Субота, 27.04.2024, 20:51 | Вітаю Вас Гость | Реєстрація | Вхід

Каталог файлів

Головна » Файли » Дистанційне навчання 2021-2022 » 103 група 21-22

Зарубіжна література
03.11.2021, 14:23
Електронна пошта викладача:

Електронний підручник

Підключитись до конференції Zoom (згідно розкладу)
https://us05web.zoom.us/j....h2dz09
Ідентифікатор конференції: 392 112 3437
Код доступу: 5Lg6g3


Урок 11. 04.11.2021. «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер». Особливості сюжету й композиції повісті «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер». Гротескні образи. Викривальний зміст твору. Символіка.
Перегляньте відео.
Опрацюйте презентацію
Дайте відповідь на питання
Завдяки чому Цинобер робить кар’єру так швидко?
Пройдіть тест

Урок 12 04.11.2021. Росія Школа «чистого мистецтва» в російській поезії. Лірика Ф. М. Тютчева (1803 – 1873) й А. А. Фета (1820 – 1892) (огляд). Художня довершеність творів.
Опрацювати матеріал підручника (стор. 88-95).
Запишіть значення понять «чистого мистецтва».
Які ідеї сповідували прихильники теорії «чистого мистецствва» .
Виберіть головне з біографії Ф. Тютчева та А. Фета законспектуйте в зошиті, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача або viber.

Урок 13. 11.11.2021. Позакласне читання. Лірика Ф. М. Тютчева й А. А. Фета. Утілення образів літературних творів у різних видах мистецтва. Романси на вірші поетів.
Перегляньте відео 1, відео 2:
Самостійно знайдіть вірші в інтернеті чи в бібліотеці Ф. Тютчева та А.Фета. Запишіть назву вірша та спробуйте визначити тему і основну думку. Сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача чи viber.

Урок 14. 11.11.2021. Р.М. Аналітичне дослідження віршів Тютчева, Фета (письмово).
Спробуйте визначити тему і основу думку вірша Ф.Тютчева «Silentium!» (ст.90-92) . А.Фет до вірша «Шепіт… Ніжній звук зітхання…» схарактеризуйте ліричного героя поезії.(ст.96-105)

Перегляньте відео:
Законспектувати в зошиті та сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача.

Урок 15. 12.11.2021. Розвиток романтизму в США, видатні представники. Волт Вітмен (1819 – 1892). «Листя трави» (1-2 уривки за вибором учителя). Місце В. Вітмена в літературному процесі США. Особливості світобачення митця. Зв’язок збірки «Листя трави» з історією та життям Америки. Тематика, проблематика, композиція збірки «Листя трави». Образ ліричного героя. Символи. Традиції й художнє новаторство В. Вітмена.

Опрацювати матеріал підручника (стор. 96-106). Вольт Вітмен життєвий і творчий шлях та збірку «Листя трави». Виберіть головне з біографії та законспектуйте в зошиті, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача.

Перегляньте відео:
Вивчити на пам’ять уривок .

Урок 16. 15.11.2021. Контрольна робота №2 з тем «Золоті сторінки далеких епох», «Поезія й проза пізнього романтизму та переходу до реалізму XIX ст.».
Пройти тестування.
Категорія: 103 група 21-22 | Додав: gladka2010
Переглядів: 332 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]