Четвер, 28.03.2024, 15:32 | Вітаю Вас Гость | Реєстрація | Вхід

Каталог файлів

Головна » Файли » Дистанційне навчання 2020-2021 » 304 група

Біолого-екологічний модуль
12.01.2021, 10:51
Електронна пошта викладача:


Підручник –Загальна біологія: для 11кл.загальноосвітніх навч. закл. / М.Є. Кучеренко, Ю.Г. Верес, П.Г. Балан, В.М. Войціцький. 3-є вид. - К.:Генеза, 2006.-2006. 272с.:іл.
Електронна версія підручника з біології

Тема: Організмовий рівень організації живої природи
12.01.2021. Урок 17. Генетичні основи селекції організмів.

Опрацювати підручник с.83-101; переглянути відео за посиланням: генетичні основи селекції .
Дайте відповідь на запитання:
1. Які існують системи гібридизації організмів?
2. Які завдання сучасної селекції?
3. Чому міжвидові гібриди часто безплідні?
Відповіді надіслати на електронну пошту викладача.

12.01.2021. Урок 18. Основні напрямки сучасної біотехнології.
Опрацювати підручник с.101-106; переглянути відео за посиланням: основні напрямки сучасної біотехнології
Дайте відповідь на запитання:
1. Які завдання генетичної інженерії?
2. У яких галузях харчової промисловості застосовують біотехнології?
Відповіді надіслати на електронну пошту викладача.

19.01.2021. Урок 19. Вплив генетично модифікованих організмів на стан здоров'я людиини.
Опрацювати додаткову літературу, інтернет джерела; переглянути відео за посиланням:
Генетично модифіковані продукти та їх небезпека для здоров'я людини.
Теми для опрацювання:
1. Харчові алергії, що можуть бути пов'язані з ГМО.
2. Токсичність, що може бути пов'язана з ГМО.
3. Ризики для довкілля, що можуть бути пов'язані з ГМО.
Обираєте одну тему, готуєте реферат чи презентацію до обраної теми.
Виконане завдання надсилаєте на електронну пошту викладача.

19.01.2021. Урок 20. Запліднення. Періоди онтогенезу у багатоклітинних організмів: ембріогенез і постембріональний розвиток.
Опрацювати підручник с.14-24; переглянути відео за посиланням: ембріогенез хордових; постембріональний розвиток.
Виконайте завдання у зошиті:
1. Розташуйте (за допомогою стрілок) стадії ембріогенезу від початкової до завершальної: органогенез, дробіння, бластуляція, утворення трьох зародкових листків і гістогенез, зигота, гаструляція.
2. Розташуйте (за допомогою стрілок) періоди постембріонального розвитку від початкової до завершальної: зрілість, ювенальний, період росту, старість, пубертатний, народження, смерть.
3. Дайте відповіді на запитання:
– що таке онтогенез?
– що таке гістогенез?
– що таке органогенез?
– які періоди розвитку є критичними для організму?
Виконане завдання надсилаєте на електронну пошту викладача.

22.01.2021. Урок 21. Вплив генотипу та факторів зовнішнього середовища на розвиток організму.
Опрацювати підручник с.71-75; переглянути відео за посиланням: вплив генотипу і середовища на формування фенотипу.
Дайте відповідь на питання:
Роль спадковості й чинників середовища в онтогенезі.
Виконане завдання надсилаєте на електронну пошту викладача.

22.01.2021. Урок 22. Вади розвитку людини та їх корекція.
Опрацювати додаткову літературу, інтернет-джерела: Вади розвитку людини та їх корекція.
Дайте відповіді на запитання:
1. Способи профілактики вад розвитку.
2. Значення штучного запліднення.
Виконане завдання надсилаєте на електронну пошту викладача.

09.03.2021. Урок 51. Узагальнення з теми.
Опрацювати матеріал підручника стор.196-252.
Виконати тестові завдання: Основи еволюційного вчення. Історичний розвиток світу.

ТЕМА. Узагальнення знань про природу.
09.03.2021. Урок52. Еволюція природничо-наукової картини світу.

Перегляньте відео за покликанням.
Законспектуйте матеріал у робочому зошиті.

16.03.2021. Урок53. Сучасна науково-природнича картина світу.
Перегляньте відео за покликанням.
Законспектуйте матеріал у робочому зошиті.

16.03.2021. Урок 54. Екологічна ситуація у твоїй місцевості.
Проаналізуйте документ за покликанням.
Дайте відповіді у робочому зошиті на питання:
1. Використання відходів як вторинної сировини
2. Охорона та відтворення видів тварин, занесених до Червоної книги України, та тих, що підпадають під дію міжнародних договорів.
3. Використання та відтворення природних рослинних ресурсів.
4. Загрози та вплив антропогенних чинників на структурні елементи екомережі, біологічне та ландшафтне різноманіття
Категорія: 304 група | Додав: proflicey020
Переглядів: 275 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]