.
Каталог файлів
Головна » Файли » Дистанційне навчання 2020-2021 » 304 група |
Українська мова
11.01.2021, 08:58 | |
Виконуйте завдання в робочому зошиті, зазначаючи дату, тему уроку та відправляйте на електронну пошту викладача Підручник. О.В.Заболотний. Українська мова. 11 клас» К: 2019 Електронна версія підручника з української мови Урок 7(11.01).Тема.Неповні речення.Прості ускладнені речення. Переглянути відеоуроки: Неповні речення Прості ускладнені речення Опрацювати с. 94, параграф 23. Виконати вправи 218,236, 246. Урок 8(11.01).Тема.Односкладні речення. Переглянути відеоурокhttps://www.youtube.com/watch?v....2%D1%96 Опрацювати с.91,92. виконати вправу 209. Виконати різнорівневі завдання: Високий рівень(10-12 б.) - вправа 211 (скласти висловлення (6 речень), виконуючи умову даної вправи; підкреслити головні члени, визначити вид кожного односкладного речення). Достатній рівень(7-9 б.) - вправа 210. Середній рівень(4-6 б.) - вправа 212. Початковий рівень(1-3 б.) - вправа 220(тести). Урок 9(13.01).Тема.Контрольне есе "Ця музика спонукає до думок". Опрацювати теоретичний матеріал на с.134-135. Вправа 306(усно). Вправа 307. Написати есе на тему "Ця музика спонукає до думок" Вимоги до формального есе: Обсяг – 1 – 2 сторінки тексту (120-200 слів). Есе повинно сприйматися як цілісний твір, ідея якого зрозуміла й чітка. Кожен абзац есе розкриває одну думку. Необхідно писати стисло і ясно. Есе не повинно містити нічого зайвого, має нести лише інформацію, необхідну для розкриття ідеї есе, власної позиції автора. Есе має відрізнятися чіткою композиційною побудовою, бути логічним за структурою. В есе, як і в будь-якому творі, повинна простежуватися внутрішня логіка, що визначається, з одного боку, авторським підходом до обговорюваного питання, а з іншого – самим питанням. Необхідно уникати різких стрибків від однієї ідеї до іншої, думка має розкриватися послідовно. Есе повинно засвідчити, що його автор знає й осмислено застосовує теоретичні поняття, терміни, узагальнення, ідеї. Есе має містити переконливе аргументування порушеної проблеми. Структура есе: Есе складається з таких частин – вступ, основна частина, висновок. Вступ – обґрунтування вибору теми есе. Основна частина – теоретичні основи обраної проблеми й виклад основного питання. Ця частина припускає розвиток аргументації й аналізу, а також обґрунтування їх, виходячи з наявних даних, інших аргументів і позицій. Висновок – узагальнення й аргументовані висновки до теми тощо. Підсумовує есе або ще раз вносить пояснення, підкріплює зміст і значення викладеного в основній частині. Урок 10(13.01).Тема.Правила побудови складних речень.Логічні помилки в складних реченнях Опрацювати параграф 26. Вправа 251, 252(усно). Вправа 254. Виконати різнорівневі завдання: Високий рівень - вправа 259(скласти текст-роздум (10-12 речень) за однією з поданих тез, використавши різні види складних речень). Достатній рівень - вправа 257(перебудувати прості речення на складнопідрядні). Середній рівень - вправа 262(тестові завдання). Початковий рівень - вправа 253. Урок 11(18.01).Контрольна робота. Синтаксична норма. Тестові завдання Виконати онлайн-тести Урок 12(18.01).Пунктуаційна помилка.Тире між підметом і присудком у простому реченні. Переглянути відеоурок Опрацювати параграф 27. Вправа 265(усно). Вправа 266. Виконати різнорівневі завдання: Високий рівень - вправа 275(І). Достатній рівень - вправа 268. Середній рівень - вправа 269. початковий рівень - вправа 276. Урок 13(20.01).Тема.Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених звертаннями. Переглянути відео Опрацювати с.123. Вправа 277(усно). Вправи 278(І,ІІ), 279. Урок 14(20.01).Тема.Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених однорідними членами. Переглянути відео Переглянути відео про однорідні та неоднорідні означення. Опрацювати параграф 29, с.131. Вправа 291. Виконати різнорівневі завдання: Високий рівень - вправа 300(скласти речення за схемами). Достатній рівень - вправа 299. Середній рівень - вправа 298(ІІ завдання) Початковий рівень - вправа 303. | |
Переглядів: 364 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |