.
Каталог файлів
Головна » Файли » Дистанційне навчання 2020-2021 » 104 група |
Зарубіжна література
15.10.2020, 09:09 | |
Підручник: Юрій Ковбасенко "Зарубіжна література 11 клас. Рівень стандарту", Література ЛТД 2019 рік Урок 9. 15.10.2020. Контрольна робота. Виберіть одну тему і напишіть твір: - “Твої враження від трагедії В.Шекспіра “Гамлет””. - “Незабутні сторінки Гамлета” - “Трагедія Вільяма Шекспіра “Гамлет””. Зфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача. Урок 10. 20.10.2020. Специфіка переходу від романтизму до реалізму. Романтизм у Німеччині. Е. Т. А. Гофман як представник гротескної течії романтизму. Віхи мистецького шляху. Ернст Теодор Амадей Гофман (1776 – 1822).Протиставлення філістерів та ентузіастів як провідний конфлікт творчості Е. Т. А. Гофмана. Опрацювати матеріал підручника (стор. 64-68). Ернест Теодор Адамей Гофман життєвий і творчий шлях та прочитати повість «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер» (стор. 68-86) Виберіть головне з біографії та законспектуйте в зошиті, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача. Урок 11. 20.10.2020. «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер». Особливості сюжету й композиції повісті «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер». Гротескні образи. Викривальний зміст твору. Символіка. Перегляньте відео. Дайте відповідь на питання. Завдяки чому Цинобер робить кар’єру так швидко? Пройдіть тест: join.naurok.ua. Код доступу 2491669. Урок 12. 27.10.2020. Росія Школа «чистого мистецтва» в російській поезії. Лірика Ф. М. Тютчева (1803 – 1873) й А. А. Фета (1820 – 1892) (огляд). Художня довершеність творів. Опрацювати матеріал підручника (стор. 88-95). Запишіть значення понять «чистого мистецтва». Які ідеї сповідували прихильники теорії «чистого мистецствва» . Виберіть головне з біографії Ф. Тютчева та А. Фета законспектуйте в зошиті, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача або viber. Урок 13. 27.10.2020. Позакласне читання. Лірика Ф. М. Тютчева й А. А. Фета. Утілення образів літературних творів у різних видах мистецтва. Романси на вірші поетів. Перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch?v=BWAsxRh5NAE https://www.youtube.com/watch?v....=1&t=28 Самостійно знайдіть вірші в інтернеті чи в бібліотеці Ф. Тютчева та А.Фета. Запишіть назву вірша та спробуйте визначити тему і основну думку. Сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача чи viber. Урок 14. 03.11.2020. Р.М. Аналітичне дослідження віршів Тютчева, Фета (письмово). Спробуйте визначити тему і основу думку вірша Ф.Тютчева «Silentium!» (ст.90-92) . А.Фет до вірша «Шепіт… Ніжній звук зітхання…» схарактеризуйте ліричного героя поезії.(ст.96-105) Законспектувати в зошиті та сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача. Урок 15. 03.11.2020. Розвиток романтизму в США, видатні представники. Волт Вітмен (1819 – 1892). «Листя трави» (1-2 уривки за вибором учителя). Місце В. Вітмена в літературному процесі США. Особливості світобачення митця. Зв’язок збірки «Листя трави» з історією та життям Америки. Тематика, проблематика, композиція збірки «Листя трави». Образ ліричного героя. Символи. Традиції й художнє новаторство В. Вітмена. ТЛ Верлібр. УС Майстерність українських перекладачів ліричних творів. Уплив В. Вітмена на українську поезію. Опрацювати матеріал підручника (стор. 96-106). Вольт Вітмен життєвий і творчий шлях та збірку «Листя трави». Виберіть головне з біографії та законспектуйте в зошиті, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача. Вивчити на пам’ять один уривок за вибором учня. Урок 16. 12.11.2020 р. Контрольна робота №2 з тем «Золоті сторінки далеких епох», «Поезія й проза пізнього романтизму та переходу до реалізму XIX ст.». Пройти тестування. Код доступу 4980579. Урок 17. 12.11.2020 р. Роман як жанр літератури, його формування і провідні ознаки. Різновиди роману XIX ст., національна своєрідність. Федір Михайлович Достоєвський (1821 – 1881). «Злочин і кара». Значення Ф. М. Достоєвського для розвитку соціально-філософського і психологічного роману. Наслідування митцем традицій М. В. Гоголя. Опрацювати матеріал підручника (стор. 108-112). Ф. Достоєвський життєвий і творчий шлях та прочитати роман «Злочин і кара». Виберіть головне з біографії та законспектуйте в зошиті, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача. Перегляньте відео. 18 урок. 19.11.2020. Сюжет роману «Злочин і кара», зумовлений рухом свідомості головного героя. «Теорія» Раскольнікова, її сутність і проблемність. Опрацюйте усно матеріал (ст. 112-131). Дайте письмово відповідь на питання: - Чи можна вважати роман «Злочин і кара» детективом? Чому? - Поясніть назву роману «Злочин і кара». Про які злочини й покарання йдеться в романі? - Сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача, або вайбер. Виконайте тестування. Код доступу 6855852. 19 урок. 25.11.2020. Система персонажів. Зіставлення образів персонажів («двійники» і антиподи Раскольнікова). Опрацювати матеріал підручника (стор. 124-128). Складіть план характеристики образів: Радіона Раскольникова, Соні Мармеладоваї, Семена Мармеладова. Сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача, або вайбер. Урок 20. 12.02.2021. Біблійні мотиви. Особливості індивідуального стилю письменника. Поліфонізм твору, екранізація романів. Виконайте тестування. Код доступу 4297914. Урок 21. 12.02.2021. Контрольний твір-роздум за романом Ф. М. Достоєвського «Злочин і кара». Урок 22. 19.02.2021 р. Англія Оскар Вайльд (1854 – 1900). «Портрет Доріана Грея». Ідейно-естетичні погляди і творчий шлях митця. Проблема краси й моралі в романі «Портрет Доріана Грея». Система образів. Еволюція головного героя. Роль фантастики у творі. Символіка. Традиції і новаторство О. Вайльда в жанрі роману. Опрацюйте матеріал підручника (стр.133-139). Оскар Вайльд життєвий та творчий шляхта прочитати роман «Портрет Доріана Грея» на ( ст. 139-145). Виберіть головне з біографії та законспектуйте в зошиті, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача. Урок 23. 19.02.2021 р. Розвиток мовлення. Дискусія за романом Оскара Вайльда «Портрет Доріана Грея»: «Краса – явище моральне, аморальне чи «по той бік добра і зла?» Екранізації романів XIX ст. Перегляньте відео Складіть та запишіть у зошити план характеристики Доріана Грея. Пройдіть тестування. Код доступу 1603229. Урок 24. 25.02.2021 р. Урок узагальнення знань Урок 25. 25.02.2021. Модернізм як літературно-мистецький напрям кінця XIX – початку XX ст. Течії раннього модернізму: символізм, імпресіонізм, неоромантизм. Франція.Шарль Бодлер (1821 – 1867). «Квіти зла» («Альбатрос», «Відповідності», «Вечорова гармонія»). Ш. Бодлер – пізній романтик і зачинатель модернізму. Збірка «Квіти зла» (загальна характеристика). Образи, символи, особливості поетичної мови у віршах Ш. Бодлера. Опрацювати матеріал підручника (стор. 146-149). Законспектуйте, що таке модернізм, імпресіонізм та символізм. Прочитайте біографію Шарлья Бодлера та збірку «Квіти зла»(ст. 150 – 159). Виберіть головне з біографії та законспектуйте в зошиті. Дайте відповідь на питання письмово: 1. Поясніть назву збірки «Квіти зла» та її присвяту. 2. Поясніть назву вірша «Вечорова гармонія». Про яку гармонію йдеться у творі? Сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача чи viber. Урок 26. 25.02.2021. Теоретичні засади й художні відкриття поезії французького символізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці. Поль Верлен (1844 – 1896). «Поетичне мистецтво», «Осіння пісня». Естетичні погляди поета у вірші «Поетичне мистецтво». Зображення пейзажів природи і душі в «Осінній пісні». Сугестивність, музичність, живописність лірики. Опрацювати матеріал підручника (стор. 160-167). Законспектуйте, що таке «символізм», «символ». Як ви розумієте вислів «прокляті поети». Чому, на думку Верлена, Бодлер належать до «проклятих поетів»? Прочитайте біографію Поля Верлена та вірші «Осіння пісня», «Поетичне мистецтво» (ст. 163 – 165). Виберіть головне з біографії та законспектуйте в зошиті. Дайте відповідь на питання письмово: 1. За віршем «Поетичне мистецтво» сформулюйте, якою на думку Верлена, має бути справжня поезія. Перегляньте відео. Урок 27. 26.02.2021. Артюр Рембо (1854-1891). «Голосівки», «Моя циганерія». Художнє новаторство А. Рембо. Поєднання рис імпресіонізму й символізму в сонеті «Голосівки». Образ ліричного героя у вірші «Моя циганерія». Опрацювати матеріал підручника (стор. 168-175). Виберіть головне з біографії та законспектуйте в зошиті. Дайте відповідь на питання усно: 1. Із якими кольорами асоціюються голосні в сонеті «Голосівки»? Як ви гадаєте – чому?. 2. Поясніть підзаголовок вірша – «Фантазія». Чи впливає він на сприйняття та розуміння твору ? Перегляньте відео: А.Рембо "Моя циганерія", Артюр Рембо, "Голосівки" (аудіозапис українською). Урок 28. 04.03.2021. Розвиток мовлення. Письмове аналітичне дослідження поезій Шарля Бодлера, Поля Верлена, Артюра Рембо (за вибором учнів). Перегляньте тему: Шарль Бодлер. Вірші. Переклади різні Пройдіть тестування. Код доступу 7746651 Урок 29. 04.03.2021. Зміни в драматургії на межі XIX–XX ст. Перегляньте відео: Зміни в драматургії на межі ХІХ - ХХ століття. Роль Метерлінка у становленні "нової драми", Експрес урок: Моріс Метерлінк. Опрацювати матеріал підручника (стор. 176). Запишіть, що ви знаєте про «нову драму», перелічіть її основні ознаки. Законспектуйте в зошит та сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача чи viber. Урок 30. 05.03.2021. Бельгія. Моріс Метерлінк (1862 – 1942). «Синій птах». М. Метерлінк як теоретик і практик «нової драми». Концепція символістського театру. Опрацювати матеріал підручника (стор. 176-200). М.Метерлінк життєвий і творчий шлях та прочитати п’єсу «Синій птах». Виберіть головне з біографії та законспектуйте в зошиті, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача. Прочитайте чи перегляньте відео «Синій птах». Перегляньте відео. Урок 31. 05.03.2021. Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених зв’язків у драмі-феєрії «Синій птах». Особливості розвитку сюжету. Роль фантастики. Символіка образів. Трактування фіналу. Запишіть кількома реченнями чому дітям не вдалося відшукати Блакитного Птаха в мандрівці? Пройдіть тестування. Код доступу 8105724 Урок 32. 12.03.2021. Контрольна робота №4 з тем «Перехід до модернізму. Взаємодія символізму та імпресіонізму в ліриці», «Драматургія кінця XIX - початку XX ст.». Тести. Повторення ПІДСУМКИ (1 год.) Пройдіть тестування: 1892540 Урок 33. 12.03.2021. Бразилія Паоло Коельйо (нар. 1947). «Алхімік». Значення творчості П. Коельйо для сучасності. Пошуки сенсу буття в романі «Алхімік». Поняття «своя доля», «призначення», «мрія душі», «смисл існування». Опрацювати матеріал підручника (стор. 201-219). Виберіть головне з біографії та законспектуйте в зошиті. Складіть карту-схему подорожі Сантьяго. Чи можна стверджувати, що мандрівка юнака закінчилася, там де почалася? Законспектуйте в зошиті, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача чи viber. | |
Переглядів: 1087 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 2.0/2 |
Всього коментарів: 0 | |