П`ятниця, 26.04.2024, 03:37 | Вітаю Вас Гость | Реєстрація | Вхід

Каталог файлів

Головна » Файли » Дистанційне навчання 2020-2021 » 304 група

Українська література
11.01.2021, 12:04
Електронна пошта викладача:


В зошиті для робіт з української літератури виконуйте завдання дистанційного навчання. Сфотографовані виконані завдання надішліть на електронну пошту викладача. Обов'язково підписуйте роботи! Коли надсилаєте завдання, в темі листа також вказуйте номер уроку!
Бажаю здоров'я і плідної праці!


Електронні версії підручників

Підручник — О. Авраменко, «Українська література. 11 клас» К.,2019
Електронна версія підручника з української літератури

Тема: «Під чужим небом»
Урок 6. (11.01.2021). Література письменників-емігрантів. «Празька школа» української поезії та її представники.
-Перегляньте уважно відео: еміграційна література.
- Прочитайте матеріал підручника і законспектуйте: що таке «Празька школа», представники «Празької школи» (151 - 152 стор.). Надішліть на електронну пошту викладача.

Урок 7. (11.01.2021). Євген Маланюк. Художнє осмислення трагічної історії України, оптимістичний висновок про її майбутнє в поезії «Уривок з поеми».
- Прочитайте життєпис Є.Маланюка з підручника і законспектуйте біографію поета (153 стор.)
- Перегляньте відео: Є.Маланюк. Поезія «Уривок з поеми».
- Прослухайте аудіозапис вірша.
Запишіть в зошит: епіграф до поезії, історичні персонажі в творі, назва вірша. Можете використати матеріал з відео або з підручника (стор.154-155).

Урок 8. (13.01.2021). Євген Маланюк. «Напис на книзі віршів…» – ліричний роздум про призначення поезії, важливості місії поета закарбовувати свій час для нащадків.
- Прослухайте аудіозапис вірша. Запишіть тему вірша. Можете використати матеріал підручника (стор.156).
- Виконайте завдання з підручника1,2,4,7,9.
- Підготуйте мультимедійну презентацію на тему: «Празька школа» української поезії»( за бажанням).

Урок 9. (13.01.2021). Іван Багряний. Основні віхи життя й творчості митця. «Тигролови» як український пригодницький роман. Проблема свободи й боротьби за своє визволення в романі «Тигролови». Жанрові особливості твору.
- Прочитайте життєпис І.Багряного в підручнику на стор.159-160 та складіть хронологічну таблицю життя і творчості письменника.
- Опрацюйте теоретичний матеріал, випишіть визначення пригодницького роману та його ознаки (стор.162).
- Перегляньте відео. Запишіть тему, ідею, проблематику, сюжетні лінії роману. Можете використати матеріал підручника (стор.160-161).
- Перегляньте кінофільм «Тигролови» (реж.Р.Синько). 1994 р.

Урок 10. (18.01.2021). «Тигролови». Вольовий характер Григорія Многогрішного. Родина Сірків, майор Медвин. Символіка роману. Актуальність для нашого часу.
- Опрацюйте теоретичний матеріал та законспектуйте(стисло) за посиланням
Виконайте завдання з підручника 1, 2, 3, 4, 5 ( стор.163).

Урок 11. (18.01.2021). Урок мовленнєвого розвитку. Іван Багряний. Дискусія «Чому Григорію Многогрішному симпатизує читач?»
Дайте стислу відповідь на запитання( в робочих зошитах):
1. У яких рисах характеру проявляється сильний тип української людини?
2. Чи можемо ми вважати Григорія Многогрішного сильним типом української людини?
3. Чи ми такі(сучасна молодь), як Григорій Многогрішний? Аргументуйте.
4. Чи мав право Григорій так вчинити зі слідчим, майором Медвиним?

Урок 12. (20.01.2021). Урок позакласного читання. Іван Багряний. «Сад Гетсиманський».
- Перегляньте відео Іван Багряний. «Сад Гетсиманський».
- Опрацюйте теоретичний матеріал за посиланням. Запишіть тему, ідею, проблематику, сюжет роману

Тема. Воєнне лихоліття
Урок 13. (20.01.2021). Участь українських письменників у Другій світовій війні. Трагічна творча біографія Олександра Довженка. Джерело вивчення історії його життя і трагічної доби – «Щоденник».
- Перегляньте відео: участь українських письменників у Другій світовій війні.
- Опрацюйте теоретичний матеріал в підручнику на стор.164-165 і тезами викладіть його в зошит.
- Перегляньте відео: обличчя української історії.О. Довженко.
- Прочитайте життєпис О.Довженка в підручнику на стор.165-166 та дайте відповідь на питання: чому О.Довженко сприймав життя в Москві як заслання.
- Прослухайте аудіозапис: стислий переказ « Щоденника».
- Опрацюйте теоретичний матеріал в підручнику на стор.166-168 та законспектуйте в зошит.
Категорія: 304 група | Додав: proflicey020
Переглядів: 470 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]