Вівторок, 30.04.2024, 20:19 | Вітаю Вас Гость | Реєстрація | Вхід

Каталог файлів

Головна » Файли » Дистанційне навчання 2020-2021 » 204 група

Всесвітня історія
30.10.2020, 13:05
Виконуйте завдання в зошиті, зазначаючи дату, номер, тему уроку та відправляйте на електронну пошту викладача:


Електронна версія підручника

Тема 1. Передумови першої світової війни. Війна та революції.
30.10.2020. Урок 1. Початок “Великої війни”. Стратегічні плани ворогуючих сторін. Фронти війни та характеристика основних воєнних кампаній.
Скласти хронологічну таблицю за §1.
Опрацювати матеріал.
Опрацювати відеоматеріали:
https://www.youtube.com/watch?v=qW1g5wPHNRI
https://www.youtube.com/watch?v=xBGbVGkBhNA

30.10.2020. Урок 2. Поразка Німеччини та її союзників. Розпад багатонаціональних імперій і утворення нових незалежних держав у Європі.
Скласти хронологічну таблицю за § 2.
Переглянути відеолекцію.
Виконайте тест онлайн.

06.11.2020. Урок 3. Економічна та політична кризи в Російській імперії та Австро-Угорщині. Російська революція 1917 р.
Ознайомитись з §3, виписати дати
Опрацювати матеріал.
Переглянути відеоматеріал
Заповнити таблицю «Періодизація Російської революції».


06.11.2020. Урок 4. Міжнаціональні конфлікти в умовах війни. Перша світова: повсякденне життя в умовах фронту і тилу.
Переглянути відеоурок.
Опрацювати інформацію:
https://history.vn.ua/pidruch....hp
https://naurok.com.ua/prezent....41.html
Написати повідомлення « Мак - символ пам’яті загиблих у боях».

10.11.2020 Урок 5. Узагальнення. Тематичний контроль з теми «Передумови першої світової війни. Війна та революції»
Виконайте тест онлайн до 30.11.2020.

Тема 2. Облаштування повоєнного світу.
10.11.2020. Урок 6. “14 пунктів” В. Вілсона. Паризька мирна конференція. Версальський договір. Створення Ліги Націй. Мирні договори з союзниками Німеччини.

Опрацювати § 4,5, від слідкуйте територіальні зміни на карті «Європа після Першої світової війни».
Ознайомитись з інформацією.
Переглянути відеолекцію.
Намалюйте схему «Утворення та діяльність Ліги Націй».

13.11.2020. Урок 7. Вашингтонська конференція. Завершення формування Версальсько-Вашингтонської системи, її суперечності. Джерела нестабільності міждержавних відносин. Пакт Бріана-Келлога.
Практичне заняття. Вогнища напруги в міжнародних відносинах: причини, сторони та наслідки протистояння.

Ознайомитись з § 6,7.
Опрацювати матеріал.
Прослухати відеоурок.
Опрацювати джерела
Продовжіть заповнювати таблицю.

Тема 3. Провідні держави світу в міжвоєнний період.
13.11.2020. Урок 8. Сполучені Штати Америки. Зростання ролі США на міжнародній арені. Доба “проспериті”. Велика депресія. “Новий курс” Франкліна Рузвельта, його складові та основні наслідки.

Ознайомитись з § 8-9.
Опрацювати матеріал
Прослухати відеолекцію.
Підготувати презентацію “Новий курс” Ф. Рузвельта.

26.11.2020. Урок 9. Велика Британія. Особливості розвитку Великої Британії в 1920–1930-ті рр. Спроби реформування Британської імперії. Дж. Рамсей Макдональд.
Підготувати інформацію §10.
Опрацювати матеріал
Прослухайте відеолекцію
Підготуйте повідомлення на тему «Створення Британської Співдружності»

26.11.2020. Урок 10. Франція. Політичний та соціально-економічний розвиток Франції в 1920–1930-х рр. Народний фронт і його уряди. Едуард Даладьє.
Підготувати інформацію § 11.
Опрацювати матеріал
Перегляньте презентацію
Напишіть ессе на тему « Чи є актуальними ідеї кейнсіанства для економіки сучасної України?»

01.12.2020. Урок 11. Італія. Становище Італії після Першої світової війни. Корпоративна держава: ідея та реальність. Фашистський режим Беніто Муссоліні.
Опрацювати §16.
Ознайомтесь з інформацією
Прослухайте відеолекцію
Дайте відповідь на запитання: «Що на практиці означали слова Б. Муссоліні: «Все в державі, все для держави, і нічого поза державою»? Чи можливі спроби реалізації цього девізу в наші дні?»

01.12.2020. Урок 12. Німеччина. Листопадова революція та становлення Веймарської республіки. Прихід до влади нацистів. Нацистська расистська ідеологія та антисемітизм. Політична і соціально-економічна сутність нацизму.
Опрацюйте § 17.
Ознайомтесь з інформацією
Прослухайте відеолекцію
Поміркуйте над запитанням і дайте відповідь: «До сьогодні окремі люди бачать причину своїх невдач, свого поганого суспільного й економічного становища в тому, що в їхній країні відсутня влада «сильної руки», одним з уособлень якої вони вважають А. Гітлера. Що Ви можете їм відповісти?»

07.12.2020. Урок 13. Радянський Союз. “Договірна федерація” радянських республік. Утворення СРСР. Нова економічна політика. Спланована модернізація. Особливості комуністичного тоталітарного режиму. Сталінізм. Практичне заняття. Тоталітарні режими:державний контроль над публічним життям і суспільною свідомістю.
Вивчити § 14.
Опрацюйте інформацію
Ознайомтесь з джерелом
Покажіть на карті радянські республіки, які увійшли до складу СРСР у 1922-1924 рр.

07.12.2020. Урок 14. Виклики міжвоєнного часу. Європа поміж економічною стабільністю та світовою кризою. Запровадження державного регулювання соціально-економічних процесів.
Ідеологічне осмислення нових реалій суспільного життя: комунізм, соціал-реформізм, неолібералізм, інтегральний націоналізм, фашизм і нацизм.

Опрацювати джерело
Узагальнення. Тематичний контроль.
Виконайте тест онлайн до 30.12.20.

Тема 4. Держави Центрально-Східної Європи
08.12.2020. Урок 15. Відновлення польської державності. Становлення Другої Речі Посполитої. Переворот 1926 р. Юзеф Пілсудський.

Опрацювати матеріал § 20.
Переглянути відео.
Опишіть режим «санації» та його основні риси.Чи став він «оздоровленням» для країни?

08.12.2020. Урок 16. Чехословацька республіка. Томаш Масарик. Угорська революція. Режим М. Горті. Румунія в міжвоєнні роки. Королівська диктатура. Режим Й. Антонеску
Ознайомитисьз § 21,23
Переглянути презентацію 1, презентацію 2.
Опрацювати матеріал
Які риси були притаманні режимові М. Горті та Й. Антонеску?

21.01.2021 Урок 19. Узагальнення. Тематичний контроль з теми «Держави Центрально - Східної Європи»
Виконайте тест он-лайн до 03.02. 21р. до 14.00.

Тема 5. Держави Азії та Латинської Америки
22.01.2021 Урок 20. Японія. Мілітаризація економіки, державних інституцій та суспільної свідомості населення. Зовнішня експансіоністська політика.

Опрацювати усно § 26.
Перегляньте відео урок.
Напишіть ессе на тему «У чому полягала мілітаризація японської економіки, державних інститутів та суспільної свідомості в Японії в 1920-1930-х роках?»

09.03.21. Урок 21. Китай. Національна революція та боротьба за владу між КПК і Гомінданом. Чан Кайші. Індія. Розгортання антиколоніальної боротьби. Махатма Ганді.
Опрацювати усно § 27, 28.
Ознайомитись з матеріалом
Перегляньте відеоурок
Дайте характеристику "Рухові 4 травня". Які його результати?
Ознайомитись з матеріалом
Перегляньте відеоурок
Яку мету переслідував "соляний похід"?

09.03.21. Урок 22. Країни Передньої Азії. Розпад Османської імперії. Модернізація Туреччини та Ірану. Кемаль Ататюрк. Основні аспекти Близькосхідної проблеми режимів.
Опрацювати усно § 29.
Ознайомитись з інформацією
Написати ессе на тему «Портрет національного лідера на тлі епохи: Кемаль Ататюрк, Махатма Ганді, Чан Кайші, Сунь Ятсен» про одного з лідерів на вибір учня.
Категорія: 204 група | Додав: proflicey020
Переглядів: 1114 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]