.
Каталог файлів
Головна » Файли » Дистанційне навчання 2021-2022 » 203 група 21-22 |
Українська мова
05.10.2021, 07:59 | |
Підручник. О.В.Заболотний. Українська мова. 11 клас» К: 2019 Електронна версія підручника Підключіться до Zoom-конференції згідно з розкладом Ідентифікатор конференції: 815 7051 4758 Код доступу: 0ini3E І підгрупа 15.11.2021. Урок 24. Тема. Риторичні фігури. Риторичне запитання. Звернення. Опрацювати с.14-15. Вправи 20,23 (усно). Виконати письмово вправу 21 (І,ІІ). Виконати онлайн-тест 15.11.2021. Урок 23. Тема. Риторичні фігури. Градація. Порівняння Опрацювати с.10,15. Вправа 10 (виписати із вправи речення з градацією). Вибіркова робота. Виписати із речень порівняння. У слів є відмінна природа: одні є скучні і сіряві, як придорожні пили; другі, як свіжий пісок… Сплив вересень синій, як терен.Жовтень палає, червоний, як глід. Дівчина була невеличка на зріст, але рівна, як струна,гнучка, як тополя,гарна, як червона калина,довгобраза, як червонобокі яблучка,губи були повні та червоні, як калина. Мене спиняє біла піна гречок, запашна, легка, неначе збита крилами бджіл. Неначе білі пави, пливуть хмарки у небі. Пливе над світом осінь, як медуза. 11.11.2021. Урок 22. Тема. Риторичні фігури. Антитеза. Повторення Опрацювати с.9-10. Виконати усно вправу 11. Виконати письмово завдання. Переписати. Визначити і записати біля кожного речення засоби риторики. Моя любов чолом сягала неба, а Гриць ходив ногами по землі. Я ніколи ні свої гроші, ні союзників не відбирав за допомогою вимагань. Київ радо зустрічає гостей. Думав, доля зустрінеться — спіткалося горе. Не плач. не плач за юністю своєю. Ситий голодного не розуміє Багатство дме, а бідність вдвоє гне. Не даремно дули вітри, не даремно йшла гроза. Вправа 10 (виписати речення, у яких є антитеза). 11.11.2021. Урок 21. Тема. Засоби мовного вираження промови. Метафора, метонімія, їхня роль у мовленні Опрацювати с.6-7. Вправа 4 (усно). Виконати письмово вправу 2 (І,ІІ). Виконати завдання письмово: Знайдіть стилістичні помилки й відредагуйте наведені речення. 1. У хлопця був розгубившийся вигляд. 2. Опинившись у лісі, нам стало страшно. 3. Загубивши стежку, нас охопила розгубленість. 4. Переживаючий за свій клас учень має усі завдання виконувати відмінно. 5. На слідуючій неділі відбудеться засідання наукового гуртка, у ньому приймуть участь студенти нашої групи. Усі вони являються членами цього гуртка. 6. Я рахую, що ви вірно кажете. 7. Приведу кілька прикладів. 8. Відношення у колективі були дружні. 10.11.2021. Урок 20. Тема. Поняття мовної стійкості. Джерела, що живлять мовну стійкість Опрацювати с.4-5. Виконати письмово завдання "Міркуймо" на с.5. 06.10.2021. Урок 17. Тема. Полемічні прийоми Опрацювати с. 181-182. Вправа 445 (усно). Вправа 451 (ІІ завд. письмово). Виконати онлайн-тест до 12.10 06.10.2021. Урок 16. Тема. Аргументи й докази Опрацювати с. 176-177. Вправа 437 (усно). Впраа 439 (І, ІІ-4 завдання-письмово). Вправа 441 (Варіант А (ІІ завдання - письмово)). 04.10.2021. Урок 15. Тема. Контрольне есе за змістом висловів народної мудрості Переглянути презентацію "Як написати есе" Написати формальне есе (обсяг1-2 с.) за змістом висловів народної мудрості (на вибір): Не родись багатий та вродливий, а родись при долі та щасливий. Життя любить того, хто за нього бореться, а нищить того, хто йому піддається. Ліпше солом’яне життя, як золота смерть. Чоловік змінюється у житті, а по правді життя змінює чоловіка. Яку дружбу заведеш, таке й життя проведеш. ІІ підгрупа 15.11.2021. Урок 24. Тема. Риторичні фігури. Риторичне запитання. Звернення. Опрацювати с.14-15. Вправа 20 (усно). Виконати письмово вправу 21 (І,ІІ). Виконати онлайн-тест 15.11.2021. Урок 23. Тема. Риторичні фігури. Градація. Порівняння Опрацювати с.10,15. Вправа 10 (виписати із вправи речення з градацією). Вибіркова робота. Виписати із речень порівняння. У слів є відмінна природа: одні є скучні і сіряві, як придорожні пили; другі, як свіжий пісок… Сплив вересень синій, як терен.Жовтень палає, червоний, як глід. Дівчина була невеличка на зріст, але рівна, як струна,гнучка, як тополя,гарна, як червона калина,довгобраза, як червонобокі яблучка,губи були повні та червоні, як калина. Мене спиняє біла піна гречок, запашна, легка, неначе збита крилами бджіл. Неначе білі пави, пливуть хмарки у небі. Пливе над світом осінь, як медуза. 12.11.2021. Урок 22. Тема. Риторичні фігури. Антитеза. Повторення Опрацювати с.9-10. Виконати усно вправу 11. Виконати письмово завдання. Переписати. Визначити і записати біля кожного речення засоби риторики. Моя любов чолом сягала неба, а Гриць ходив ногами по землі. Я ніколи ні свої гроші, ні союзників не відбирав за допомогою вимагань. Київ радо зустрічає гостей. Думав, доля зустрінеться — спіткалося горе. Не плач. не плач за юністю своєю. Ситий голодного не розуміє Багатство дме, а бідність вдвоє гне. Не даремно дули вітри, не даремно йшла гроза. Вправа 10 (виписати речення, у яких є антитеза). 12.11.2021. Урок 21. Тема. Засоби мовного вираження промови. Метафора, метонімія, їхня роль у мовленні Опрацювати с.6-7. Вправа 4 (усно). Виконати письмово вправу 2. Виконати завдання письмово: Знайдіть стилістичні помилки й відредагуйте наведені речення. 1. У хлопця був розгубившийся вигляд. 2. Опинившись у лісі, нам стало страшно. 3. Загубивши стежку, нас охопила розгубленість. 4. Переживаючий за свій клас учень має усі завдання виконувати відмінно. 5. На слідуючій неділі відбудеться засідання наукового гуртка, у ньому приймуть участь студенти нашої групи. Усі вони являються членами цього гуртка. 6. Я рахую, що ви вірно кажете. 7. Приведу кілька прикладів. 8. Відношення у колективі були дружні. 10.11.2021. Урок 20. Тема. Поняття мовної стійкості. Джерела, що живлять мовну стійкість Опрацювати с.4-5. Виконати письмово завдання "Міркуймо" на с.5. 06.10.2021. Урок 17. Тема. Полемічні прийоми Опрацювати с. 181-182. Вправа 445 (усно). Вправа 451 (ІІ завд. письмово). Виконати онлайн-тест до 12.10 06.10.2021. Урок 16. Тема. Аргументи й докази Опрацювати с. 176-177. Вправа 437 (усно). Впраа 439 (І, ІІ-4 завдання-письмово). Вправа 441 (Варіант Б (ІІ завдання - письмово)). 04.10.2021. Урок 15. Тема. Контрольне есе за змістом висловів народної мудрості Переглянути презентацію "Як написати есе" Написати формальне есе (обсяг1-2 с.) за змістом висловів народної мудрості (на вибір): Не родись багатий та вродливий, а родись при долі та щасливий. Життя любить того, хто за нього бореться, а нищить того, хто йому піддається. Ліпше солом’яне життя, як золота смерть. Чоловік змінюється у житті, а по правді життя змінює чоловіка. Яку дружбу заведеш, таке й життя проведеш. | |
Переглядів: 250 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |