Четвер, 26.12.2024, 15:40 | Вітаю Вас Гость | Реєстрація | Вхід

Каталог файлів

Головна » Файли » Дистанційне навчання 2020-2021 » 103 група

Українська література
23.10.2020, 09:53
Електронна пошта викладача:


Підручник — О.Авраменко, «Українська література. 10 клас» К.,2018
Електронна версія підручника з української літератури

Урок 7. (23.10.2020) Свідчення можливостей роману у художньому дослідженні дійсності. Широта представлення народного життя.
- Прочитайте уривки роману в підручнику на стор.55-59.
- Перегляньте уважно відео: зміст роману і запишіть в зошит з укр.літ. композицію. Можете використати матеріал підручника (стор. 49-50).
Законспектуйте в робочий зошит, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача:
- Виконайте письмово завдання 1,2,3 на стор. 59.

Урок 8. (23.10.2020) Панас Мирний. «Хіба ревуть воли, як ясла повні?». Шлях Ничипора Варениченка: від правдошукацтва до розбійництва
- Перегляньте уважно відео: Еволюція Чіпки.
- Опрацюйте усно матеріал підручника на стор. 50-52
Складіть план характеристики образу Чіпки за планом:
1. Вік героя твору, портрет -
2. Рід занять-
3. Соціальне походження-
4. Родина Чіпки –
5. Як справляється із викликами долі?
6. Де знаходить відраду?
7. Ставлення до образ, кривд-
8. Який кінець життя?
Запишіть в робочий зошит, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача.

Урок 9. 30.10.2020. Жіночі образи в романі Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»
- Перегляньте уважно відео: жіночі образи роману.
- Прочитайте матеріал підручника стор. 53-54.
- Законспектуйте в робочий зошит, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача:
цитати до образів Галі, Мотрі, Христі на стор.54 (написано прописом).
- Пройдіть онлайн тест.

Урок 10. 30.10.2020. Ствердження народних поглядів на духовне здоров’я людини. Майстерність письменника.
-Перегляньте уважно відео: народні погляди на духовне здоров’я людини.
- Підготуйте невелике (пів сторінки) повідомлення про одну з порушених у романі проблем:
батьків і дітей, добра і зла, «пропащої сили», жінки в сім’ї (на вибір).
- Намалюйте (хто вміє) малюнок до роману.

Урок 11. 06.11.2020. Контрольна робота №1. Реалістична українська проза.
Вкажіть правильні відповіді у тестуванні.

Тема: «Театр корифеїв» Іван Карпенко-Карий, «Мартин Боруля»
Урок 12. 06.11.2020. Розвиток драматургії: соціально-побутові та історичні драми й комедії М.Старицького, М.Кропивницького, Панаса Мирного та ін. Перші театральні трупи. Популярність «театру корифеїв» в Україні та за її межами.

- Опрацюйте самостійно матеріал підручника на стор.61-63.
- Перегляньте уважно відео: корифеї театру і запишіть в зошит з укр.літ., що означає слово корифей, а також представників театру 19 століття. В кінці відео є табличка, заповніть її. Можете використати матеріал підручника.

Урок 13. 13.11.2020. Іван Карпенко-Карий. Основне про життєвий і творчий шлях митця, світогляд, багатогранність діяльності. Комедія «Мартин Боруля», її сценічна історія.
- Перегляньте відео: цікаві факти з біографії І.Карпенка-Карого.
- Опрацюйте (усно) біографію письменника з підручника на стор. 64-67 і розкрийте письмово походження псевдоніма письменника (стор.66 ).
- Законспектуйте відомості про жанри драматичних творів( трагедія,комедія,драма) на стор. 71.
- Перегляньте відео: комедія «Мартин Боруля» і запишіть в зошит з укр. літ. історію написання твору, проблематику та жанр. Можете використати матеріал з відео та підручника на стор. 72.
- Подивіться фільм-виставу «Мартин Боруля».

Урок 14. 13.11.2020. Дворянство як міф про краще життя. Підміна особистісних етичних цінностей (чесності, порядності, працелюбства) становою приналежністю.
- Перегляньте відео: підміна особистісних етичних цінностей у творі.
- Виконайте завдання 1, 2, 3,11( письмово) з підручника на стор 74-75.
- Пройдіть онлайн тест. Результат надішліть на ел.пошту викладача.

Урок 15. 16.11.2020. Психологічна переконливість розкриття образу Мартина Борулі.
Урок мовленнєвого розвитку №2. Складання анкети головного героя (письмово).

- Перегляньте відео: характеристика героїв твору.
- Опрацюйте самостійно матеріал підручника на стор.73-74 та запишіть ідею п’єси в зошит.
- Виконайте завдання:складіть анкету головного героя Мартина Борулі (письмово) за планом:
1.Прізвище, ім’я героя –
2. Вік (приблизно) -
3. Сімейний стан -
4. Соціальний статус –
5. Рід занять –
6. Заповітна мрія –
7. Що робить герой для здійснення мрії –
8. Чим жертвує герой заради мрії?

Урок 16. 16.11.2020. Контрольний твір(есе) за доробком І.Карпенка-Карого.
- Напишіть твір (есе) за доробком І.Карпенка-Карого на одну з тем:
1. Актуальність п’єси І.Карпенка-Карого «Мартин Боруля».
2. Творчість І.Карпенка-Карого- найвище досягнення нашого класичного театру.
Обсяг роботи – 1,5-2 стор.

Урок 17. 23.11.2020. Письменник, учений, громадський діяч. Багатогранність діяльності в українській культурі, її вплив на культурний і політичний розвиток України.
- Перегляньте уважно відео: обличчя української історії.
- Прочитайте відомості про І.Франка в підручнику на стор. 76-82 та складіть хронологічну таблицю життя і творчості письменника.

Урок 18. 23.11.2020. Лірика збірки “З вершин і низин”. Творчість великих майстрів Відродження; символ вічної жіночності, материнства, краси (“Сикстинська мадонна”).
Франкова концепція поступу людства, вираз незламного оптимізму (“Гімн”).

- Перегляньте уважно відео: збірка “З вершин і низин”.
- Опрацюйте теоретичний матеріал про вірші “Гімн” та “Сикстинська мадонна” на стор.82-85 підручника та законспектуйте в зошит тему, ідею, образи поезій; що таке сонет.
Надішліть на електронну пошту викладача.
- Прослухайте аудіозапис вірша.

Урок 19. 30.11.2020. Поетична збірка “Зів’яле листя” : “Ой ти, дівчино, з горіха зерня”, “Чого являєшся мені...”. Утвердження невмирущості людських почуттів, ідеалу кохання.
-Перегляньте два відео: збірка “Зів’яле листя” та аналіз вірша “Чого являєшся мені...”.
- Опрацюйте теоретичний матеріал про збірку та про вірші “ Ой ти, дівчино, з горіха зерня ” та “ Чого являєшся мені...” на стор.86 - 90 підручника та законспектуйте в зошит жанр, композицію збірки, тему, ідею поезій..
- Прослухайте аудіозапис вірша “Чого являєшся мені...”.

Урок 20. 07.12.2020. Філософська і громадянська поезія. “Легенда про вічне життя”. Драматизм людських стосунків, роздуми про доцільність безсмертя людини.
- Перегляньте уважно відео: “Легенда про вічне життя”.
- Опрацюйте теоретичний матеріал про вірш “Легенда про вічне життя” на стор. 91 - 95 підручника та законспектуйте в зошит жанр, композицію, тему,ідею, образи поезії.

Урок 21. 07.12.2020. Поема “Мойсей” – одна з вершин творчості І.Франка. Біблійна основа. Пролог до поеми-заповіт українському народові.
- Прочитайте уривки з поеми “ Мойсей ” в підручнику на стор. 99-107.
- Перегляньте уважно відео: поема “ Мойсей ”.
- Перегляньте відео: Пролог до поеми “ Мойсей ”.
- Опрацюйте теоретичний матеріал на стор.95, 97 підручника та законспектуйте в зошит пролог та композицію поеми ( І,ІІ,ІІІ,ІV частини).
Це останній урок в І-ому семестрі, тому виконайте завдання до 10.12 включно, щоб виставити оцінки за семестр.

Урок 22. 18.01.2021. Проблематика поеми І.Франка «Мойсей».
- Перегляньте уважно відео: поема “Мойсей” (переказ).
- Опрацюйте матеріал підручника стор. 95-96 та законспектуйте в робочий зошит, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача.:
- проблематика поеми «Мойсей» (стор. 95);
- образ Мойсея (стор. 98).
- виконайте завдання 1 на стор.109.

Урок 23. 18.01.2021. Проза І. Франка . Новела «Сойчине крило» – жіноча доля в новітній інтерпретації.
- Перегляньте та прослухайте аудіозапис новели.
- Прочитайте короткий огляд новели за підручником на стор. 108 та законспектуйте в робочий зошит композицію (побудова) твору – стор.108.

Урок 24. 19.01.2021. Образ героя новели. Гуманізм твору.
- Перегляньте уважно відео: новела «Сойчине крило».
- Опрацюйте матеріал підручника та законспектуйте в робочий зошит, хто такі Массіно-Хома і Маня з новели «Сойчине крило» (стор. 108).
- Виконайте завдання 3,10 на стор.110.

Урок 25. 19.01.2021. Роль І.Франка у розвитку драматургії і театру («Украдене щастя»).
- Перегляньте та прослухайте аудіозапис драми «Украдене щастя».
- Прочитайте короткий огляд твору за підручником на стор. 108 та коротко законспектуйте в зошит.
- Перегляньте уважно відео: багатогранна творчість І.Франка.
- Виконайте онлайн тест. Результат надішліть на електронну пошту вчителя.

Урок 26. 25.01.2021. Контрольна робота. «Титан духу і думки». Тестові завдання.
- Виконайте роботу за посиланням.

Тема: Ранній модернізм.
Основні риси українського прозового модернізму.


Урок 27. 25.01.2021. Михайло Коцюбинський. Життя і творчість, гуманізм світогляду.
Еволюція художньої свідомості: від просвітницьких орієнтацій і реалізму до модернізму.

- Опрацюйте матеріал підручника ( стор.111-116) та законспектуйте коротко в робочий зошит ознаки модернізму та етапи модернізму.
- Перегляньте уважно відео: М.Коцюбинський. Біографія.
- Прочитайте життєпис М.Коцюбинського в підручнику на стор. 117-120 та напишіть лише про найцікавіші факти його життя 2-3(епізоди).

Урок 28-29. 01.02.2021. Психологічна новела “Intermezzo” з жанровими ознаками “поезії у прозі”. Автобіографічна основа. Проблеми душевної рівноваги, повноцінного життя. Психологічне розкриття внутрішнього стану людини. Символічні образи.
- Прослухайте аудіозапис новели “Intermezzo” (інтермеццо), аудіозапис 2.
- Перегляньте уважно відео: новела “Intermezzo”, аналіз твору.
- Опрацюйте матеріал підручника (стор.131-133) та законспектуйте в зошит історію написання, композицію, назву, жанр твору.
- Виконайте завдання 1 на стор. 155 підручника.

08.02.2021. Урок 30. Повість “Тіні забутих предків”.Трагічна доля Івана й Марічки як наслідок суперечності між мрією та дійсністю.
Перегляньте уважно відео: М. Коцюбинський. "Тіні забутих предків"
Прочитайте повість в підручнику на стор.134-152.
Законспектуйте в робочий зошит (візьміть матеріал з відео або з підручника), сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача:
- Історія написання твору (стор. 152.);
- Назва повісті;
- Проблематика (стор. 154.);
- Композиція повісті.

08.02.2021. Урок 31. Фольклорне тло твору. Образи та символи в ньому.
- Опрацюйте усно матеріал підручника на стор. 153.
- Виконайте завдання 2,3 на стор. 155. Законспектуйте в робочий зошит, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача.

Урок 32. 15.02.2021. Повість “Тіні забутих предків”. Світ людини у зв’язку зі світом природи. Образи Івана та Марічки як втілення романтичної ідеї незнищенності кохання.
- Перегляньте уважно відео: повість “Тіні забутих предків”.
- Перегляньте буктрейлер: повість “Тіні забутих предків”.
- Складіть план (3-5 і більше пунктів) до образів Івана і Марічки. Законспектуйте в робочий зошит, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача.

Урок 33. 15.02.2021. Ольга Кобилянська. Життя і творчість. Формування світогляду письменниці. Проза О. Кобилянської — найяскравіша модель раннього українського модернізму.
- Перегляньте уважно відео: О. Кобилянська, біографія.
- Ознайомтесь (прочитайте) з біографією письменниці на стор.157-160 і напишіть відомості , що свідчать про любов рідних (сім’ї) О. Кобилянської до різних видів мистецтва (музика, співи…).
- Підготуйте презентацію про життєвий шлях О. Кобилянської.
- Прочитайте новелу «Іmpromtu phantasie» («Фантазія-експромт») в підручнику на стор.161-165.

Урок 34. 22.02.2021. Ольга Кобилянська. Становлення особистості, цілеспрямованої й цілісної натури. Образ ліричної героїні новели-роздуму «Фантазія-експромт».
- Перегляньте відео: аудіо новели.
- Опрацюйте усно матеріал підручника на стор.165.
- Законспектуйте в робочий зошит образ ліричної героїні новели.
- Намалюйте ілюстрацію до новели, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача.

Урок 35. 01.03.2021. Образи нових жінок-інтелектуалок: талановитої піаністки Софії, аристократичної Марти, пристрасної і вольової художниці Ганнусі у «Valse melancolique» («Меланхолійний вальс»).
- Перегляньте відео Аналіз новели.
- Прочитайте новелу. Напишіть композицію твору (зав’язка, розвиток дій, кульмінація, розв’язка), користуючись підручником на стор.166.
- Законспектуйте в робочий зошит образи героїнь новели (стор.166-167).

Урок 36. 01.03.2021. Роль образу мелодії вальсу у відтворенні внутрішнього світу героїнь. Глибокий психологізм твору як новаторство О. Кобилянської.
- Опрацюйте усно матеріал підручника на стор.167.
- Дайте розгорнуту відповідь на питання: Чому О.Кобилянська назвала новелу «Меланхолійний вальс», сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача.
Категорія: 103 група | Додав: proflicey020
Переглядів: 723 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]