.
Каталог файлів
Головна » Файли » Дистанційне навчання 2021-2022 » 104 група 21-22 |
Українська література
27.10.2021, 14:10 | |
В зошиті для робіт з української літератури виконуйте завдання дистанційного навчання. Сфотографовані виконані завдання надішліть на електронну пошту викладача. Обов'язково підписуйте роботи! Коли надсилаєте завдання, в темі листа також вказуйте номер уроку! Бажаю здоров'я і плідної праці! Підручник — О. Авраменко, «Українська література. 11 клас» К.,2019 Електронна версія підручника з української літератури Підключіться до конференції Zoom згідно розкладу. Идентификатор конференции: 388 724 5572 Код доступа: 2021 Урок 9. 10.11.2021. Жіночі образи в романі Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» - Перегляньте уважно відео: жіночі образи роману. - Прочитайте матеріал підручника стор. 53-54. - Законспектуйте в робочий зошит, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача: цитати до образів Галі, Мотрі, Христі на стор.54 (написано прописом). Урок 8. 10.11.2021 Панас Мирний. «Хіба ревуть воли, як ясла повні?». Шлях Ничипора Варениченка: від правдошукацтва до розбійництва - Перегляньте уважно відео: Еволюція Чіпки. - Опрацюйте усно матеріал підручника на стор. 50-52 Складіть план характеристики образу Чіпки за планом: 1. Вік героя твору, портрет - 2. Рід занять- 3. Соціальне походження- 4. Родина Чіпки – 5. Як справляється із викликами долі? 6. Де знаходить відраду? 7. Ставлення до образ, кривд- 8. Який кінець життя? Запишіть в робочий зошит, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача. Урок 7. 02.11.2021. Свідчення можливостей роману у художньому дослідженні дійсності. Широта представлення народного життя. - Прочитайте уривки роману в підручнику на стор.55-59. - Перегляньте уважно відео: зміст роману і запишіть в зошит з укр.літ. композицію. Можете використати матеріал підручника (стор. 49-50). Законспектуйте в робочий зошит, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача: - Виконайте письмово завдання 1,2,3 на стор. 59. Урок 6. 02.11.2021. Панас Мирний. Основне про життєвий і творчий шлях. «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» – перший в українській літературі соціально-психологічний роман. Співавторство П. Мирного з Іваном Біликом. - Прочитайте з підручника про життєвий шлях письменника на стор. 43-46; - Випишіть у хронологічній послідовності основні події життя письменника(в робочий зошит). - Опрацюйте теоретичний матеріал про історію написання роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» на стор.48 та законспектуйте(стисло). - Прочитайте уривки роману в підручнику на стор. 55-59. Урок 5. 26.10.2021. Ствердження цінностей національної етики засобами комічного у повісті «Кайдашева сім’я». Прочитайте з підручника про засоби комічного на стор.18-19 та законспектуйте в робочий зошит. Запишіть в робочий зошит і надішліть на електронну пошту викладача: - гумор– це м’яка форма комічного; добродушне подсміювання; - сатира – це гнівне осудження у творі явищ суспільного і особистого життя; - іронія – це іносказання, яке виражає насмішку або лукавство; висміювання, яке містить у собі критичку оцінку того, що висміюється; - сарказм – це зла, уїдлива насмішка, вищий ступінь іронії. Виконайте завдання №1,2,3, 11 на стор. 41-42. Дайте відповідь на питання (в зошиті): Чому гуманістичні традиції, християнська мораль не рятують героїв повісті від сварок, колотнечі в родині? | |
Переглядів: 241 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |