П`ятниця, 26.04.2024, 05:16 | Вітаю Вас Гость | Реєстрація | Вхід

Каталог файлів

Головна » Файли » ДН=ВЕСНА-2020-2021 » 204 група

Українська література
02.04.2021, 13:44
Електронна пошта викладача:

В зошиті для робіт з української літератури виконуйте завдання дистанційного навчання. Сфотографовані виконані завдання надішліть на електронну пошту викладача. Обов'язково підписуйте роботи! Коли надсилаєте завдання, в темі листа також вказуйте номер уроку!
Бажаю здоров'я і плідної праці!


Урок 36. 05.05.2021. Контрольна робота. Вступ. Поетичне самовираження (Творчість П. Тичини, М. Семенка, М. Рильського, Є. Плужника (тест)).
- Виконайте тестові завдання он-лайн. Результат надішліть на електронну пошту викладача.

Урок 35. 05.05.2021. М.Рильський. Сонет «У теплі дні збирання винограду» - зразок інтимної лірики. Краса природи, краса людини та її почуттів. Звернення до античних образів.
- Перегляньте відео урок: Інтимна лірика М.Рильського.
- Прочитайте матеріал підручника на стор.40- 41. Домалюйте (словами) пейзаж, де відбулося знайомство немолодого чоловіка з дівчиною в сонеті «У теплі дні збирання винограду».
- Виконайте завдання 1,2,3 на стор.41-42.
- Вивчіть напам’ять поезію М.Рильського( на вибір).

Урок 34. 28.04.2021 «Київські неокласики». Різногранний творчий шлях М. Рильського. Рання творчість. Філософічність, афористичність лірики. Мотиви пошуків душевної рівноваги, краси в житті та в душі, вітаїзм, сповідальність («Солодкий світ»).
- Прочитайте матеріал підручника на стор.35-36 та випишіть у зошит ознаки неокласицизму, хто належав до групи «київських неокласиків».
- Перегляньте відео урок: біографія М.Рильського.
- Перегляньте відео: «Зіркова історія М.Рильського » та дайте відповідь на запитання (в зошиті): що врятувало поета від сталінських репресій.Можна використати матеріал підручника на стор.37-38.
- Прослухайте аудіозапис вірша «Солодкий світ».
- Прочитайте поезію«Солодкий світ» в підручнику на стор.39 та запишіть в зошит, що таке сонет.

Урок 33. 28.04.2021 Урок позакласного читання. Є.Плужник. Світ поезії.
- Перегляньте відео: Українська література в іменах.
- Перегляньте відео: Є.Плужник, вірші.
- Прослухайте відеопоезію «Для вас, історики майбутні…».

Урок 32. (21.04.2021) Євген Плужник. Поет “розстріляного відродження”. Мотив туги за минущістю краси, гармонією світу і людини («Вчись у природи творчого спокою...», “Ніч... а човен – як срібний птах!..”).
- Перегляньте відео урок: Є. Плужник - поет “розстріляного відродження”.
- Опрацюйте життєпис Є. Плужника в підручнику на стор.29-31.
- Прослухайте аудіозапис віршів.
- Прочитайте поезії «Вчись у природи творчого спокою...», «Ніч... а човен – як срібний птах!..» в підручнику на стор.31-33 та запишіть в зошит провідний мотив даних поезій.
- Виконайте завдання 1,2,3,4 на стор.33-34.

Урок 31. (21.04.2021) П. Тичина. Художнє відтворення національно-визвольного пробудження народу, уславлення борців за вільну Україну у віршах “Пам’яті тридцяти”, “Одчиняйте двері…”.
- Перегляньте відео: Герої Крут. Історична довідка.
- Прослухайте аудіозапис віршів “Пам’яті тридцяти”, “Одчиняйте двері…”.
- Прочитайте відомості про експресіонізм в підручнику на стор. 26 і законспектуйте в зошит.
- Прочитайте поезії “Пам’яті тридцяти”,“Одчиняйте двері…” в підручнику на стор.21-23 та їхній огляд.
- Виконайте завдання 1,2,3 на стор.27-28.

Урок 29-30. (16.04.2021) Поетичне самовираження. Павло Тичина. Трагізм долі. Феномен “кларнетизму”. Збірка «Сонячні кларнети». «Арфами, арфами...». Життєствердна настроєвість у віршах “О панно Інно...”, “Ви знаєте, як липа шелестить...”.
- Перегляньте відео: трагізм життєвої і творчої долі П.Тичини.
- Опрацюйте життєпис П.Тичини в підручнику на стор.17-19 та запишіть у зошит 2-3 найцікавіші епізоди його життя.
- Прочитайте відомості про кларнетизм в підручнику на стор.19 і законспектуйте в зошит.
- Перегляньте відео: ідейно-художній аналіз поезій П.Тичини.
- Прочитайте поезії «Арфами, арфами...»,“О панно Інно...”, “Ви знаєте, як липа шелестить...”.
в підручнику на стор.21-23 та їхній огляд.
- Вивчіть напам’ять поезію “Ви знаєте, як липа шелестить...”.

Урок 28. (14.04.2021) Літературний авангард(оглядово). Михайль Семенко – поет-футурист, сміливий експериментатор.Урбаністичні мотиви лірики, їхня змістова новизна у віршах “Бажання”, “Місто” й “Запрошення”.
- Перегляньте відео: Михайль Семенко.
- Законспектуйте письмово відомості про авангардизм на стор. 10 (коротко).
- Опрацюйте життєпис Михайля Семенка в підручнику на стор.11-12 та напишіть біографію поета.
- Прослухайте аудіозапис вірша “Бажання”, “Місто”.
- Прочитайте поезії “Бажання”,“Місто” й “Запрошення”в підручнику на стор.13-14.
- Виконайте завдання 1,2,3 на стор.15.

Урок 27. (09.04.2021) Українська література ХХ ст. як новий етап в історії національної культури. Суспільно-історичні умови розвитку української літератури ХХ ст., основні стильові напрями.
- Перегляньте відео: Суспільно-історичні умови розвитку української літератури ХХ ст., основні стильові напрями.
- Прочитайте матеріал підручника на стор.4-8 та виконайте завдання з 1по 9 включно. Відповіді запишіть в зошит тезами.
- Підготуйте презентацію на дану тему (за бажанням).

Підручник — О. Авраменко, «Українська література. 11 клас» К.,2019
Електронна версія підручника з української літератури



Урок 26. (09.04.2021) Узагальнення та систематизація вивченого. Бесіда про вивчені твори української літератури за 10кл.
- Виконайте тестові завдання. Результат надішліть на електронну пошту викладача.

Урок 25. (02.04.2021) ТКР №6. Тестування (за творчістю М. Вороного та О. Олеся)
- Виконайте тестові завдання.

Урок 24. (02.04.2021) О.Олесь. Драматичний етюд «По дорозі в Казку». Дорога в казку – символ духовних поривань до кращого життя. Трагічна суперечність між мрією, духовністю й жорстокістю.
- Перегляньте уважно відео: аналіз етюду «По дорозі в казку».
- Прочитайте матеріал підручника та законспектуйте в робочий зошит жанр, провідний мотив, образи твору (стор. 245-246). Можна скористатись відео.
- Законспектуйте письмово відомості про драматичний етюд на стор. 247 (коротко).
- Виконайте завдання 1,2,3,4 на стор.247.

Підручник — О.Авраменко, «Українська література. 10 клас» К.,2018
Електронна версія підручника з української літератури
Категорія: 204 група | Додав: proflicey020
Переглядів: 390 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]