Субота, 04.05.2024, 05:33 | Вітаю Вас Гость | Реєстрація | Вхід

Каталог файлів

Головна » Файли » Дистанційне навчання 2021-2022 » 304 група 21-22

Українська література
08.09.2021, 09:58
Електронна пошта викладача:

В зошиті для робіт з української літератури виконуйте завдання дистанційного навчання. Сфотографовані виконані завдання надішліть на електронну пошту викладача. Обов'язково підписуйте роботи! Коли надсилаєте завдання, в темі листа також вказуйте номер уроку!
Бажаю здоров'я і плідної праці!


Підручник — О. Авраменко, «Українська література. 11 клас» К.,2019
Електронна версія підручника з української літератури



Урок 34. (12.11.2021). Василь Симоненко. Коротко про митця. Образ України, громадянський вибір поета («Задивляюсь у твої зіниці…»). Мотив самоствердження людини у складному сучасному світі, її самодостатність і самоцінність («Я …»)
- Перегляньте уважно відео: В. Симоненко. Коротко про поета.
- Опрацюйте матеріал про життєпис поета та його твори в підручнику на стор. 190-192 та стисло законспектуйте.
- Перегляньте уважно відео: лірика В. Симоненка.
- Прослухайте аудіозапис вірша «Лебеді материнства» у виконанні автора.
- Виконайте завдання з підручника 1, 3.
- Вивчіть вірш напам’ять (на вибір).

Урок 33. (12.11.2021). Нова хвиля відродження української літератури на початку 1960-х років. «Шістдесятництво».
- Перегляньте уважно відео: шістдесятництво.
- Прочитайте матеріал підручника про шістдесятництво і законспектуйте (188 - 189 стор.). Надішліть на електронну пошту викладача.

Урок 32.11.11.2021. Контрольна робота . Під чужим небом. Воєнне лихоліття.
- Виконайте тестові завдання та надішліть на електронну пошту викладача.

Урок 31.11.11.2021. Олесь Гончар. “Модри Камень”. Образи українського бійця і юної словачки Терези. Особливість оповіді, роль кольорової гами в новелі
- Опрацюйте теоретичний матеріал підручника на стор.180-181.
- Складіть літературний паспорт твору.
- Підготуйтесь до контрольної роботи.

Урок 30. 09.11.2021. Олесь Гончар. Загальна характеристика творчості. Мрія і дійсність у новелі «Модри Камень». Романтична ідея кохання, що перемагає смерть.
- Опрацюйте теоретичний матеріал підручника на стор.178-179 та напишіть в зошит найцікавіший факт з життя письменника (коротко).
-Прочитайте новелу “Модри Камень” (стор.182-187) та доберіть до кожної частини заголовок (5частин).
- Проілюструйте (намалюйте) будь-який епізод з твору( за бажанням).

Урок 29. 09.11.2021. Контрольний твір-роздум (есе) на тему: Моральна краса і духовна велич людини за повістю Олександра Довженка «Зачарована Десна».

Урок 28. 04.11.2021. Контрольний твір-роздум (есе) на тему: Моральна краса і духовна велич людини за повістю Олександра Довженка «Зачарована Десна».

Урок 27. 04.11.2021. О. Довженко. «Зачарована Десна». Два ліричні герої: малий Сашко і зріла людина. Характеристика персонажів.
- Опрацюйте теоретичний матеріал підручника на стор.168-171 та складіть паспорт цього твору.
- Випишіть в зошит цитати (написані прописом), що характеризують образи повісті.
- Перегляньте художній фільм «Зачарована Десна».

Урок 26. 03.11.2021. О. Довженко. «Зачарована Десна». Історія написання, автобіографічна основа, сповідальність. Поєднання минулого й сучасного. Морально-етичні проблеми
- Прочитайте з підручника уривки кіноповісті «Зачарована Десна». (стор. 172-177).
- Законспектуйте в робочий зошит і надішліть на електронну пошту викладача.:
Кіноповість – це …( стор.168);
- Перегляньте відео: О. Довженко. «Зачарована Десна».
- Проілюструйте (намалюйте) будь-який епізод з твору.

Урок 25. 03.11.2021. О. Довженко. “Щоденник”. Правда про український народ, його історію крізь призму авторського бачення й оцінки. Національні та загальнолюдські проблеми
- Опрацюйте теоретичний матеріал підручника на стор.167-168.
Законспектуйте в робочий зошит і надішліть на електронну пошту викладача.:
- публіцистичність – це…. ( стор.167);
- Дайте відповідь на питання: Яку будову має “Щоденник”, про що він.

Урок 24. (02.11.2021). Участь українських письменників у Другій світовій війні. Трагічна творча біографія Олександра Довженка. Джерело вивчення історії його життя і трагічної доби – «Щоденник».
- Перегляньте відео: участь українських письменників у Другій світовій війні.
- Перегляньте відео: обличчя української історії.О. Довженко.
- Прочитайте життєпис О.Довженка в підручнику на стор.165-166 та дайте відповідь на питання: чому О.Довженко сприймав життя в Москві як заслання.
- Опрацюйте теоретичний матеріал в підручнику на стор.166-168 та законспектуйте в зошит.

Урок 23. (02.11.2021). Урок позакласного читання. Іван Багряний. «Сад Гетсиманський».
- Перегляньте відео Іван Багряний. «Сад Гетсиманський».
- Опрацюйте теоретичний матеріал за посиланням. Запишіть тему, ідею, проблематику, сюжет роману

Урок 22. (01.11.2021). Урок мовленнєвого розвитку. Іван Багряний. Дискусія «Чому Григорію Многогрішному симпатизує читач?»
Дайте стислу відповідь на запитання( в робочих зошитах):
1. У яких рисах характеру проявляється сильний тип української людини?
2. Чи можемо ми вважати Григорія Многогрішного сильним типом української людини?
3. Чи ми такі(сучасна молодь), як Григорій Многогрішний? Аргументуйте.
4. Чи мав право Григорій так вчинити зі слідчим, майором Медвиним?

Урок 21. (01.11.2021). «Тигролови». Вольовий характер Григорія Многогрішного. Родина Сірків, майор Медвин. Символіка роману. Актуальність для нашого часу.
- Опрацюйте теоретичний матеріал та законспектуйте(стисло) за посиланням
Виконайте завдання з підручника 1, 2, 3, 4, 5 ( стор.163).

Урок 6. 15.09.2021. Оптимізм, любов до природи, людини, м’який гумор в «Мисливських усмішках»: усмішка «Сом». Пейзаж, портрет, характер людини, авторський голос, народні прикмети, прислів’я та приказки в усмішках.
- Прочитайте з підручника усмішку «Сом» (стор. 108-112).
- Проілюструйте (намалюйте) будь-який епізод з твору.
- Дайте заголовок кожній частині усмішки (чотири пункти).

Урок 5. 15.09.2021. Остап Вишня. Трагічна творча доля українського гумориста, популярність і значення його усмішок у 1920-ті роки. Засоби гумору в усмішці «Моя автобіографія».
Прочитайте з підручника про життєвий шлях письменника на стор. 97-99 та усмішки:«Моя автобіографія» (стор. 104-107).
Законспектуйте в робочий зошит і надішліть на електронну пошту викладача.:
- усмішка – це…. ( стор.101);
- фейлетон - це…( стор.101)
- Дайте відповідь на питання: Яку помилку допустив О.Вишня в назві твору «Моя автобіографія», з якою метою. (стор.99-100).

Урок 4. 08.09.2021.Роман В.Підмогильного « Місто». РМ. Письмова характеристика персонажа роману.
Законспектуйте в робочий зошит, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача:
- образ Степана Радченка, можна скласти план (стор. 89).

Урок 3. 08.09.2021.Роман В.Підмогильного « Місто». Морально-етичні колізії твору. Жіночі образи в ньому.
Законспектуйте в робочий зошит, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача:
- жіночі образи: Надійка, Тамара Василівна,Зоська, Рита. (стор. 90-91);
- виконайте завдання №1,2,3 на стор. 92.
Категорія: 304 група 21-22 | Додав: proflicey020
Переглядів: 263 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]