Четвер, 25.04.2024, 13:43 | Вітаю Вас Гость | Реєстрація | Вхід

Каталог файлів

Головна » Файли » ДН=ВЕСНА-2020-2021 » 103 група

Українська література
31.03.2021, 12:43
Електронна пошта викладача:


Програма з української літератури виконана. До кінця тижня 30.04. здайте теми.

Урок 50. 28.04.2021. Узагальнення та систематизація вивченого. Бесіда про вивчені твори української літератури.
- Дайте відповідь на питання: «Що дало мені вивчення української літератури».
- Підготуйте 12 тестових завдань за творчістю вивченого письменника, який найбільше вразив.

Урок 49. 28.04.2021. Розвиток зв’язного мовлення. Письмова творча робота (за поетикою віршів М. Вороного).
- Напишіть відгук (есе) на один із віршів М.Вороного. Надішліть на електронну пошту викладача.

Урок 48. 26.04.2021. М. Вороний. Мотив самотності людини. Згадка про революцію як данина естетиці доби соціальних перетворень («Інфанта»)
- Перегляньте уважно відео: аналіз поезії.
- Прослухайте аудіозапис вірша «Інфанта», запишіть паспорт вірша (скористайтесь схемою уроку 11).
- Виконайте завдання 1, 2, 3, на стор.238-239.

Урок 47. 26.04.2021. М. Вороний – ідеолог модернізації української літератури. Його творчість – перша декларація ідей і форм символізму. Єдність краси природи і мистецтва, образотворчі засоби в поезії «Блакитна Панна».
- Перегляньте уважно відео: біографія М.Вороного.
- Прочитайте матеріал підручника і складіть хронологічну таблицю життя і творчості письменника (стор.229-232). Надішліть на електронну пошту викладача.
- Законспектуйте письмово відомості про символізм на стор. 234 (коротко).
- Прослухайте аудіозапис вірша «Блакитна Панна», запишіть його провідний мотив та значення слів (стор. 235).
- Вивчіть напам’ять поезію.

Урок 45-46. 23.04.21. Література рідного краю . Ознайомлення з художніми творами митців рідного краю (поезія, проза).
Опрацюйте матеріал за посиланням і законспектуйте коротко біографії та поетичну спадщину письменників Поділля.

Урок 44. (21.04.2021) Контрольна робота. Модерна українська проза. Тести.
- Виконайте тестові завдання.

Урок 43. (21.04.2021) Образ панни (Мусі) – утілення ідеї вічної жіночності, краси.
Значення літературно-художньої спадщини В.Винниченка.

- Перегляньте уважно презентацію: запишіть в зошит образ панни (її портрет, манери поведінки, риси характеру, погляди на життя) з таблиць в презентації.
- Перегляньте відео: В.Винниченко – художник, запишіть в зошит, які картини писав письменник.. Можете використати матеріал з підручника (стор.184,1-ий абзац).
- Підготуйтесь до контрольної роботи (творчість О.Кобилянської, В.Стефаника, В.Винниченка).

Урок 42. (14.11.2020) Поєднання в новелі «Момент» реалістичного змалювання дійсності та філософського підтексту (плинність життя, щастя людини, мить–частинка вічності тощо).
- Прочитайте новелу з підручника на стор. 191-202.
-Перегляньте фільм-екранізацію твору.
- Перегляньте уважно відео: запишіть в зошит тему, композицію, проблематику твору. Можете використати матеріал з відео або з підручника (стор. 202).
- Намалюйте (хто вміє) малюнок до новели.

Урок 41. (14.11.2020) В. Винниченко. Життя і творчість, громадська і політична діяльність. Винниченко-художник. Прозові й драматичні твори. Перший український науково-фан-тастичний роман «Сонячна машина», популярність у 20-ті роки.
- Перегляньте уважно відео: пишемо історію.
- Прочитайте матеріал підручника про життя письменника (стор. 179-184). Законспектуйте про нього як політика (з 1917 року). Надішліть на електронну пошту викладача.
- На скільки періодів поділяється творчість письменника. Законспектуйте (стор. 185,186,190).
- Перегляньте уважно відео: науково-фантастичний роман «Сонячна машина» і запишіть в зошит з укр. літ. тему твору і сюжет (будова). Можете використати матеріал з відео або з підручника (стор. 190).

Урок 40. (07.04.2021) ПЧ №2. В.Стефаник, новела « Новина».
- Прослухайте уважно зміст новели та складіть план змісту твору.
- Опрацюйте теоретичний матеріал про новелу та стисло законспектуйте (тезами).
- Виконайте тестові завдання на самоперевірку.

Урок 39. (07.04.2021) Ідея нерозривної єдності Івана Дідуха з рідною землею. Останній танець Івана Дідуха перед від’їздом із села як символ трагізму прощання з рідним краєм.
- Доберіть заголовки до кожного розділу новели «Камінний хрест» (7 розділів - 7 пунктів). Запишіть.
-Перегляньте уважно відео: образ Івана Дідуха і складіть план до образу ( 4-5 пунктів), випишіть цитати. Можете використати матеріал з відео або з підручника (стор.175-176).
https://youtu.be/w2m6te-iHuk.

Урок 38 (31.03.2021). Сюжетно-композиційні особливості. Трагічна подія – композиційний центр новели. Багатозначність символічних образів. Камінний хрест – уособлення долі людини.
- Перегляньте уважно відео: аналіз новели і запишіть в зошит з укр.літ. композицію твору (зав'язка,розвиток дії, кульмінація, розв'язка). Можете використати матеріал з відео або з підручника (стор. 175).
- Намалюйте (хто вміє) малюнок до новели.

Урок 37 (31.03.2021). Життя і творчість. Новаторство письменника. «Камінний хрест» – психологічне розкриття теми еміграції. Історична основа твору.
- Прочитайте матеріал підручника і складіть хронологічну таблицю життя і творчості письменника (169 - 173 стор.). Надішліть на електронну пошту викладача.
- Перегляньте уважно відео: зміст новели і запишіть в зошит з укр. літ. історію написання твору.
- Законспектуйте письмово відомості про експресіонізм на стор. 174.
Категорія: 103 група | Додав: proflicey020
Переглядів: 419 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]