.
Каталог файлів
Головна » Файли » Дистанційне навчання 2021-2022 » 103 група 21-22 |
Українська література
04.11.2021, 10:50 | |
В зошиті для робіт з української літератури виконуйте завдання дистанційного навчання. Сфотографовані виконані завдання надішліть на електронну пошту викладача. Обов'язково підписуйте роботи! Коли надсилаєте завдання, в темі листа також вказуйте номер уроку! Бажаю здоров'я і плідної праці! Підручник — О.Авраменко, «Українська література. 10 клас» К.,2018 Електронна версія підручника з української літератури Урок 11. 15.11.2021. Контрольна робота №1. Реалістична українська проза. Вкажіть правильні відповіді у тестуванні. Урок 10. 15.11.2021. Ствердження народних поглядів на духовне здоров’я людини. Майстерність письменника. -Перегляньте уважно відео: народні погляди на духовне здоров’я людини. - Підготуйте невелике (пів сторінки) повідомлення про одну з порушених у романі проблем: батьків і дітей, добра і зла, «пропащої сили», жінки в сім’ї (на вибір). - Намалюйте (хто вміє) малюнок до роману. Урок 9. 11.11.2021. Жіночі образи в романі Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» - Перегляньте уважно відео: жіночі образи роману. - Прочитайте матеріал підручника стор. 53-54. - Законспектуйте в робочий зошит, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача: цитати до образів Галі, Мотрі, Христі на стор.54 (написано прописом). Урок 8. 11.11.2021 Панас Мирний. «Хіба ревуть воли, як ясла повні?». Шлях Ничипора Варениченка: від правдошукацтва до розбійництва - Перегляньте уважно відео: Еволюція Чіпки. - Опрацюйте усно матеріал підручника на стор. 50-52 Складіть план характеристики образу Чіпки за планом: 1. Вік героя твору, портрет - 2. Рід занять- 3. Соціальне походження- 4. Родина Чіпки – 5. Як справляється із викликами долі? 6. Де знаходить відраду? 7. Ставлення до образ, кривд- 8. Який кінець життя? Запишіть в робочий зошит, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача. Урок 7. 04.11.2021. Свідчення можливостей роману у художньому дослідженні дійсності. Широта представлення народного життя. - Прочитайте уривки роману в підручнику на стор.55-59. - Перегляньте уважно відео: зміст роману і запишіть в зошит з укр.літ. композицію. Можете використати матеріал підручника (стор. 49-50). Законспектуйте в робочий зошит, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача: - Виконайте письмово завдання 1,2,3 на стор. 59. Урок 6. 04.11.2021. Панас Мирний. Основне про життєвий і творчий шлях. «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» – перший в українській літературі соціально-психологічний роман. Співавторство П. Мирного з Іваном Біликом. - Прочитайте з підручника про життєвий шлях письменника на стор. 43-46; - Випишіть у хронологічній послідовності основні події життя письменника(в робочий зошит). - Опрацюйте теоретичний матеріал про історію написання роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» на стор.48 та законспектуйте(стисло). - Прочитайте уривки роману в підручнику на стор. 55-59. | |
Переглядів: 378 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |