Четвер, 21.11.2024, 13:56 | Вітаю Вас Гость | Реєстрація | Вхід

Каталог файлів

Головна » Файли » Дистанційне навчання 2020-2021 » 104 група

Українська література
16.10.2020, 07:57
Електронна пошта викладача:


Підручник — О.Авраменко, «Українська література. 10 клас» К.,2018
Електронна версія підручника з української літератури

Тема: Панас Мирний. «Хіба ревуть воли, як ясла повні?».

Урок 7. (16.10.2020) Свідчення можливостей роману у художньому дослідженні дійсності. Широта представлення народного життя.
- Прочитайте уривки роману в підручнику на стор.55-59.
- Перегляньте уважно відео: зміст роману і запишіть в зошит з укр.літ. композицію. Можете використати матеріал підручника (стор. 49-50).
Законспектуйте в робочий зошит, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача:
- Виконайте письмово завдання 1,2,3 на стор. 59.

Урок 8. (16.10.2020) Панас Мирний. «Хіба ревуть воли, як ясла повні?». Шлях Ничипора Варениченка: від правдошукацтва до розбійництва
- Перегляньте уважно відео: Еволюція Чіпки.
- Опрацюйте усно матеріал підручника на стор. 50-52
Складіть план характеристики образу Чіпки за планом:
1. Вік героя твору, портрет -
2. Рід занять-
3. Соціальне походження-
4. Родина Чіпки –
5. Як справляється із викликами долі?
6. Де знаходить відраду?
7. Ставлення до образ, кривд-
8. Який кінець життя?
Запишіть в робочий зошит, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача.

Урок 9. 23.10.2020. Жіночі образи в романі Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»
- Перегляньте уважно відео: жіночі образи роману.
- Прочитайте матеріал підручника стор. 53-54.
- Законспектуйте в робочий зошит, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача:
цитати до образів Галі, Мотрі, Христі на стор.54 (написано прописом).
- Пройдіть онлайн тест.

Урок 10. 23.10.2020. Ствердження народних поглядів на духовне здоров’я людини. Майстерність письменника.
-Перегляньте уважно відео: народні погляди на духовне здоров’я людини.
- Підготуйте невелике (пів сторінки) повідомлення про одну з порушених у романі проблем:
батьків і дітей, добра і зла, «пропащої сили», жінки в сім’ї (на вибір).
- Намалюйте (хто вміє) малюнок до роману.

Урок 11. 30.10.2020. Контрольна робота №1. Реалістична українська проза.
Вкажіть правильні відповіді у тестуванні.

Тема: «Театр корифеїв» Іван Карпенко-Карий, «Мартин Боруля»
Урок 12. 30.10.2020. Розвиток драматургії: соціально-побутові та історичні драми й комедії М.Старицького, М.Кропивницького, Панаса Мирного та ін. Перші театральні трупи. Популярність «театру корифеїв» в Україні та за її межами.

- Опрацюйте самостійно матеріал підручника на стор.61-63.
- Перегляньте уважно відео: корифеї театру і запишіть в зошит з укр.літ., що означає слово корифей, а також представників театру 19 століття. В кінці відео є табличка, заповніть її. Можете використати матеріал підручника.

Урок 13. 11.11.2020. Іван Карпенко-Карий. Основне про життєвий і творчий шлях митця, світогляд, багатогранність діяльності. Комедія «Мартин Боруля», її сценічна історія.
- Перегляньте відео: цікаві факти з біографії І.Карпенка-Карого.
- Опрацюйте (усно) біографію письменника з підручника на стор. 64-67 і розкрийте письмово походження псевдоніма письменника (стор.66 ).
- Законспектуйте відомості про жанри драматичних творів( трагедія,комедія,драма) на стор. 71.
- Перегляньте відео: комедія «Мартин Боруля» і запишіть в зошит з укр. літ. історію написання твору, проблематику та жанр. Можете використати матеріал з відео та підручника на стор. 72.
- Подивіться фільм-виставу «Мартин Боруля».

Урок 14. 11.11.2020. Дворянство як міф про краще життя. Підміна особистісних етичних цінностей (чесності, порядності, працелюбства) становою приналежністю.
- Перегляньте відео: підміна особистісних етичних цінностей у творі.
- Виконайте завдання 1, 2, 3,11( письмово) з підручника на стор 74-75.
- Пройдіть онлайн тест. Результат надішліть на ел.пошту викладача.
Це останній урок в І-ому семестрі, тому виконайте завдання до 16.11 включно, щоб виставити оцінки за семестр.

Урок 15. 10.02.2021. Психологічна переконливість розкриття образу Мартина Борулі. Урок мовленнєвого розвитку №2. Складання анкети головного героя (письмово).
- Перегляньте відео: характеристика героїв твору.
- Опрацюйте самостійно матеріал підручника на стор.73-74 та запишіть ідею п’єси в зошит.
- Виконайте завдання: складіть анкету головного героя Мартина Борулі (письмово) за планом:
1.Прізвище, ім’я героя –
2. Вік (приблизно) -
3. Сімейний стан -
4. Соціальний статус –
5. Рід занять –
6. Заповітна мрія –
7. Що робить герой для здійснення мрії –
8. Чим жертвує герой заради мрії?

Урок 16. 10.02.2021. Контрольний твір(есе) за доробком І.Карпенка-Карого.
Напишіть твір (есе) за доробком І.Карпенка-Карого на одну з тем:
1. Актуальність п’єси І.Карпенка-Карого « Мартин Боруля».
2. Творчість І.Карпенка-Карого- найвище досягнення нашого класичного театру.
Обсяг роботи – 1,5-2 стор.

Урок 17. 17.02.2021. Письменник, учений, громадський діяч. Багатогранність діяльності в українській культурі, її вплив на культурний і політичний розвиток України.
- Перегляньте уважно відео: обличчя української історії.
- Прочитайте відомості про І.Франка в підручнику на стор. 76-82 та складіть хронологічну таблицю життя і творчості письменника.

Урок 18. 17.02.2021. Лірика збірки “З вершин і низин”. Творчість великих майстрів Відродження; символ вічної жіночності, материнства, краси (“Сикстинська мадонна”).
Франкова концепція поступу людства, вираз незламного оптимізму (“Гімн”).

- Перегляньте уважно відео: збірка “З вершин і низин”.
- Опрацюйте теоретичний матеріал про вірші “Гімн” та “Сикстинська мадонна” на стор.82-85 підручника та законспектуйте в зошит тему, ідею, образи поезій; що таке сонет.
Надішліть на електронну пошту викладача.
- Прослухайте аудіозапис вірша.

Урок 19-20. 24.02.2021. Поетична збірка “Зів’яле листя” : “Ой ти, дівчино, з горіха зерня”, “Чого являєшся мені...”. Утвердження невмирущості людських почуттів, ідеалу кохання.
Розвиток звязного мовлення. Виразне читання поезій І.Франка.

-Перегляньте два відео: збірка “Зів’яле листя” та аналіз вірша “Чого являєшся мені...”.
- Опрацюйте теоретичний матеріал про збірку та про вірші “ Ой ти, дівчино, з горіха зерня ” та “ Чого являєшся мені...” на стор.86 - 90 підручника та законспектуйте в зошит жанр, композицію збірки, тему, ідею поезій..
- Прослухайте аудіозапис вірша “Чого являєшся мені...”.
- Вивчіть вірш “ Чого являєшся мені...” напам’ять.

Урок 21. 03.03.2021. Поема “Мойсей” – одна з вершин творчості І.Франка. Біблійна основа. Пролог до поеми-заповіт українському народові.
- Прочитайте уривки з поеми “ Мойсей ” в підручнику на стор. 99-107.
- Перегляньте уважно відео: поема “ Мойсей ”.
- Перегляньте відео: Пролог до поеми “ Мойсей ”.
- Опрацюйте теоретичний матеріал на стор.95, 97 підручника та законспектуйте в зошит пролог та композицію поеми ( І,ІІ,ІІІ,ІV частини).

Урок 22. 03.03.2021. Проблематика поеми І.Франка «Мойсей».
- Перегляньте уважно відео: поема “Мойсей” (переказ).
- Опрацюйте матеріал підручника стор. 95-96 та законспектуйте в робочий зошит, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача.:
- проблематика поеми «Мойсей» (стор. 95);
- образ Мойсея (стор. 98).
- виконайте завдання 1 на стор.109.
Категорія: 104 група | Додав: proflicey020
Переглядів: 673 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 4.5/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]