.
Каталог файлів
Головна » Файли » Дистанційне навчання 2020-2021 » 103 група |
Українська література
23.10.2020, 09:53 | |
Підручник — О.Авраменко, «Українська література. 10 клас» К.,2018 Електронна версія підручника з української літератури Урок 7. (23.10.2020) Свідчення можливостей роману у художньому дослідженні дійсності. Широта представлення народного життя. - Прочитайте уривки роману в підручнику на стор.55-59. - Перегляньте уважно відео: зміст роману і запишіть в зошит з укр.літ. композицію. Можете використати матеріал підручника (стор. 49-50). Законспектуйте в робочий зошит, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача: - Виконайте письмово завдання 1,2,3 на стор. 59. Урок 8. (23.10.2020) Панас Мирний. «Хіба ревуть воли, як ясла повні?». Шлях Ничипора Варениченка: від правдошукацтва до розбійництва - Перегляньте уважно відео: Еволюція Чіпки. - Опрацюйте усно матеріал підручника на стор. 50-52 Складіть план характеристики образу Чіпки за планом: 1. Вік героя твору, портрет - 2. Рід занять- 3. Соціальне походження- 4. Родина Чіпки – 5. Як справляється із викликами долі? 6. Де знаходить відраду? 7. Ставлення до образ, кривд- 8. Який кінець життя? Запишіть в робочий зошит, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача. Урок 9. 30.10.2020. Жіночі образи в романі Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» - Перегляньте уважно відео: жіночі образи роману. - Прочитайте матеріал підручника стор. 53-54. - Законспектуйте в робочий зошит, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача: цитати до образів Галі, Мотрі, Христі на стор.54 (написано прописом). - Пройдіть онлайн тест. Урок 10. 30.10.2020. Ствердження народних поглядів на духовне здоров’я людини. Майстерність письменника. -Перегляньте уважно відео: народні погляди на духовне здоров’я людини. - Підготуйте невелике (пів сторінки) повідомлення про одну з порушених у романі проблем: батьків і дітей, добра і зла, «пропащої сили», жінки в сім’ї (на вибір). - Намалюйте (хто вміє) малюнок до роману. Урок 11. 06.11.2020. Контрольна робота №1. Реалістична українська проза. Вкажіть правильні відповіді у тестуванні. Тема: «Театр корифеїв» Іван Карпенко-Карий, «Мартин Боруля» Урок 12. 06.11.2020. Розвиток драматургії: соціально-побутові та історичні драми й комедії М.Старицького, М.Кропивницького, Панаса Мирного та ін. Перші театральні трупи. Популярність «театру корифеїв» в Україні та за її межами. - Опрацюйте самостійно матеріал підручника на стор.61-63. - Перегляньте уважно відео: корифеї театру і запишіть в зошит з укр.літ., що означає слово корифей, а також представників театру 19 століття. В кінці відео є табличка, заповніть її. Можете використати матеріал підручника. Урок 13. 13.11.2020. Іван Карпенко-Карий. Основне про життєвий і творчий шлях митця, світогляд, багатогранність діяльності. Комедія «Мартин Боруля», її сценічна історія. - Перегляньте відео: цікаві факти з біографії І.Карпенка-Карого. - Опрацюйте (усно) біографію письменника з підручника на стор. 64-67 і розкрийте письмово походження псевдоніма письменника (стор.66 ). - Законспектуйте відомості про жанри драматичних творів( трагедія,комедія,драма) на стор. 71. - Перегляньте відео: комедія «Мартин Боруля» і запишіть в зошит з укр. літ. історію написання твору, проблематику та жанр. Можете використати матеріал з відео та підручника на стор. 72. - Подивіться фільм-виставу «Мартин Боруля». Урок 14. 13.11.2020. Дворянство як міф про краще життя. Підміна особистісних етичних цінностей (чесності, порядності, працелюбства) становою приналежністю. - Перегляньте відео: підміна особистісних етичних цінностей у творі. - Виконайте завдання 1, 2, 3,11( письмово) з підручника на стор 74-75. - Пройдіть онлайн тест. Результат надішліть на ел.пошту викладача. Урок 15. 16.11.2020. Психологічна переконливість розкриття образу Мартина Борулі. Урок мовленнєвого розвитку №2. Складання анкети головного героя (письмово). - Перегляньте відео: характеристика героїв твору. - Опрацюйте самостійно матеріал підручника на стор.73-74 та запишіть ідею п’єси в зошит. - Виконайте завдання:складіть анкету головного героя Мартина Борулі (письмово) за планом: 1.Прізвище, ім’я героя – 2. Вік (приблизно) - 3. Сімейний стан - 4. Соціальний статус – 5. Рід занять – 6. Заповітна мрія – 7. Що робить герой для здійснення мрії – 8. Чим жертвує герой заради мрії? Урок 16. 16.11.2020. Контрольний твір(есе) за доробком І.Карпенка-Карого. - Напишіть твір (есе) за доробком І.Карпенка-Карого на одну з тем: 1. Актуальність п’єси І.Карпенка-Карого «Мартин Боруля». 2. Творчість І.Карпенка-Карого- найвище досягнення нашого класичного театру. Обсяг роботи – 1,5-2 стор. Урок 17. 23.11.2020. Письменник, учений, громадський діяч. Багатогранність діяльності в українській культурі, її вплив на культурний і політичний розвиток України. - Перегляньте уважно відео: обличчя української історії. - Прочитайте відомості про І.Франка в підручнику на стор. 76-82 та складіть хронологічну таблицю життя і творчості письменника. Урок 18. 23.11.2020. Лірика збірки “З вершин і низин”. Творчість великих майстрів Відродження; символ вічної жіночності, материнства, краси (“Сикстинська мадонна”). Франкова концепція поступу людства, вираз незламного оптимізму (“Гімн”). - Перегляньте уважно відео: збірка “З вершин і низин”. - Опрацюйте теоретичний матеріал про вірші “Гімн” та “Сикстинська мадонна” на стор.82-85 підручника та законспектуйте в зошит тему, ідею, образи поезій; що таке сонет. Надішліть на електронну пошту викладача. - Прослухайте аудіозапис вірша. Урок 19. 30.11.2020. Поетична збірка “Зів’яле листя” : “Ой ти, дівчино, з горіха зерня”, “Чого являєшся мені...”. Утвердження невмирущості людських почуттів, ідеалу кохання. -Перегляньте два відео: збірка “Зів’яле листя” та аналіз вірша “Чого являєшся мені...”. - Опрацюйте теоретичний матеріал про збірку та про вірші “ Ой ти, дівчино, з горіха зерня ” та “ Чого являєшся мені...” на стор.86 - 90 підручника та законспектуйте в зошит жанр, композицію збірки, тему, ідею поезій.. - Прослухайте аудіозапис вірша “Чого являєшся мені...”. Урок 20. 07.12.2020. Філософська і громадянська поезія. “Легенда про вічне життя”. Драматизм людських стосунків, роздуми про доцільність безсмертя людини. - Перегляньте уважно відео: “Легенда про вічне життя”. - Опрацюйте теоретичний матеріал про вірш “Легенда про вічне життя” на стор. 91 - 95 підручника та законспектуйте в зошит жанр, композицію, тему,ідею, образи поезії. Урок 21. 07.12.2020. Поема “Мойсей” – одна з вершин творчості І.Франка. Біблійна основа. Пролог до поеми-заповіт українському народові. - Прочитайте уривки з поеми “ Мойсей ” в підручнику на стор. 99-107. - Перегляньте уважно відео: поема “ Мойсей ”. - Перегляньте відео: Пролог до поеми “ Мойсей ”. - Опрацюйте теоретичний матеріал на стор.95, 97 підручника та законспектуйте в зошит пролог та композицію поеми ( І,ІІ,ІІІ,ІV частини). Це останній урок в І-ому семестрі, тому виконайте завдання до 10.12 включно, щоб виставити оцінки за семестр. Урок 22. 18.01.2021. Проблематика поеми І.Франка «Мойсей». - Перегляньте уважно відео: поема “Мойсей” (переказ). - Опрацюйте матеріал підручника стор. 95-96 та законспектуйте в робочий зошит, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача.: - проблематика поеми «Мойсей» (стор. 95); - образ Мойсея (стор. 98). - виконайте завдання 1 на стор.109. Урок 23. 18.01.2021. Проза І. Франка . Новела «Сойчине крило» – жіноча доля в новітній інтерпретації. - Перегляньте та прослухайте аудіозапис новели. - Прочитайте короткий огляд новели за підручником на стор. 108 та законспектуйте в робочий зошит композицію (побудова) твору – стор.108. Урок 24. 19.01.2021. Образ героя новели. Гуманізм твору. - Перегляньте уважно відео: новела «Сойчине крило». - Опрацюйте матеріал підручника та законспектуйте в робочий зошит, хто такі Массіно-Хома і Маня з новели «Сойчине крило» (стор. 108). - Виконайте завдання 3,10 на стор.110. Урок 25. 19.01.2021. Роль І.Франка у розвитку драматургії і театру («Украдене щастя»). - Перегляньте та прослухайте аудіозапис драми «Украдене щастя». - Прочитайте короткий огляд твору за підручником на стор. 108 та коротко законспектуйте в зошит. - Перегляньте уважно відео: багатогранна творчість І.Франка. - Виконайте онлайн тест. Результат надішліть на електронну пошту вчителя. Урок 26. 25.01.2021. Контрольна робота. «Титан духу і думки». Тестові завдання. - Виконайте роботу за посиланням. Тема: Ранній модернізм. Основні риси українського прозового модернізму. Урок 27. 25.01.2021. Михайло Коцюбинський. Життя і творчість, гуманізм світогляду. Еволюція художньої свідомості: від просвітницьких орієнтацій і реалізму до модернізму. - Опрацюйте матеріал підручника ( стор.111-116) та законспектуйте коротко в робочий зошит ознаки модернізму та етапи модернізму. - Перегляньте уважно відео: М.Коцюбинський. Біографія. - Прочитайте життєпис М.Коцюбинського в підручнику на стор. 117-120 та напишіть лише про найцікавіші факти його життя 2-3(епізоди). Урок 28-29. 01.02.2021. Психологічна новела “Intermezzo” з жанровими ознаками “поезії у прозі”. Автобіографічна основа. Проблеми душевної рівноваги, повноцінного життя. Психологічне розкриття внутрішнього стану людини. Символічні образи. - Прослухайте аудіозапис новели “Intermezzo” (інтермеццо), аудіозапис 2. - Перегляньте уважно відео: новела “Intermezzo”, аналіз твору. - Опрацюйте матеріал підручника (стор.131-133) та законспектуйте в зошит історію написання, композицію, назву, жанр твору. - Виконайте завдання 1 на стор. 155 підручника. 08.02.2021. Урок 30. Повість “Тіні забутих предків”.Трагічна доля Івана й Марічки як наслідок суперечності між мрією та дійсністю. Перегляньте уважно відео: М. Коцюбинський. "Тіні забутих предків" Прочитайте повість в підручнику на стор.134-152. Законспектуйте в робочий зошит (візьміть матеріал з відео або з підручника), сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача: - Історія написання твору (стор. 152.); - Назва повісті; - Проблематика (стор. 154.); - Композиція повісті. 08.02.2021. Урок 31. Фольклорне тло твору. Образи та символи в ньому. - Опрацюйте усно матеріал підручника на стор. 153. - Виконайте завдання 2,3 на стор. 155. Законспектуйте в робочий зошит, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача. Урок 32. 15.02.2021. Повість “Тіні забутих предків”. Світ людини у зв’язку зі світом природи. Образи Івана та Марічки як втілення романтичної ідеї незнищенності кохання. - Перегляньте уважно відео: повість “Тіні забутих предків”. - Перегляньте буктрейлер: повість “Тіні забутих предків”. - Складіть план (3-5 і більше пунктів) до образів Івана і Марічки. Законспектуйте в робочий зошит, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача. Урок 33. 15.02.2021. Ольга Кобилянська. Життя і творчість. Формування світогляду письменниці. Проза О. Кобилянської — найяскравіша модель раннього українського модернізму. - Перегляньте уважно відео: О. Кобилянська, біографія. - Ознайомтесь (прочитайте) з біографією письменниці на стор.157-160 і напишіть відомості , що свідчать про любов рідних (сім’ї) О. Кобилянської до різних видів мистецтва (музика, співи…). - Підготуйте презентацію про життєвий шлях О. Кобилянської. - Прочитайте новелу «Іmpromtu phantasie» («Фантазія-експромт») в підручнику на стор.161-165. Урок 34. 22.02.2021. Ольга Кобилянська. Становлення особистості, цілеспрямованої й цілісної натури. Образ ліричної героїні новели-роздуму «Фантазія-експромт». - Перегляньте відео: аудіо новели. - Опрацюйте усно матеріал підручника на стор.165. - Законспектуйте в робочий зошит образ ліричної героїні новели. - Намалюйте ілюстрацію до новели, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача. Урок 35. 01.03.2021. Образи нових жінок-інтелектуалок: талановитої піаністки Софії, аристократичної Марти, пристрасної і вольової художниці Ганнусі у «Valse melancolique» («Меланхолійний вальс»). - Перегляньте відео Аналіз новели. - Прочитайте новелу. Напишіть композицію твору (зав’язка, розвиток дій, кульмінація, розв’язка), користуючись підручником на стор.166. - Законспектуйте в робочий зошит образи героїнь новели (стор.166-167). Урок 36. 01.03.2021. Роль образу мелодії вальсу у відтворенні внутрішнього світу героїнь. Глибокий психологізм твору як новаторство О. Кобилянської. - Опрацюйте усно матеріал підручника на стор.167. - Дайте розгорнуту відповідь на питання: Чому О.Кобилянська назвала новелу «Меланхолійний вальс», сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача. | |
Переглядів: 723 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 1.0/1 |
Всього коментарів: 0 | |