Четвер, 21.11.2024, 15:26 | Вітаю Вас Гость | Реєстрація | Вхід

Каталог файлів

Головна » Файли » Дистанційне навчання 2019-2020 » 204 група

Українська література
18.03.2020, 09:13
Електронна пошта викладача:


Електронні версії підручників

Підручник — О. Авраменко, «Українська література. 11 клас» К.,2019
Електронна версія підручника з української літератури

Тема: Проза 20-30-х років ХХст.

Урок 29. Микола Хвильовий, новела « Я (Романтика)». Образ ліричного «Я». Роль присвяти. Образ матері, його символічність. РМ 1. Усний навчальний міні-твір на тему: «Над чим змушує задуматись новела“Я (Романтика)”.
- складіть план до теми за підручником: «Персонажі новели» (стор. 47);
- напишіть міні-твір «Над чим змушує задуматись новела“Я (Романтика)”.

Урок 30. Юрій Яновський. Творча біографія митця. Роман «Майстер корабля».
Законспектуйте в робочий зошит, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача
біографію письменника ( стор. 64-66).

Урок 31. Роман «Майстер корабля».
Прочитайте уривки роману з підручника на стор. 74-84.
Законспектуйте в робочий зошит, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача:
- тема і проблематика (стор. 67);
- сюжет (стор. 67-68);

Урок 32. Неоромантичні герої То-Ма-Кі, Режисер, Сев, Тайях та їх прототипи, модерністські образи Міста, Моря.
Законспектуйте в робочий зошит, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача:
- умовність зображення (стор. 68);
- образи моря і міста (стор. 69-70);
- виконайте завдання №1,2,3 письмово на стор. 73

Урок 33. Валер’ян Підмогильний , життєвий шлях. Мотив підкорення людиною міста в романі «Місто».
Прочитайте з підручника про життєвий шлях письменника на стор. 85-86 та уривки роману «Місто» (стор.93-96).
Законспектуйте в робочий зошит і надішліть на електронну пошту викладача.:
- урбаністичний роман – це…. (стор.88);
- сюжет і композиція, тема і проблематика; жанр (стор.87-88).

Урок 34. Роман «Місто».Зображення “цілісної” людини в єдності біологічного, духовного, соціального.Образ українського інтелігента Степана Радченка, вихідця із селян, еволюція його характеру.
- Перегляньте відео роману "Місто" .

Урок 35. Морально-етичні колізії твору. Жіночі образи в ньому.
Законспектуйте в робочий зошит, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача:
- жіночі образи: Надійка, Тамара Василівна,Зоська, Рита. ( стор.90-91);
- виконайте завдання №3 на стор.92.

Урок 36. РМ 2. Письмова характеристика персонажа роману.
Законспектуйте в робочий зошит, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача:
- образ Степана Радченка, можна скласти план (стор. 89).

Урок 37. Остап Вишня. Трагічна творча доля українського гумориста, популярність і значення його усмішок у 1920-ті роки. Засоби гумору в усмішці «Моя автобіографія».
Письменник і його час («Письменники»).
Прочитайте з підручника про життєвий шлях письменника на стор. 97-99 та усмішки:«Моя автобіографія» (стор. 104-107) та «Письменники» (стор.112-114).
- Перегляньте відео.
Законспектуйте в робочий зошит і надішліть на електронну пошту викладача.:
- усмішка – це…. ( стор.101);
- фейлетон - це…( стор.101)
- Дайте відповідь на питання: Яку помилку допустив О.Вишня в назві твору «Моя автобіографія», з якою метою. ( стор.99-100).

Урок 38. Оптимізм, любов до природи, людини, м’який гумор в «Мисливських усмішках»: “Сом”. Пейзаж, портрет, характер людини, авторський голос, народні прикмети, прислів’я та приказки в усмішках.
- Прочитайте з підручника усмішку « Сом»( стор.108-112).
- Проілюструйте (намалюйте) будь-який епізод з твору.
- Дайте заголовок кожній частині твору( чотири пункти).

Урок 39. Узагальнення і систематизація вивченого. КР № 2 «Проза 20-30-х років. Творчість М. Хвильового, Ю. Яновського, О. Вишні» (тест) Узагальнення і систематизація вивченого.
Виконайте тестові завдання.

Урок 40. Розвиток національного театру ( театр “Березіль” Леся Курбаса, Харківський театр імені Івана Франка), драматургії 1920−1930 рр.
- Перегляньте відео.
- Опрацюйте усно матеріал підручника на стор.115-117,складіть за ним тези й запишіть їх у зошит, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача.
- Підготуйте повідомлення (презентацію) про життєвий шлях Леся Курбаса.

Урок 41. Микола Куліш. Життєвий і творчий шлях митця. Зв'язок із театром Л. Курбаса. Національний матеріал і вселюдські «вічні» мотиви та проблеми у п’єсах.
Сатирична комедія «Мина Мазайло». Особливості сюжету. Специфіка комедійного жанру: про серйозне легко, грайливо.
- Перегляньте відео.
- Опрацюйте усно матеріал підручника на стор.117-119,складіть хронологічну таблицю М.Куліша.
- Почитайте за підручником комедію « Мина Мазайло»( уривки)на стор.127-131.
- Теорія літератури: напишіть визначення, що таке сатирична комедія ( стор.121), запишіть у зошит, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача.

Урок 42. Розвінчання національного нігілізму, духовної обмеженості на матеріалі українізації (Мина, Мокій, дядько Тарас, тьотя Мотя).
Сатиричне викриття бездуховності обивателів, що зрікаються своєї мови, культури, родового коріння.
- Перегляньте відео.
- Законспектуйте: тема комедії, образи (Мина,Мокій, тьотя Мотя, дядько Тарас)- стор.121-123.

Урок 43. Література рідного краю №1. Ознайомлення з художніми творами митців рідного краю(проза). Підсумки.
- Підготуйте повідомлення (презентацію) про письменників рідного краю (наприклад, Олександр Царик). Сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача.
Категорія: 204 група | Додав: proflicey020
Переглядів: 568 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]