.
Каталог файлів
Головна » Файли » ДН=ВЕСНА-2020-2021 » 104 група |
Зарубіжна література
31.03.2021, 07:00 | |
Підручник: Юрій Ковбасенко "Зарубіжна література 11 клас. Рівень стандарту", Література ЛТД 2019 рік Підключитись до конференції Zoom https://us05web.zoom.us/j....h2dz09 Ідентифікатор конференції: 392 112 3437 Код доступу: 5Lg6g3 Пройдіть тестування з контрольної роботи My WebPage Пройдіть тестування "Подорожній, коли ти прийдеш у Спа..." My WebPage Пройдіть тестування "Матінка Кураж та її діти" My WebPage 06.05.2021р.Урок 52. Контрольна робота. Пройдіть тестування з контрольної роботи тест [b]06.05.2021р.Урок 51. ПЧ В.Маяковський. Поезії. Виразне читання поезій. Прочитайте біографію користуючись Інтернетом. Запишіть назви віршів, які ви прочитали,сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача. Переглянье відео: Відео Відео 29.04.2021р.Урок 50. Срібна доба російської поезії: течії, здобутки, долі митців. Анна Андріївна Ахматова (А. А. Горенко, 1889 – 1966). Вірші (1-2 за вибором учителя). Поема «Реквієм». А. А. Ахматова й акмеїзм. Етапи творчості мисткині. Провідні теми й мотиви ранньої лірики А. А. Ахматової, образ ліричної героїні, конкретність описів, «щоденниковість» і психологізм. «Довкола жовтий вечір ліг», «Дав мені юнь ти сутужную» Поема «Реквієм» як відображення особистої й суспільної трагедії. Протест проти насильства, біблійні мотиви в поемі. Образ матері. Опрацюйте біографію А.Ахматової (ст.97-102). Прочитайте поему «Реквієм» ст.103-107. Запишіть свої враження. Підготуйте презентацію «А.Ахматова в Україні»,сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача. Перегляньте відео:My WebPage 29.04.2021р.Урок 49. Австрія. Райнер Марія Рільке (1875 – 1926). «Згаси мій зір…», «Орфей, Еврідіка, Гермес», збірка «Сонети до Орфея» (огляд). Своєрідність поглядів і поетики Р. М. Рільке. Діалог ліричного героя з Богом («Згаси мій зір…»). Переосмислення античних міфів у віршах митця («Орфей, Еврідіка, Гермес», збірка «Сонети до Орфея»). Філософський характер і художня довершеність лірики поета. Опрацюйте біографію Райнер Марія Рільке на (ст.83-85) та складіть хронологічну таблицю. Прочитайте вірші на (ст.86-90) чому увагу читачів зосереджено на постаттях Еврідіки та Гермеса? Проаналізуйте емоції персонажів вірша у фіналі твору. Як вони характеризують героїв? Запишіть свої враження, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача. Перегляньте відео:My WebPage 22.04.2021 р. Урок 48. Франція. Ґійом Аполлінер (Вільгельм Альберт Володимир Олександр Аполлінарій Костровицький, 1880 – 1918). «Зарізана голубка й водограй», «Міст Мірабо». Ґійом Аполлінер – поет-авангардист. Зв’язок поезії митця з естетикою кубізму, своєрідність «сюрреалізму» письменника, його художні новації в царині лірики. Збірки «Алкоголі. Вірші 1898 – 1913 рр.», «Каліграми. Вірші Миру і Війни». Специфіка віршованої форми каліграм («Зарізана голубка й водограй»). Тема кохання й часу у вірші «Міст Мірабо». Верлібр у творчості Ґійома Аполлінера. Опрацюйте біографію письменника Гійома Аполлінера на (ст.75-78) виберіть головне та законспектуйте. Прочитайте вірші ст.78-82. Знайдіть в інтернеті та послухайте, як Гійом Аполлінер читає вірш «Міст Мірабо». Запишіть свої враження, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача. 22.04.2021 р. Урок 47. Позакласне читання. М.В. Гоголь «Ніс». Прочитати та виписати головних герої в робочий зошит , коротко записати сюжет твору. Сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача. 21.04.2021 р. Урок 46. Контрольна робота. Виберіть одну тему і напишіть твір: Твір – роздум: Вічна боротьба добра і зла в романі М. Булгакова «Майстер і Маргарита». Твір – роздум: «Рукописи не горять». Твір – роздум: Майстру даровано спокій (за романом М. Булгакова «Майстер і Маргарита»). Сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача. 21.04.2021 р. Урок 45. Трагізм долі митця (майстра). Проблеми кохання й творчості. Засоби комічного (сатира, сарказм, пародія та ін.) й трагічного (гротеск, трансформація простору й часу та ін.). РМ (Письмово). Характеристика головних образів (ст. 66-67) Законспектуйте головних героїв твору, складіть план їхньої характеристики образи сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача. 15.04.2021р.Урок 44. Особливості композиції («роман у романі») та оповідної структури. Морально-філософський зміст «єршалаїмських» розділів твору. 15.04.2021р.Урок 43. Роман «Майстер і Маргарита» як «роман-лабіринт» зі складною філософською проблематикою. Культурні та літературні джерела твору. Взаємодія трьох світів у творі: світ радянської дійсності, біблійної давнини та фантастичної «дияволіали». Опрацюйте проблематику твору на ст. 64-66 та законспектуйте, яку роль у романі «Майстер і Маргарита» відіграє роман Майстра про Ієшуа та Понтія Пілата? Сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача. Перегляньте відео 14.04.2021р.Урок 42. Росія Михайло Опанасович Булгаков (1891 – 1940). «Майстер і Маргарита». Життєвий і творчий шлях М. Булгакова. М. Булгаков і Україна. Конфлікт митця з владою в умовах тоталітарної радянської системи. Опрацювати матеріал підручника М.Булгаков (стор. 54-60, підручник 11 класу). Виберіть головне з біографії та законспектуйте в зошиті, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача. Прочитати роман «Майстер і Маргарита». Опрацюйте композиції та сюжетні лінії твору на ст.61-64. Запишіть хронотопи роману «Майстер і Маргарита» Урок 41. Образ Грегора Замзи: проблемність, метафоричність, символічність. Розкриття у творі світового буття як абсурдного. Особливості композиції, функції фантастики. Характерні риси стилю Ф. Кафки, поєднання реалістичних і міфологічних елементів у гротескному світі. Скласти хронологічну характеристику образів родини Грегора Замзи (стор. 36-38, підручник 11 класу). Законспектуйте в зошиті, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача. Пройдіть тест. 8.04.2021р. Урок 40. РМ. (усно) Характеристика образів родини Грегора Замзи. Знати зміст новели «Перевтілення». Образ Грегогора Замзи, законспектувати в зошиті сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача. (стор. 35-36, підручник 11 класу) Перегляньте відео Пройти тест [color=blue]08.04.2021р. на 13.00 Підключитись до конференції Zoom https://us05web.zoom.us/j....h2dz09 Ідентифікатор конференції: 392 112 3437 Код доступу: 5Lg6g3 Урок 39. Німецькомовна проза. Франц Кафка (1883 – 1924). «Перевтілення». Життя і творчий шлях Ф. Кафки. Зображення відчуження особистості в новелі «Перевтілення». Франц Кафка «Перевтілення». Життя і творчий шлях. Опрацювати матеріал підручника (стор. 33-53, підручник 11 класу). Виберіть головне з біографії та законспектуйте в зошиті, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача. Тема 2. Модернізм. 07.04.2021р. Урок 38. Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації. Пошуки сенсу буття й призначення людини. Опозиція Фауст – Мефістофель. Фауст і Маргарита. Жанрова своєрідність твору. Опрацюйте образ Фауста стор. 11-12 (підручник 11 класу). Складіть план до образу. Законспектуйте в зошиті, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача. Перегляньте відео Пройти тест. Урок 37. Історія створення трагедії «Фауст». Особливості композиції. Проблематика. Прочитайте «Фауст» стор. 15-27 (підручник 11 класу) Урок 36. 31.03.2021. Німецьке Просвітництво та його вплив на розвиток Європи. Йоганн Вольфґанґ Ґете (1749 – 1832). «Фауст» (І частина), останній монолог Фауста (ІІ частина). Віхи життя та значення діяльності Й. В. Ґете для світової культури. Йоганн-Вольфгагн Гете, віхи життя, трагедія «Фауст», історія створення, образ Фауста. Опрацюйте та скласти хронологічну таблицю стор. 7-14 (підручник 11 класу). Перегляньте відео. Урок-конференція в zoom 31.03.2021р. на 13.00. Ідентифікатор конференції: 392 112 3437. Код доступу: 5Lg6g3 Урок 35. 31.03.2021. Виклики сучасного світу. Значення літератури та культури для збереження миру й духовності. Роль вітчизняної перекладацької школи для популяризації світової літератури й формування українського читача. Літературні премії світу, письменники-лауреати та їхній внесок у боротьбу за мир і духовність. Опрацювати матеріал підручника зарубіжна література 11 клас (стор. 3-6). Законспектуйте які ви знаєте літературні премії світу та письменників-лауреатів? Які премії присуджують в Україні перекладачам? Сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача, або вайбер. Урок 34. 31.03.2021. Система образів (пастух Сантьяго, Фатіма, Мельхиседек, Алхімік). Мотиви й образи світової культури у творі. Ознаки роману-притчі. Опрацюйте матеріал підручника (стор. 207-218) Перегляньте відео: Пауло Коельйо, Алхімік (2020) (аудіокнига українською) # 1 Пауло Коельйо, Алхімік (2020) (аудіокнига українською) # 2 Пауло Коельйо, Алхімік (2020) (аудіокнига українською) # 3 Пройдіть тестування. Код доступу 4061491. | |
Переглядів: 985 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |