит тезами. - Підготуйте презентацію на дану тему (за бажанням). Підручник — О. Авраменко, «Українська література. 11 клас» К.,2019 Електронна версія підручника з української літератури Урок 26. (09.04.2021) Узагальнення та систематизація вивченого. Бесіда про вивчені твори української літератури за 10кл. - Виконайте тестові завдання. Результат надішліть на електронну пошту викладача. Урок 25. (02.04.2021) ТКР №6. Тестування (за творчістю М. Вороного та О. Олеся) - Виконайте тестові завдання. Урок 24. (02.04.2021) О.Олесь. Драматичний етюд «По дорозі в Казку». Дорога в казку – символ духовних поривань до кращого життя. Трагічна суперечність між мрією, духовністю й жорстокістю. - Перегляньте уважно відео: аналіз етюду «По дорозі в казку». - Прочитайте матеріал підручника та законспектуйте в робочий зошит жанр, провідний мотив, образи твору (стор. 245-246). Можна скористатись відео. - Законспектуйте письмово відомості про драматичний етюд на стор. 247 (коротко). - Виконайте завдання 1,2,3,4 на стор.247. Підручник — О.Авраменко, «Українська література. 10 клас» К.,2018 Електронна версія підручника з української літератури | |
Переглядів: 433 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |