Четвер, 02.05.2024, 06:11 | Вітаю Вас Гость | Реєстрація | Вхід

Каталог файлів

Головна » Файли » Дистанційне навчання 2021-2022 » 203 група 21-22

Українська мова
05.10.2021, 07:59
Електронна пошта викладача


Підручник. О.В.Заболотний. Українська мова. 11 клас» К: 2019
Електронна версія підручника

Підключіться до Zoom-конференції
згідно з розкладом
Ідентифікатор конференції: 815 7051 4758
Код доступу: 0ini3E

І підгрупа

15.11.2021. Урок 24. Тема. Риторичні фігури. Риторичне запитання. Звернення.
Опрацювати с.14-15.
Вправи 20,23 (усно).
Виконати письмово вправу 21 (І,ІІ).
Виконати онлайн-тест

15.11.2021. Урок 23. Тема. Риторичні фігури. Градація. Порівняння
Опрацювати с.10,15.
Вправа 10 (виписати із вправи речення з градацією).
Вибіркова робота. Виписати із речень порівняння.
У слів є відмінна природа: одні є скучні і сіряві, як придорожні пили; другі, як свіжий пісок…
Сплив вересень синій, як терен.Жовтень палає, чер­воний, як глід. Дівчина була невеличка на зріст, але рівна, як струна,гнучка, як тополя,гарна, як червона кали­на,довгобраза, як червонобокі яблучка,губи були повні та чер­воні, як калина. Мене спиняє біла піна гре­чок, запашна, легка, неначе збита крилами бджіл. Неначе білі пави, пливуть хмарки у небі. Пливе над світом осінь, як медуза.

11.11.2021. Урок 22. Тема. Риторичні фігури. Антитеза. Повторення
Опрацювати с.9-10.
Виконати усно вправу 11.
Виконати письмово завдання.
Переписати. Визначити і записати біля кожного речення засоби риторики.
Моя любов чолом сягала неба, а Гриць ходив ногами по землі. Я ніколи ні свої гроші, ні союзників не відбирав за допомогою вимагань. Київ радо зустрічає гостей. Думав, доля зустрінеться — спіткалося горе. Не плач. не плач за юністю своєю. Ситий голодного не розуміє
Багатство дме, а бідність вдвоє гне. Не даремно дули вітри, не даремно йшла гроза.
Вправа 10 (виписати речення, у яких є антитеза).

11.11.2021. Урок 21. Тема. Засоби мовного вираження промови. Метафора, метонімія, їхня роль у мовленні
Опрацювати с.6-7.
Вправа 4 (усно).
Виконати письмово вправу 2 (І,ІІ).
Виконати завдання письмово:
Знайдіть стилістичні помилки й відредагуйте наведені речення.
1. У хлопця був розгубившийся вигляд. 2. Опинившись у лісі, нам стало страшно. 3. Загубивши стежку, нас охопила розгубленість. 4. Переживаючий за свій клас учень має усі завдання виконувати відмінно. 5. На слідуючій неділі відбудеться засідання наукового гуртка, у ньому приймуть участь студенти нашої групи. Усі вони являються членами цього гуртка. 6. Я рахую, що ви вірно кажете. 7. Приведу кілька прикладів. 8. Відношення у колективі були дружні.

10.11.2021. Урок 20. Тема. Поняття мовної стійкості. Джерела, що живлять мовну стійкість
Опрацювати с.4-5.
Виконати письмово завдання "Міркуймо" на с.5.

06.10.2021. Урок 17. Тема. Полемічні прийоми
Опрацювати с. 181-182.
Вправа 445 (усно).
Вправа 451 (ІІ завд. письмово).
Виконати онлайн-тест до 12.10

06.10.2021. Урок 16. Тема. Аргументи й докази
Опрацювати с. 176-177.
Вправа 437 (усно).
Впраа 439 (І, ІІ-4 завдання-письмово).
Вправа 441 (Варіант А (ІІ завдання - письмово)).

04.10.2021. Урок 15. Тема. Контрольне есе за змістом висловів народної мудрості
Переглянути презентацію "Як написати есе"
Написати формальне есе (обсяг1-2 с.) за змістом висловів народної мудрості (на вибір):
Не родись багатий та вродливий, а родись при долі та щасливий.
Життя любить того, хто за нього бореться, а нищить того, хто йому піддається.
Ліпше солом’яне життя, як золота смерть.
Чоловік змінюється у житті, а по правді життя змінює чоловіка.
Яку дружбу заведеш, таке й життя проведеш.

ІІ підгрупа

15.11.2021. Урок 24. Тема. Риторичні фігури. Риторичне запитання. Звернення.
Опрацювати с.14-15.
Вправа 20 (усно).
Виконати письмово вправу 21 (І,ІІ).
Виконати онлайн-тест

15.11.2021. Урок 23. Тема. Риторичні фігури. Градація. Порівняння
Опрацювати с.10,15.
Вправа 10 (виписати із вправи речення з градацією).
Вибіркова робота. Виписати із речень порівняння.
У слів є відмінна природа: одні є скучні і сіряві, як придорожні пили; другі, як свіжий пісок…
Сплив вересень синій, як терен.Жовтень палає, чер­воний, як глід. Дівчина була невеличка на зріст, але рівна, як струна,гнучка, як тополя,гарна, як червона кали­на,довгобраза, як червонобокі яблучка,губи були повні та чер­воні, як калина. Мене спиняє біла піна гре­чок, запашна, легка, неначе збита крилами бджіл. Неначе білі пави, пливуть хмарки у небі. Пливе над світом осінь, як медуза.

12.11.2021. Урок 22. Тема. Риторичні фігури. Антитеза. Повторення
Опрацювати с.9-10.
Виконати усно вправу 11.
Виконати письмово завдання.
Переписати. Визначити і записати біля кожного речення засоби риторики.
Моя любов чолом сягала неба, а Гриць ходив ногами по землі. Я ніколи ні свої гроші, ні союзників не відбирав за допомогою вимагань. Київ радо зустрічає гостей. Думав, доля зустрінеться — спіткалося горе. Не плач. не плач за юністю своєю. Ситий голодного не розуміє
Багатство дме, а бідність вдвоє гне. Не даремно дули вітри, не даремно йшла гроза.
Вправа 10 (виписати речення, у яких є антитеза).

12.11.2021. Урок 21. Тема. Засоби мовного вираження промови. Метафора, метонімія, їхня роль у мовленні
Опрацювати с.6-7.
Вправа 4 (усно).
Виконати письмово вправу 2.
Виконати завдання письмово:
Знайдіть стилістичні помилки й відредагуйте наведені речення.
1. У хлопця був розгубившийся вигляд. 2. Опинившись у лісі, нам стало страшно. 3. Загубивши стежку, нас охопила розгубленість. 4. Переживаючий за свій клас учень має усі завдання виконувати відмінно. 5. На слідуючій неділі відбудеться засідання наукового гуртка, у ньому приймуть участь студенти нашої групи. Усі вони являються членами цього гуртка. 6. Я рахую, що ви вірно кажете. 7. Приведу кілька прикладів. 8. Відношення у колективі були дружні.

10.11.2021. Урок 20. Тема. Поняття мовної стійкості. Джерела, що живлять мовну стійкість
Опрацювати с.4-5.
Виконати письмово завдання "Міркуймо" на с.5.

06.10.2021. Урок 17. Тема. Полемічні прийоми
Опрацювати с. 181-182.
Вправа 445 (усно).
Вправа 451 (ІІ завд. письмово).
Виконати онлайн-тест до 12.10

06.10.2021. Урок 16. Тема. Аргументи й докази
Опрацювати с. 176-177.
Вправа 437 (усно).
Впраа 439 (І, ІІ-4 завдання-письмово).
Вправа 441 (Варіант Б (ІІ завдання - письмово)).

04.10.2021. Урок 15. Тема. Контрольне есе за змістом висловів народної мудрості
Переглянути презентацію "Як написати есе"
Написати формальне есе (обсяг1-2 с.) за змістом висловів народної мудрості (на вибір):
Не родись багатий та вродливий, а родись при долі та щасливий.
Життя любить того, хто за нього бореться, а нищить того, хто йому піддається.
Ліпше солом’яне життя, як золота смерть.
Чоловік змінюється у житті, а по правді життя змінює чоловіка.
Яку дружбу заведеш, таке й життя проведеш.
Категорія: 203 група 21-22 | Додав: FCKjL6Z7
Переглядів: 208 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]