П`ятниця, 26.04.2024, 19:59 | Вітаю Вас Гость | Реєстрація | Вхід

Каталог файлів

Головна » Файли » Дистанційне навчання 2020-2021 » 303 група

Українська мова
20.01.2021, 17:06
Електронна пошта викладача


Виконуйте завдання в робочому зошиті, зазначаючи дату, тему уроку та відправляйте на електронну пошту викладача

Підручник. О.В.Заболотний. Українська мова. 11 клас» К: 2019
Електронна версія підручника з української мови

Урок 19(20.01).Тема.Контрольне есе "Ця музика спонукає до думок".
Опрацювати теоретичний матеріал на с.134-135.
Вправа 306(усно).
Вправа 307. Написати есе на тему "Ця музика спонукає до думок"
Вимоги до формального есе:
Обсяг – 1 – 2 сторінки тексту (120-200 слів).
Есе повинно сприйматися як цілісний твір, ідея якого зрозуміла й чітка.
Кожен абзац есе розкриває одну думку.
Необхідно писати стисло і ясно. Есе не повинно містити нічого зайвого, має нести лише інформацію, необхідну для розкриття ідеї есе, власної позиції автора.
Есе має відрізнятися чіткою композиційною побудовою, бути логічним за структурою. В есе, як і в будь-якому творі, повинна простежуватися внутрішня логіка, що визначається, з одного боку, авторським підходом до обговорюваного питання, а з іншого – самим питанням. Необхідно уникати різких стрибків від однієї ідеї до іншої, думка має розкриватися послідовно.
Есе повинно засвідчити, що його автор знає й осмислено застосовує теоретичні поняття, терміни, узагальнення, ідеї.
Есе має містити переконливе аргументування порушеної проблеми.
Структура есе:
Есе складається з таких частин – вступ, основна частина, висновок.
Вступ – обґрунтування вибору теми есе.
Основна частина – теоретичні основи обраної проблеми й виклад основного питання. Ця частина припускає розвиток аргументації й аналізу, а також обґрунтування їх, виходячи з наявних даних, інших аргументів і позицій.
Висновок – узагальнення й аргументовані висновки до теми тощо. Підсумовує есе або ще раз вносить пояснення, підкріплює зміст і значення викладеного в основній частині.

Урок 20(20.01).Тема.Стилістична помилка.
Переглянути відеоурок
Опрацювати теоретичний матеріал.
В українській мові історично утворилися дві функційно-стильові сфери — книжне мовлення й розмовне мовлення, у межах яких утворювалися стилі — функційні різновиди літературної мови. У розмовному мовленні виділяють розмовно-побутовий стиль; а в межах книжного — художній, науковий, публіцистичний, офіційно-діловий, конфесійний, епістолярний. Кожний з цих стилів має свою сферу вживання, призначення, стильові ознаки, що реалізуються добором або організацією мовних одиниць. Створення текстів певного стилю регулюють відповідні норми.
Стилістичні норми — це мовленнєві норми, що регулюють правильне вживання мовних засобів відповідно до мети висловлювання та мовленнєвої ситуації.Порушення стилістичних норм призводить до появи стилістичних помилок. Вони є різновидом мовленнєвих помилок, як і лексичні, морфологічні та синтаксичні.

Вправа 381(усно).
Завдання.Виправити стилістичні помилки.
Зразок.Надавати прикрощів - завдавати прикрощів.
Вірне рішення, абонементна скринька, передній фасад будинку, зробити велику роботу, любити різні фрукти і яблука, цікава поїздка на острови туристів, організація дозвілля нашому керівництву по цимбалах, ми зустрілись на дискотеці, а розстались восени,у магазині покупцеві забули вручити решту, моя люба тварина – це мій кіт Кєша.

Урок 22(21.01).Тема. Стилістичне використання багатозначних слів і омонімів, синонімів.
Переглянути відеоурок
Опрацювати с.173-174(багатозначні слова, омоніми, синоніми).
Вибіркова робота. Знайдіть у тексті синоніми, випишіть їх.

…А пси ще вдосвіта валували на Солом’янці, а вороння чорними хмарами напливало з
лісів і байраків, а солом’янці осудливо хитали головами, наштрикнутими на гостряки парканів, а тітка Дора, збираючи мене й дядька в далеку дорогу, зловісно пророкувала солодкий
кінець подорожі в солом’янських палісадниках, де саме достигають полуниці, густо-червоні,
наче краплі ранкового сонця, де наливається яблучним соком налив, де попід штахетами
рясно грониться смородина, а в літніх кухоньках духмяно жаркотять яєчні з ніжно-рожевим
солом’янським салом, де дівчата тілисті, наче зшиті з пампушок, а очі в них звабливі, вологі,
і це божевілля, безглуздя, безум, шаленство, дурість — жертвувати літом, відпусткою, канікулами, а то й важити життям після стількох майже безслідних експедицій… (В. Дрозд).

Вправа 383(ІІ завдання - 1,2)
Вправа з ключем.
Випишіть прислівники (прислівникові сполуки) у дві колонки: 1) які треба писати разом;
2) які треба писати окремо або з дефісом.
На/прочуд, будь/як, на/зло, на/переріз, на/віки/віків, до/
речі, по/під/тинню, на/рожен, на/жаль, у/перед, на/зразок,
за/одно, до/вподоби.

• З останніх букв виписаних слів складіть назви сучасного й
давнього видів спорту

Урок 23(21.01).Тема. Стилістичне використання антонімів і паронімів.
Переглянути відеоурок
Опрацювати с.174.
Вправа 384(ІІ завдання-3).
Вправа 383(3,4).
Виконати онлайн-тест
Категорія: 303 група | Додав: FCKjL6Z7
Переглядів: 341 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]