.
Каталог файлів
Головна » Файли » Дистанційне навчання 2020-2021 » 303 група |
Українська мова
20.01.2021, 17:06 | |
Виконуйте завдання в робочому зошиті, зазначаючи дату, тему уроку та відправляйте на електронну пошту викладача Підручник. О.В.Заболотний. Українська мова. 11 клас» К: 2019 Електронна версія підручника з української мови Урок 19(20.01).Тема.Контрольне есе "Ця музика спонукає до думок". Опрацювати теоретичний матеріал на с.134-135. Вправа 306(усно). Вправа 307. Написати есе на тему "Ця музика спонукає до думок" Вимоги до формального есе: Обсяг – 1 – 2 сторінки тексту (120-200 слів). Есе повинно сприйматися як цілісний твір, ідея якого зрозуміла й чітка. Кожен абзац есе розкриває одну думку. Необхідно писати стисло і ясно. Есе не повинно містити нічого зайвого, має нести лише інформацію, необхідну для розкриття ідеї есе, власної позиції автора. Есе має відрізнятися чіткою композиційною побудовою, бути логічним за структурою. В есе, як і в будь-якому творі, повинна простежуватися внутрішня логіка, що визначається, з одного боку, авторським підходом до обговорюваного питання, а з іншого – самим питанням. Необхідно уникати різких стрибків від однієї ідеї до іншої, думка має розкриватися послідовно. Есе повинно засвідчити, що його автор знає й осмислено застосовує теоретичні поняття, терміни, узагальнення, ідеї. Есе має містити переконливе аргументування порушеної проблеми. Структура есе: Есе складається з таких частин – вступ, основна частина, висновок. Вступ – обґрунтування вибору теми есе. Основна частина – теоретичні основи обраної проблеми й виклад основного питання. Ця частина припускає розвиток аргументації й аналізу, а також обґрунтування їх, виходячи з наявних даних, інших аргументів і позицій. Висновок – узагальнення й аргументовані висновки до теми тощо. Підсумовує есе або ще раз вносить пояснення, підкріплює зміст і значення викладеного в основній частині. Урок 20(20.01).Тема.Стилістична помилка. Переглянути відеоурок Опрацювати теоретичний матеріал. В українській мові історично утворилися дві функційно-стильові сфери — книжне мовлення й розмовне мовлення, у межах яких утворювалися стилі — функційні різновиди літературної мови. У розмовному мовленні виділяють розмовно-побутовий стиль; а в межах книжного — художній, науковий, публіцистичний, офіційно-діловий, конфесійний, епістолярний. Кожний з цих стилів має свою сферу вживання, призначення, стильові ознаки, що реалізуються добором або організацією мовних одиниць. Створення текстів певного стилю регулюють відповідні норми. Стилістичні норми — це мовленнєві норми, що регулюють правильне вживання мовних засобів відповідно до мети висловлювання та мовленнєвої ситуації.Порушення стилістичних норм призводить до появи стилістичних помилок. Вони є різновидом мовленнєвих помилок, як і лексичні, морфологічні та синтаксичні. Вправа 381(усно). Завдання.Виправити стилістичні помилки. Зразок.Надавати прикрощів - завдавати прикрощів. Вірне рішення, абонементна скринька, передній фасад будинку, зробити велику роботу, любити різні фрукти і яблука, цікава поїздка на острови туристів, організація дозвілля нашому керівництву по цимбалах, ми зустрілись на дискотеці, а розстались восени,у магазині покупцеві забули вручити решту, моя люба тварина – це мій кіт Кєша. Урок 22(21.01).Тема. Стилістичне використання багатозначних слів і омонімів, синонімів. Переглянути відеоурок Опрацювати с.173-174(багатозначні слова, омоніми, синоніми). Вибіркова робота. Знайдіть у тексті синоніми, випишіть їх. …А пси ще вдосвіта валували на Солом’янці, а вороння чорними хмарами напливало з лісів і байраків, а солом’янці осудливо хитали головами, наштрикнутими на гостряки парканів, а тітка Дора, збираючи мене й дядька в далеку дорогу, зловісно пророкувала солодкий кінець подорожі в солом’янських палісадниках, де саме достигають полуниці, густо-червоні, наче краплі ранкового сонця, де наливається яблучним соком налив, де попід штахетами рясно грониться смородина, а в літніх кухоньках духмяно жаркотять яєчні з ніжно-рожевим солом’янським салом, де дівчата тілисті, наче зшиті з пампушок, а очі в них звабливі, вологі, і це божевілля, безглуздя, безум, шаленство, дурість — жертвувати літом, відпусткою, канікулами, а то й важити життям після стількох майже безслідних експедицій… (В. Дрозд). Вправа 383(ІІ завдання - 1,2) Вправа з ключем. Випишіть прислівники (прислівникові сполуки) у дві колонки: 1) які треба писати разом; 2) які треба писати окремо або з дефісом. На/прочуд, будь/як, на/зло, на/переріз, на/віки/віків, до/ речі, по/під/тинню, на/рожен, на/жаль, у/перед, на/зразок, за/одно, до/вподоби. • З останніх букв виписаних слів складіть назви сучасного й давнього видів спорту Урок 23(21.01).Тема. Стилістичне використання антонімів і паронімів. Переглянути відеоурок Опрацювати с.174. Вправа 384(ІІ завдання-3). Вправа 383(3,4). Виконати онлайн-тест | |
Переглядів: 407 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |