.
Каталог файлів
Головна » Файли » Дистанційне навчання 2019-2020 » 203 група |
Українська мова
19.03.2020, 21:19 | |
Електронні версії підручників Українська мова Підручник — О.В.Заболотний, В.В.Заболотний , «Українська мова.11клас» К., 2019 Електронна версія підручника з української мови Тема: Морфологічна норма: Урок 29. Прикметник, вищий і найвищий ступені порівняння. - Опрацюйте усно матеріал підручника на стор. 28. Перепишіть табличку на стор.28, винятки на стор.29 і запам’ятайте їх. - Виконайте вправу № 46. Пишемо в зошиті або на листках, фотографуємо і надсилаємо на електронну пошту викладача. Урок 30. Синонімічні способи вираження різного ступеня ознаки, використання прислівників дуже, вельми, занадто, мало, вкрай, зовсім, особливо, трохи, дещо, злегка та ін., вживання прикметникових суфіксів і префіксів зі значенням суб’єктивної оцінки. - Опрацюйте усно матеріал підручника на стор. 31. Перепишіть табличку на стор.31, запам’ятайте її. Виконайте вправи: № 48. Урок 31. Прислівник. Ступені порівняння. - Опрацюйте усно матеріал підручника на стор. 33. Перепишіть табличку на стор.33, запам’ятайте її. Виконайте вправи: № 58, 64. Урок 32. Написання есе(1) про свою заповітну мрію. “Що потрібно робити, щоб здійснилася мрія?” -Напишіть есе про свою заповітну мрію: “Що потрібно робити, щоб здійснилася мрія?” Урок 33. Числівник. Складні випадки узгодження й відмінювання числівника. - Опрацюйте усно матеріал підручника на стор. 36. Перепишіть табличку на стор.36, запам’ятайте її. Виконайте вправи: № 69. - Опрацюйте усно матеріал підручника на стор. 40. Виконайте вправи: № 88, 90. Урок 34. Дієслово, дієслівні форми. - Опрацюйте усно матеріал підручника на стор. 46,48. Перепишіть табличку на стор.49( способи дієслова ), запам’ятайте її. Виконайте вправи: № 105,107. Урок 35. Складні випадки словозміни дієслів дати, їсти, відповісти, бути та ін. - Опрацюйте усно матеріал підручника на стор.51-52. Перепишіть табличку на стор.52( окремі дієслова ), запам’ятайте її. - Перегляньте відео Відеорепетитор . - Виконайте вправи: № 119,121(І,ІІ).. Урок 36.Паралельні форми вираження наказового способу дієслів 1 та 2 особи множини (ходімо – ходім, візьміте – візьміть, визначте – визначіть, підтвердьте – підтвердіть). - Опрацюйте усно матеріал підручника на стор.52. - Виконайте вправи: № 122(І,ІІ),127. Урок 37-38. Активні й пасивні дієприкметники. Редагування текстів з метою виправлення помилково вжитих активних дієприкметників (виступаючий – доповідач, промовець; виступаючий (живіт) – випнутий і под.). - Опрацюйте матеріал підручника на стор. 55,56. - Перегляньте відео. - Виконайте вправи: № 130(І,ІІ),131,133. Пишіть в зошиті, фотографуйте і надсилайте на електронну пошту викладача. Урок 39. Контрольна робота. Морфологічна норма Виконайте завдання, а результат сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача. Урок 40. Поняття синтаксичної норми. Синтаксична помилка.Переказ текстів різних стилів(усно). - Опрацюйте матеріал підручника на стор. 64. - Перегляньте відео Граматичні помилки. - Виконайте вправи: № 144,151. Пишіть в зошиті, фотографуйте і надсилайте на електронну пошту викладача. - Прочитайте текст на стор.79. Про кого з українських спортсменів ви хотіли б розповісти. Напишіть 5-6 речень про даного спортсмена.Чим він прославив Україну. Урок 41. Складні випадки синтаксичного узгодження (УПА засвідчила; до міста Старий Самбір; у місті Чернівці) - Опрацюйте матеріал підручника на стор. 65. - Виконайте вправи: № 148,153. Урок 42. Складні випадки і варіанти синтаксичного керування (відгук про роботу, радіти з перемоги і радіти перемозі; близько десятої години; переміг завдяки вам; за нашими розрахунками). - Перегляньте відео Словосполучення. - Опрацюйте матеріал підручника на стор. 69. - Виконайте вправи: № 155,156. Пишіть в зошиті, фотографуйте і надсилайте на електронну пошту викладача. Урок 43. Уживання прийменників в і на з географічними назвами і просторовими іменниками (відбувається в Україні, побувати в Німеччині; поглянути на Вкраїну; піднятися на Еверест). - Перегляньте відео. - Опрацюйте матеріал підручника на стор. 73. - Виконайте вправи: № 167. Урок 44. Словосполучення з прийменником по (піти по гриби; по цей день; блукати по полю; тощо.) Словосполучення з прийменниками в(у), при, за, із-за (посіяти у дощ; працювати в бібліотеці; росте при дорозі; за часів Мазепи; за активної підтримки) - Перегляньте відео. - Опрацюйте матеріал підручника на стор. 75,77. - Виконайте вправи: № 174. Урок 45. Контрольне есе (2) . “Ця музика спонукає до думок”. Підсумки. - Напишіть есе, використовуючи матеріал підручника на стор. 134-135. Пишіть в зошиті, фотографуйте і надсилайте на електронну пошту викладача. | |
Переглядів: 650 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |