.
Каталог файлів
Головна » Файли » Дистанційне навчання 2020-2021 » 203 група |
Українська література
29.10.2020, 14:12 | |
В зошиті для робіт з української літератури виконуйте завдання дистанційного навчання. Сфотографовані виконані завдання надішліть на електронну пошту викладача. Обов'язково підписуйте роботи! Коли надсилаєте завдання, в темі листа також вказуйте номер уроку! Бажаю здоров'я і плідної праці! Підручник — О.Авраменко, «Українська література. 10 клас» К.,2018 Електронна версія підручника з української літератури Тема: Модерна українська проза (продовження). Володимир Винниченко. «Момент» Урок 5. (29.10.2020) В. Винниченко. Життя і творчість, громадська і політична діяльність. Винниченко-художник. Прозові й драматичні твори. Перший український науково-фан-тастичний роман «Сонячна машина», популярність у 20-ті роки. - Перегляньте уважно відео: пишемо історію. - Прочитайте матеріал підручника про життя письменника (стор. 179-184). Законспектуйте про нього як політика (з 1917 року). Надішліть на електронну пошту викладача. - На скільки періодів поділяється творчість письменника. Законспектуйте (стор. 185,186,190). - Перегляньте уважно відео: науково-фантастичний роман «Сонячна машина» і запишіть в зошит з укр. літ. тему твору і сюжет (будова). Можете використати матеріал з відео або з підручника (стор. 190). Урок 6. (29.10.2020) Поєднання в новелі «Момент» реалістичного змалювання дійсності та філософського підтексту (плинність життя, щастя людини, мить–частинка вічності тощо). - Прочитайте новелу з підручника на стор. 191-202. -Перегляньте фільм-екранізацію твору. - Перегляньте уважно відео: запишіть в зошит тему, композицію, проблематику твору. Можете використати матеріал з відео або з підручника (стор. 202). - Намалюйте (хто вміє) малюнок до новели. Урок 8. (11.11.2020) Контрольна робота. Модерна українська проза. Тести. - Виконайте тестові завдання. Урок 9. (11.11.2020) ЛРК. Ознайомлення з художніми творами митців рідного краю. - Опрацюйте матеріал за посиланням і законспектуйте коротко біографії та поетичну спадщину письменників Поділля. Надішліть на електронну пошту викладача. Тема: Поетичний модернізм. Леся Українка Урок 10. (11.112020) Леся Українка. Життєвий і творчий шлях. Роль родини, культурного оточення й самоосвіти у формуванні світобачення письменниці. - Перегляньте уважно фільм про Лесю Українку. - Перегляньте уважно відео: десять вражаючих фактів про Лесю Українку. - Прочитайте матеріал підручника і складіть хронологічну таблицю життя і творчості письменниці (стор. 206 - 210 ). Надішліть на електронну пошту викладача. - Законспектуйте письмово відомості про неоромантизм на стор. 212. Урок 28. 20.01.2021. О.Олесь. «Чари ночі» – перлина інтимної лірики української поезії. Експресивне висловлювання патріотичних почуттів («О слово рідне! Орле скутий!..») - Перегляньте уважно відео: аналіз вірша «О слово рідне! Орле скутий!..». - Перегляньте відео: «Чари ночі», аналіз вірша. - Опрацюйте матеріал підручника та законспектуйте в робочий зошит жанр, провідний мотив віршів (стор. 244-245). - Прослухайте аудіозапис вірша «Чари ночі». - Вивчіть напам’ять поезії (на вибір). Урок 29. 20.01.2021. Драматичний етюд «По дорозі в казку». Дорога в казку – символ духовних поривань до кращого життя. Трагічна суперечність між мрією, духовністю й жорстокістю. - Перегляньте уважно відео: аналіз етюду «По дорозі в казку». - Прочитайте матеріал підручника та законспектуйте в робочий зошит жанр, провідний мотив, образи твору (стор. 245-246). Можна скористатись відео. - Законспектуйте письмово відомості про драматичний етюд на стор. 247 (коротко). - Виконайте завдання 1,2,3,4 на стор.247. | |
Переглядів: 512 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 2.0/1 |
Всього коментарів: 0 | |