Вівторок, 30.04.2024, 13:42 | Вітаю Вас Гость | Реєстрація | Вхід

Каталог файлів

Головна » Файли » Дистанційне навчання 2020-2021 » 204 група

Українська література
28.10.2020, 14:00
Електронна пошта викладача:


В зошиті для робіт з української літератури виконуйте завдання дистанційного навчання. Сфотографовані виконані завдання надішліть на електронну пошту викладача. Обов'язково підписуйте роботи! Коли надсилаєте завдання, в темі листа також вказуйте номер уроку!
Бажаю здоров'я і плідної праці!


Підручник — О.Авраменко, «Українська література. 10 клас» К.,2018
Електронна версія підручника з української літератури

Тема: Модерна українська проза (продовження).
Василь Стефаник. «Камінний хрест»


Урок 1 (28.10.2020). Життя і творчість. Новаторство письменника. «Камінний хрест» – психологічне розкриття теми еміграції. Історична основа твору.
- Прочитайте матеріал підручника і складіть хронологічну таблицю життя і творчості письменника (169 - 173 стор.). Надішліть на електронну пошту викладача.
- Перегляньте уважно відео: зміст новели і запишіть в зошит з укр. літ. історію написання твору.
- Законспектуйте письмово відомості про експресіонізм на стор. 174.

Урок 2 (28.10.2020). Сюжетно-композиційні особливості. Трагічна подія – композиційний центр новели. Багатозначність символічних образів. Камінний хрест – уособлення долі людини.
- Перегляньте уважно відео: аналіз новели і запишіть в зошит з укр.літ. композицію твору (зав'язка,розвиток дії, кульмінація, розв'язка). Можете використати матеріал з відео або з підручника (стор. 175).
- Намалюйте (хто вміє) малюнок до новели.

Урок 3. (02.11.2020) Ідея нерозривної єдності Івана Дідуха з рідною землею. Останній танець Івана Дідуха перед від’їздом із села як символ трагізму прощання з рідним краєм.
- Доберіть заголовки до кожного розділу новели «Камінний хрест» (7 розділів - 7 пунктів). Запишіть.
-Перегляньте уважно відео: образ Івана Дідуха і складіть план до образу ( 4-5 пунктів), випишіть цитати. Можете використати матеріал з відео або з підручника (стор.175-176).
https://youtu.be/w2m6te-iHuk.

Урок 4. (02.11.2020) ПЧ №2. В.Стефаник, новела « Новина».
- Прослухайте уважно зміст новели та складіть план змісту твору.
- Опрацюйте теоретичний матеріал про новелу та стисло законспектуйте (тезами).
- Виконайте тестові завдання на самоперевірку.

Урок 5. (04.11.2020) В. Винниченко. Життя і творчість, громадська і політична діяльність. Винниченко-художник. Прозові й драматичні твори. Перший український науково-фан-тастичний роман «Сонячна машина», популярність у 20-ті роки.
- Перегляньте уважно відео: пишемо історію.
- Прочитайте матеріал підручника про життя письменника (стор. 179-184). Законспектуйте про нього як політика (з 1917 року). Надішліть на електронну пошту викладача.
- На скільки періодів поділяється творчість письменника. Законспектуйте (стор. 185,186,190).
- Перегляньте уважно відео: науково-фантастичний роман «Сонячна машина» і запишіть в зошит з укр. літ. тему твору і сюжет (будова). Можете використати матеріал з відео або з підручника (стор. 190).

Урок 6. (04.11.2020) Поєднання в новелі «Момент» реалістичного змалювання дійсності та філософського підтексту (плинність життя, щастя людини, мить–частинка вічності тощо).
- Прочитайте новелу з підручника на стор. 191-202.
-Перегляньте фільм-екранізацію твору.
- Перегляньте уважно відео: запишіть в зошит тему, композицію, проблематику твору. Можете використати матеріал з відео або з підручника (стор. 202).
- Намалюйте (хто вміє) малюнок до новели.

Урок 7. (09.11.2020) Образ панни (Мусі) – утілення ідеї вічної жіночності, краси.
Значення літературно-художньої спадщини В.Винниченка.

- Перегляньте уважно презентацію: запишіть в зошит образ панни (її портрет, манери поведінки, риси характеру, погляди на життя) з таблиць в презентації.
- Перегляньте відео: В.Винниченко – художник, запишіть в зошит, які картини писав письменник.. Можете використати матеріал з підручника (стор.184,1-ий абзац).
- Підготуйтесь до контрольної роботи (творчість О.Кобилянської, В.Стефаника, В.Винниченка).

Урок 8. (09.11.2020) Контрольна робота. Модерна українська проза. Тести.
- Виконайте тестові завдання.

Урок 9. (11.11.2020) ЛРК. Ознайомлення з художніми творами митців рідного краю.
- Опрацюйте матеріал за посиланням і законспектуйте коротко біографії та поетичну спадщину письменників Поділля. Надішліть на електронну пошту викладача.

Тема: Поетичний модернізм. Леся Українка
Урок 10. (11.11.2020) Леся Українка. Життєвий і творчий шлях. Роль родини, культурного оточення й самоосвіти у формуванні світобачення письменниці.
- Перегляньте уважно фільм про Лесю Українку.
- Перегляньте уважно відео: десять вражаючих фактів про Лесю Українку.
- Прочитайте матеріал підручника і складіть хронологічну таблицю життя і творчості письменниці (стор. 206 - 210 ). Надішліть на електронну пошту викладача.
- Законспектуйте письмово відомості про неоромантизм на стор. 212.

Урок 11. (19.11.2020) Л. Українка. Збірка поезій «На крилах пісень», її висока оцінка І.Франком.
«Contra spem spero!» як світоглядна декларація сильної, вольової особистості. Призначення поета й поезії, мужність ліричної героїні, автобіографічні мотиви («Слово, чому ти не твердая криця…»).

- Прослухайте аудіозапис вірша.
- Опрацюйте теоретичний матеріал про вірші «Contra spem spero!», «Слово, чому ти не твердая криця…» на стор. 212, 215 підручника.
- Перегляньте уважно відео: «Contra spem spero!», аналіз твору.
- Складіть і запишіть паспорт поезій «Contra spem spero!», «Слово, чому ти не твердая криця…» за схемою:
1. Назва твору
2. Збірка поезій
3. Літературний напрям
4. Жанр твору
5. Тема твору
6. Ідея твору
7. Герої твору
8. Композиція
- Вивчіть напам’ять поезію «Contra spem spero!».

Урок 12. (26.11.2020) Л. Українка. Відданість своїм мріям, наполегливе прагнення до мети
(«Мріє, не зрадь»). Зображення повені людських почуттів у вірші «Стояла я і слухала весну..»

- Прослухайте аудіозапис вірша.
- Опрацюйте теоретичний матеріал про вірші «Мріє, не зрадь»,«Стояла я і слухала весну..»
на стор.215,216 підручника.
-Перегляньте уважно відео: пейзажна лірика Л.Українки.
- Складіть і запишіть паспорт поезій «Мріє, не зрадь», «Стояла я і слухала весну…» за схемою з попереднього уроку (№ 11).

Урок 13. (26.11.2020) Л. Українка. Драма-феєрія «Лісова пісня». Фольклорно-міфологічна основа.
Символічність образів Мавки і дядька Лева – уособлення духовності і краси.
- Перегляньте уважно відеоурок про драму-феєрію Лесі Українки «Лісова пісня».
- Перегляньте відео: аналіз драми з фрагментами однойменного фільму.
- Прочитайте матеріал підручника і запишіть у зошит визначення, що таке «драма-феєрія» (стор.222).
-Законспектуйте письмово композицію( будова) драми на стор. 222.
Надішліть на електронну пошту викладача.

Урок 14. (02.12.2020). Драма-феєрія «Лісова пісня». Мати Лукаша й Килина – антиподи головній героїні Мавці. Урок мовленнєвого розвитку. Порівняння образів Мавки й Килини.
-Перегляньте уважно відео образи-персонажі драми-феєрії «Лісова пісня».
-Виконайте завдання за посиланням.

Урок 15. (02.12.2020). Симбіоз високої духовності і буденного прагматизму в образі Лукаша. Неоромантичне ствердження духовної сутності людини, її творчих можливостей.
- Виконайте тест ерудит за змістом драми.
- Перегляньте відео образи-персонажі драми-феєрії «Лісова пісня» (див.урок №14).
- Складіть план до образу Лукаша (підручник стор.226), запишіть в зошит.

Урок 16. (08.12.2020). Природа і людина у творі. Неоромантичне ствердження духовної сутності людини, її творчих можливостей.
- Опрацюйте теоретичний матеріал на стор.224 - 226 підручника та запишіть в зошит проблематику твору.
- Виконайте завдання 3. на стор.228 підручника.
- Складіть план до образу дядька Лева. Можете використати матеріал з відео(див.урок №14) або з підручника (стор.226).
- Намалюйте (хто вміє) малюнок до твору.

Урок 17. (15.12.2020). Конфлікт між буденним життям і високими пориваннями особистості, дійсністю і мрією. Художні особливості драми-феєрії.
- Перегляньте відео: Мавка і Лукаш.
- Виконайте завдання 1,2,3 на стор.227 підручника.
- Дайте відповідь на питання(письмово): що єднає Мавку і Лесю Українку.

Урок 18. (15.12.2020). Контрольний твір (есе) за літературною спадщиною Лесі Українки.
-Напишіть твір (есе) за літературною спадщиною Лесі Українки на одну з тем:
1. Гармонія людини та природи в драмі-феєрії «Лісова пісня».
2. У чому бачить сенс свого життя Мавка, а в чому-Лукаш.
Обсяг роботи-1,5-2стор.

Урок 19. (17.12.2020). Контрольна робота. Творчість Лесі Українки. Тестування.
Виконайте тестові завдання за посиланням.
Це останній урок в І-ому семестрі, тому виконайте завдання до 23.12 включно, щоб виставити оцінки за семестр.

Урок 20. (19.01.2021). М. Вороний – ідеолог модернізації української літератури. Його творчість – перша декларація ідей і форм символізму. Єдність краси природи і мистецтва, образотворчі засоби в поезії «Блакитна Панна».
- Перегляньте уважно відео: біографія М.Вороного.
- Прочитайте матеріал підручника і складіть хронологічну таблицю життя і творчості письменника (стор.229-232). Надішліть на електронну пошту викладача.
- Законспектуйте письмово відомості про символізм на стор. 234 (коротко).
- Прослухайте аудіозапис вірша «Блакитна Панна», запишіть його провідний мотив та значення слів (стор. 235).
- Вивчіть напам’ять поезію.

Урок 21. (19.01.2021). М. Вороний. Мотив самотності людини. Згадка про революцію як данина естетиці доби соціальних перетворень («Інфанта»)
- Перегляньте уважно відео: аналіз поезії.
- Прослухайте аудіозапис вірша «Інфанта», запишіть паспорт вірша (скористайтесь схемою уроку 11 за 19.11.20).
- Виконайте завдання 1, 2, 3, на стор.238-239.

Урок 22. (21.01.2021). О.Олесь. Коротко про життя і творчість, світоглядні переконання.
Неоромантичні, символістські тенденції у творчості («З журбою радість обнялась...»)

- Перегляньте уважно відео: біографія О.Олеся.
- Прочитайте матеріал підручника і складіть хронологічну таблицю життя і творчості письменника (стор. 240-242). Надішліть на електронну пошту викладача.
- Законспектуйте письмово відомості про збірку «З журбою радість обнялась...» (стор. 243).

Урок 23. (21.01.2021). О.Олесь. «Чари ночі» – перлина інтимної лірики української поезії.
Експресивне висловлювання патріотичних почуттів («О слово рідне! Орле скутий!..»)

- Перегляньте уважно відео: аналіз вірша «О слово рідне! Орле скутий!..».
- Перегляньте відео: «Чари ночі», аналіз вірша.
- Опрацюйте матеріал підручника та законспектуйте в робочий зошит жанр, провідний мотив віршів (стор. 244-245).
- Прослухайте аудіозапис вірша «Чари ночі».
- Вивчіть напам’ять поезії (на вибір).
Категорія: 204 група | Додав: proflicey020
Переглядів: 996 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]