Неділя, 28.04.2024, 11:58 | Вітаю Вас Гость | Реєстрація | Вхід

Каталог файлів

Головна » Файли » Дистанційне навчання 2021-2022 » 103 група 21-22

Українська література
04.11.2021, 10:50
Електронна пошта викладача:

В зошиті для робіт з української літератури виконуйте завдання дистанційного навчання. Сфотографовані виконані завдання надішліть на електронну пошту викладача. Обов'язково підписуйте роботи! Коли надсилаєте завдання, в темі листа також вказуйте номер уроку!
Бажаю здоров'я і плідної праці!


Підручник — О.Авраменко, «Українська література. 10 клас» К.,2018
Електронна версія підручника з української літератури



Урок 11. 15.11.2021. Контрольна робота №1. Реалістична українська проза.
Вкажіть правильні відповіді у тестуванні.

Урок 10. 15.11.2021. Ствердження народних поглядів на духовне здоров’я людини. Майстерність письменника.
-Перегляньте уважно відео: народні погляди на духовне здоров’я людини.
- Підготуйте невелике (пів сторінки) повідомлення про одну з порушених у романі проблем:
батьків і дітей, добра і зла, «пропащої сили», жінки в сім’ї (на вибір).
- Намалюйте (хто вміє) малюнок до роману.

Урок 9. 11.11.2021. Жіночі образи в романі Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»
- Перегляньте уважно відео: жіночі образи роману.
- Прочитайте матеріал підручника стор. 53-54.
- Законспектуйте в робочий зошит, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача:
цитати до образів Галі, Мотрі, Христі на стор.54 (написано прописом).

Урок 8. 11.11.2021 Панас Мирний. «Хіба ревуть воли, як ясла повні?». Шлях Ничипора Варениченка: від правдошукацтва до розбійництва
- Перегляньте уважно відео: Еволюція Чіпки.
- Опрацюйте усно матеріал підручника на стор. 50-52
Складіть план характеристики образу Чіпки за планом:
1. Вік героя твору, портрет -
2. Рід занять-
3. Соціальне походження-
4. Родина Чіпки –
5. Як справляється із викликами долі?
6. Де знаходить відраду?
7. Ставлення до образ, кривд-
8. Який кінець життя?
Запишіть в робочий зошит, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача.

Урок 7. 04.11.2021. Свідчення можливостей роману у художньому дослідженні дійсності. Широта представлення народного життя.
- Прочитайте уривки роману в підручнику на стор.55-59.
- Перегляньте уважно відео: зміст роману і запишіть в зошит з укр.літ. композицію. Можете використати матеріал підручника (стор. 49-50).
Законспектуйте в робочий зошит, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача:
- Виконайте письмово завдання 1,2,3 на стор. 59.

Урок 6. 04.11.2021. Панас Мирний. Основне про життєвий і творчий шлях. «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» – перший в українській літературі соціально-психологічний роман. Співавторство П. Мирного з Іваном Біликом.
- Прочитайте з підручника про життєвий шлях письменника на стор. 43-46;
- Випишіть у хронологічній послідовності основні події життя письменника(в робочий зошит).
- Опрацюйте теоретичний матеріал про історію написання роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» на стор.48 та законспектуйте(стисло).
- Прочитайте уривки роману в підручнику на стор. 55-59.
Категорія: 103 група 21-22 | Додав: proflicey020
Переглядів: 306 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]