Вівторок, 07.02.2023, 01:53 | Вітаю Вас Гость | Реєстрація | Вхід

Каталог файлів

Головна » Файли » Дистанційне навчання 2019-2020 » 203 група

Всесвітня історія
09.04.2020, 08:00
Електронна пошта викладача:


Електронні версії підручників

Підручник Н.М. Сорочинська, О.О. Гісем «Всесвітня історія», 10 клас Тернопіль, 2018
Електронна версія підручника з всесвітньої історії

Урок 26. Підтримка Радянським Союзом гітлерівського режиму в 1933 - на початку 1941 р.р. Практичне заняття. Імперська політика Радянського Союзу.
Опрацювати матеріал за посиланням:
https://history.vn.ua/pidruch....p
https://www.youtube.com/watch?v=j9btkCaOfGk
Написати повідомлення на тему «Імперська політика Радянського Союзу»
Повідомлення пишемо в зошиті або на листках, або друкуємо, фотографуємо і надсилаємо на електронну пошту викладача.

Урок 27. Спроби перегляду Версальсько-Вашингтонської системи міжнародних договорів.
Опрацювати пункт 1-4 за посиланням https://history.vn.ua/pidruch....p, вивчити дати, скласти хронологічну таблицю «Утворення вогнищ війни на Далекому Сході, Африці та Європі»

Урок 28. Англо-франко –радянські переговори в Москві. Радянсько-німецький пакт про ненапад.
Опрацювати § 34, дати відповіді на запитання на сторінці 177. Відповіді надсилаємо на електронну пошту викладача.

Тема 7. Друга світова війна (5 годин)

Урок 29. Причини, характер, періодизація Другої світової війни. Основні театри воєнних дій.
Перегляньте відеоматеріал за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=VC_sj6r8W0g
Опрацювати § 35-36. Виписати основні дати. Опрацювати § 37 дати відповіді на запитання:
1. Які були причини нападу Німеччини та її союзників на СРСР?
2. Визначте основні положення плану «Барбаросса».
3. Як розгорталися події на радянсько-німецькому фронті у 1941 році? Що зумовило поразку Червоної Армії на початковому етапі війни?
4.Які причини нападу Японії на США? Охарактеризуйте події 7 грудня 1941 р. у Перл-Гарборі.
Відповіді на запитання пишемо в зошиті або на листках, або друкуємо, фотографуємо і надсилаємо на електронну пошту викладача.

Урок 30. Утворення антигітлерівської коаліції. Особливості окупаційного режиму і руху Опору.
§ 38,39 п.1, 3,4

Урок 31. Людина під час війни. Голокост. Праведники народів світу.
§ 39 п.2., ознайомитись з матеріалом за посиланням
http://territoryterror.org.ua/uk/publications/details/?newsid=889, переглянути відеоматеріал https://www.youtube.com/watch?v=nyYPF_4qygs
підготувати повідомлення «Примусова праця у Третьому Райху. Трагедія ув’язнених у німецьких концтаборах», повідомлення надсилаємо на електронну пошту викладача.

Урок 32. Капітуляція Німеччини та її союзників. Нюрнберзький і Токійський процеси над воєнними злочинцями. Політичні та соціальні наслідки Другої світової війни.
Опрацювати § 40-41.
Переглянути відеоматеріали
Бойові дії в 1944 - 45 рр. (укр.) Друга світова війна;
День в історії. Капітуляція нацистів;
День в історії. Завершився Нюрнберзький процес;
Токийский процесс

Урок 33. Узагальнення. Тематичний контроль з теми «Друга світова війна»
Виконайте тести. Відповіді надішліть на електронну пошту викладача.

Тема 8. Повсякденне життя та культура в міжвоєнний період -2 години.
Урок 34. Найважливіші досягнення науки і техніки,їх вплив на повсякденне життя людей.
Опрацюйте теоретичний матеріал.
Підготуйте повідомлення про наукову діяльність персоналія на вибір:
А.Ейнштейн, І.Сікорський, Ф. Жоліо-Кюрі, надішліть на електронну пошту викладача.

Урок 35. Література. Здобутки мистецтва. Розвиток кінематографу. Олімпійський рух.
Узагальнення. Тематичний контроль.

Опрацюйте матеріал за посиланням.
Виконайте тест. Код доступу 1825166.

Тема 9. Облаштування повоєнного світу - 2 години

Урок 36. Риси Ялтинсько - Потстдамської системи. Організація Об’єднаних Націй.
Опрацюйте відеоматеріал.
Підготуйте повідомлення про «Загальну декларацію прав людини і громадянина» та надішліть на електронну адресу викладача.

Урок 37. Радянська окупація Східної Європи . Початок Холодної війни.
Ознайомитись з матеріалом за посиланням.
Переглянути відеоматеріал.
Виконайте тестування. Код доступу 5194298.

Тема 10. Держави Північної Америки та Західної Європи: формування постіндустріального суспільства – 8 годин

Урок 38. Концепція постіндустріального суспільства. Зміцнення демократії на Заході після Другої світової війни: розширення прав людини.
Опрацюйте матеріал за посиланням.
Підготуйте повідомлення про утворення Ради Європи, надішліть на електронну пошту викладача.

Урок 39. Падіння авторитарних режимів у Південно-Західній Європі в 1970 –х роках. Утвердження принципів громадянського суспільства.
Опрацюйте матеріал за посиланням.
Напишіть повідомлення на вибір:
1. «Революція гвоздик» у Португалії або
2. Ліквідація режиму «чорних полковників» в Греції, надішліть на електронну пошту викладача.

Урок 40. Рух афроамериканців США за громадянські права. Мартин Лютер Кінг.
Перегляньте відеоматеріал за посиланням.

Урок 41. Молодіжні виступи кінця 1960 –х років. Прояви етнонаціоналізму (Проблема Квебеку, Ольстеру, баскське питання).
Опрацюйте матеріал за посиланням.

Урок 42. «Німецьке економічне диво». Рейганоміка. Тетчеризм.
Опрацюйте матеріал за посиланням.
Зробіть порівняльний аналіз «тетчеризму» і «рейганоміки». Що об'єднує ці неоконсервативні реформи, а чим вони відрізняються? Відповідь надішліть на електронну пошту викладача.

Урок 43-44. Від Європейського економічного співробітництва до Європейського Союзу.
Опрацюйте інформацію за посиланням.
Напишіть ессе на тему: «Чи вважаєте Ви Європейський Союз успішним економічним і політичним проектом?», надішліть на електронну пошту викладача.

Урок 45. Узагальнення. Тематичний контроль з теми «Держави Північної Америки та Західної Європи: формування постіндустріального суспільства»
Виконайте тест за посиланням. Код доступу 6259036.
Категорія: 203 група | Додав: proflicey020
Переглядів: 561 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]