Вівторок, 30.04.2024, 13:08 | Вітаю Вас Гость | Реєстрація | Вхід

Каталог файлів

Головна » Файли » Дистанційне навчання 2020-2021 » 203 група

Українська мова
29.10.2020, 11:21
Електронна пошта викладача:


Виконуйте завдання в робочому зошиті, зазначаючи дату, тему уроку та відправляйте на електронну пошту викладача

Електронна версія підручника з української мови 10 клас. Автор Заболотний О.В.
Підручник. О.В.Заболотний. Українська мова. 11 клас» К: 2019
Електронна версія підручника з української мови

Урок 6(29.10).Тема.Словозміна іменників IV відміни
Опрацювати параграф 44
Переглянути відеоурок
Виконати вправу 404, 409
Виконати різнорівневі завдання (на вибір):
Початковий рівень. Виписати іменники, які належать до IV відміни.
Станція, сайт, курча, листоноша, маестро, море, порося, мати, тінь, ожина, щирість, каченя, дівчина, дівчатко, дівча, ворота, кіно.
Середній рівень . Вправа 407
Достатній рівень. Вправа 405 (І, ІІ завдання)
Високий рівень. Скласти і записати діалог (9-10 реплік) на одну з тем: «У зоопарку», «У зоомагазині», «На сільському подвір'ї», використовуючи щонайменше п’ять іменників IV відміни
Виконані різнорівневі завдання фотографуєте та скидаєте на електронну пошту викладача

Урок 7(29.10).Тема.Особливості кличного відмінка. Творення й відмінювання чоловічих та жіночих імен по батькові
Опрацювати параграф 45
Переглянути відеоурок
Виконати вправу 411
Опрацювати параграф 46
Переглянути відеоурок
Виконати вправу 422
Виконати онлайн-тест

Урок 8(03.11).Тема.Контрольна робота. Морфологічна норма. Іменник. Тестові завдання
Виконати онлайн-тест до 11 листопада

Урок 9(03.11).Тема.Суперечка як вид комунікації. Різновиди суперечки
1.Опрацювати параграф 47 та накреслити у зошиті схему «Різновиди суперечки»
2.Опрацювати поданий теоретичний матеріал та накреслити схему «Види суперечок»
Суперечки також можна розрізняти за кількістю осіб, що беруть участь в обговоренні проблемних питань. За цією ознакою виділяють три види спорів: суперечка-монолог (людина сперечається сама з собою, це гак званий внутрішній спір), суперечка-діалог (сперечаються дві особи) та суперечка-полілог (спір ведеться кількома особами).
І, нарешті, за способом ведення боротьби думок суперечки поділяють на усні та письмові. Усна форма спору передбачає безпосереднє спілкування конкретних осіб. Такі суперечки, як правило, обмежені за часом і замкнені в просторі: проводяться на конференціях, засіданнях, заняттях тощо.
3. Матеріал для спостереження
Знайдіть і випишіть такі твердження, де є привід для суперечки.
□ Мовний режим у школі.
□ Куріння шкодить здоров’ю.
□ Телебачення та Інтернет скоро повністю замінять книги та газети.
□ Взимку випадає сніг.
□ Дівчата завжди краще навчаються за хлопців.
□ Комп’ютерні ігри сприяють покращенню навчання та інтелектуальному розвитку.
4. Виконати вправу 432 (І та ІІ завдання)

Урок 10(13.11).Тема.Правила ведення суперечки
1. Складіть алгоритм правил ведення суперечки за прочитаним текстом.
Починайте заперечувати тільки тоді, коли ви впевнені, що думка співрозмовника дійсно суперечить вашій. Спочатку наводьте тільки сильні докази, а потім слабкі. Спростовуйте фактами, показом того, що теза протилежної сторони не випливає з аргументів, що висунута опонентом теза не доведена. Можна показати хибність висловленої думки чи аргументів, спираючись на те, що висновки, які випливають із них, суперечать дійсності. Не наполягайте на запереченні доказів опонента, якщо вони зрозумілі й очевидні. Стежте за тим, щоб у ваших міркуваннях не було логічних помилок. У процесі суперечки намагайтеся переконати опонента, пам’ятаючи, що повага до чужих переконань, це не тільки поваги до особистості, але й ознака розвиненого розуму. Умійте зберігати спокій і володіти собою.
2. Вправа 434, 435,436 (усно)

Урок 11(13.11).Тема.Написання есе за змістом висловів народної мудрості
1.https://www.youtube.com/watch?v=SGafwCJz2kI Переглянути відеопрезентацію
2.Опрацювати «Пам’яткау написання есе»
Створюючи есе ви:
– вільно висловлюєте свою думку;
– показуєте своє ставлення до того, про кого говорите;
– не дотримуєтеся обов’язкової форми (вступу, основної частини, висновку);
– не всебічно описуєте предмет чи подію;
- можете лише частково, як у розмові, торкатися якихось питань;
- можете висловлювати опірні міркування;
– використовуєте образні вислови, порівняння;
– на початку можете сказати про що йтиметься у його висловлюванні, про час, місце й особливості події, можете подати вислів, що виражає думку або викликає різне ставлення, можна почати прислів’ям, приказкою чи мудрим висловом.
Продовження може бути схожим на оповідання, під час читання якого виникають особливі відчуття й напрошується важливий висновок. Останній абзац має завершувати думку. Речення можуть бути короткі й, навіть, незавершені, питальні й окличні.
3.Написати есе (обяг 1-2 сторінки) на одну з тем:
"У праці — краса людини"
"Правдою весь світ зійдеш, а неправдою ані до порога"
"Добрим словом мур проб'єш, а лихим і в двері не ввійдеш"
"Яке дерево, такі й квіти, які батьки, такі і їхні Діти"
"На дерево дивись, як родить, а на людину, як робить"

Підручник. О.В.Заболотний. Українська мова. 11 клас» К: 2019
Електронна версія підручника з української мови

Урок 25(19.01).Тема.Прислівник.Ступені порівняння прислівників.
Переглянути відео
Опрацювати параграф 7.
Вправа 59(усно).
Вправа 61.
Виконати різнорівневі завдання:
Високий рівень - вправа 65.
Достатній рівень - вправва 64.
Середній рівень - вправа 63.
Початковий рівень - вправа 66.

Урок 26(19.01).Тема.Прикметники, що перейшли в іменники. Виписування з речень, тексту прикладів прикметників, що перейшли в іменники.
Опрацювати теоретичний матеріал.
Прикметники можуть утрачати здатність виражати ознаки предмета і набувати здатності називати предмети і явища. Такі прикметники переходять в іменники. У мовленні вони вживаються для називання осіб або предметів і можуть мати при собі означення.
ПОРІВНЯЙТЕ: черговий учень — старанний черговий; хворий юнак — слухняний хворий; вихідний день — очікуваний вихідний.
Перехід прикметників в іменники, або їх субстантивація , відбу­вається тоді, коли прикметники втрачають власні ознаки й викону­ють функції іменників, виступаючи в реченні в ролі підмета чи додатка.

Вправа 33(усно).
Вправа 34(І,ІІ завдання).
Завдання (письмово).Підкреслити як члени речення слова, які з прикметників перейшли в іменники. Укажіть відмінки цих слів.
Не скупий володіє багатством, а воно ним. Це такий, що не уступить ні кінному, ні пішому. Вперед мерщій, вперед, мій карий. І для любої розмови мила вийшла на поріг. Сучасне завжди на дорозі з мину­лого в майбутнє. Хіба минає все минуле? Не забувайте незабутнє… І не знецінюйте коштовне. Старі правду кажуть: два хитрихмудрого не переважать.

Урок 27(21.01).Тема.Контрольне есе про свою заповітну мрію "Що потрібно робити, щоб здійснилася мрія?"
Вимоги до формального есе:
Обсяг – 1 – 2 сторінки тексту (120-200 слів).
Есе повинно сприйматися як цілісний твір, ідея якого зрозуміла й чітка.
Кожен абзац есе розкриває одну думку.
Необхідно писати стисло і ясно. Есе не повинно містити нічого зайвого, має нести лише інформацію, необхідну для розкриття ідеї есе, власної позиції автора.
Есе має відрізнятися чіткою композиційною побудовою, бути логічним за структурою. В есе, як і в будь-якому творі, повинна простежуватися внутрішня логіка, що визначається, з одного боку, авторським підходом до обговорюваного питання, а з іншого – самим питанням. Необхідно уникати різких стрибків від однієї ідеї до іншої, думка має розкриватися послідовно.
Есе повинно засвідчити, що його автор знає й осмислено застосовує теоретичні поняття, терміни, узагальнення, ідеї.
Есе має містити переконливе аргументування порушеної проблеми.
Структура есе:
Есе складається з таких частин – вступ, основна частина, висновок.
Вступ – обґрунтування вибору теми есе.
Основна частина – теоретичні основи обраної проблеми й виклад основного питання. Ця частина припускає розвиток аргументації й аналізу, а також обґрунтування їх, виходячи з наявних даних, інших аргументів і позицій.
Висновок – узагальнення й аргументовані висновки до теми тощо. Підсумовує есе або ще раз вносить пояснення, підкріплює зміст і значення викладеного в основній частині.

Урок 28(21.01).Тема.Числівник.Складні випадки узгодження й відмінювання числівника.
Опрацювати параграф 8,9.
Переглянути відеоуроки:
My WebPage
My WebPage
Вправи (письмово) 88,70.
Виконати різнорівневі завдання:
Високий рівень - вправа 97(А або Б).
Достатній рівень - вправа 79.
Середній рівень - вправа 89.
Початковий рівень - вправа 98.
Категорія: 203 група | Додав: FCKjL6Z7
Переглядів: 557 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]