Вівторок, 16.04.2024, 20:48 | Вітаю Вас Гость | Реєстрація | Вхід

Каталог файлів

Головна » Файли » Дистанційне навчання 2019-2020 » 203 група

Українська мова
19.03.2020, 21:19
Електронна пошта викладача:

Електронні версії підручників

Українська мова
Підручник — О.В.Заболотний, В.В.Заболотний , «Українська мова.11клас» К., 2019
Електронна версія підручника з української мови

Тема: Морфологічна норма:

Урок 29. Прикметник, вищий і найвищий ступені порівняння.
- Опрацюйте усно матеріал підручника на стор. 28. Перепишіть табличку на стор.28, винятки на стор.29 і запам’ятайте їх.
- Виконайте вправу № 46. Пишемо в зошиті або на листках, фотографуємо і надсилаємо на електронну пошту викладача.

Урок 30. Синонімічні способи вираження різного ступеня ознаки, використання прислівників дуже, вельми, занадто, мало, вкрай, зовсім, особливо, трохи, дещо, злегка та ін., вживання прикметникових суфіксів і префіксів зі значенням суб’єктивної оцінки.
- Опрацюйте усно матеріал підручника на стор. 31. Перепишіть табличку на стор.31, запам’ятайте її.
Виконайте вправи: № 48.

Урок 31. Прислівник. Ступені порівняння.
- Опрацюйте усно матеріал підручника на стор. 33. Перепишіть табличку на стор.33, запам’ятайте її.
Виконайте вправи: № 58, 64.

Урок 32. Написання есе(1) про свою заповітну мрію. “Що потрібно робити, щоб здійснилася мрія?”
-Напишіть есе про свою заповітну мрію: “Що потрібно робити, щоб здійснилася мрія?”

Урок 33. Числівник. Складні випадки узгодження й відмінювання числівника.
- Опрацюйте усно матеріал підручника на стор. 36. Перепишіть табличку на стор.36, запам’ятайте її.
Виконайте вправи: № 69.
- Опрацюйте усно матеріал підручника на стор. 40. Виконайте вправи: № 88, 90.

Урок 34. Дієслово, дієслівні форми.
- Опрацюйте усно матеріал підручника на стор. 46,48. Перепишіть табличку на стор.49( способи дієслова ), запам’ятайте її.
Виконайте вправи: № 105,107.

Урок 35. Складні випадки словозміни дієслів дати, їсти, відповісти, бути та ін.
- Опрацюйте усно матеріал підручника на стор.51-52. Перепишіть табличку на стор.52( окремі дієслова ), запам’ятайте її.
- Перегляньте відео Відеорепетитор .
- Виконайте вправи: № 119,121(І,ІІ)..

Урок 36.Паралельні форми вираження наказового способу дієслів 1 та 2 особи множини (ходімо – ходім, візьміте – візьміть, визначте – визначіть, підтвердьте – підтвердіть).
- Опрацюйте усно матеріал підручника на стор.52.
- Виконайте вправи: № 122(І,ІІ),127.

Урок 37-38. Активні й пасивні дієприкметники. Редагування текстів з метою виправлення помилково вжитих активних дієприкметників (виступаючий – доповідач, промовець; виступаючий (живіт) – випнутий і под.).
- Опрацюйте матеріал підручника на стор. 55,56.
- Перегляньте відео.
- Виконайте вправи: № 130(І,ІІ),131,133. Пишіть в зошиті, фотографуйте і надсилайте на електронну пошту викладача.

Урок 39. Контрольна робота. Морфологічна норма
Виконайте завдання, а результат сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача.

Урок 40. Поняття синтаксичної норми. Синтаксична помилка.Переказ текстів різних стилів(усно).
- Опрацюйте матеріал підручника на стор. 64.
- Перегляньте відео Граматичні помилки.
- Виконайте вправи: № 144,151. Пишіть в зошиті, фотографуйте і надсилайте на електронну пошту викладача.
- Прочитайте текст на стор.79. Про кого з українських спортсменів ви хотіли б розповісти. Напишіть 5-6 речень про даного спортсмена.Чим він прославив Україну.

Урок 41. Складні випадки синтаксичного узгодження (УПА засвідчила; до міста Старий Самбір; у місті Чернівці)
- Опрацюйте матеріал підручника на стор. 65.
- Виконайте вправи: № 148,153.

Урок 42. Складні випадки і варіанти синтаксичного керування (відгук про роботу, радіти з перемоги і радіти перемозі; близько десятої години; переміг завдяки вам; за нашими розрахунками).
- Перегляньте відео Словосполучення.
- Опрацюйте матеріал підручника на стор. 69.
- Виконайте вправи: № 155,156. Пишіть в зошиті, фотографуйте і надсилайте на електронну пошту викладача.

Урок 43. Уживання прийменників в і на з географічними назвами і просторовими іменниками (відбувається в Україні, побувати в Німеччині; поглянути на Вкраїну; піднятися на Еверест).
- Перегляньте відео.
- Опрацюйте матеріал підручника на стор. 73.
- Виконайте вправи: № 167.

Урок 44. Словосполучення з прийменником по (піти по гриби; по цей день; блукати по полю; тощо.) Словосполучення з прийменниками в(у), при, за, із-за (посіяти у дощ; працювати в бібліотеці; росте при дорозі; за часів Мазепи; за активної підтримки)
- Перегляньте відео.
- Опрацюйте матеріал підручника на стор. 75,77.
- Виконайте вправи: № 174.

Урок 45. Контрольне есе (2) . “Ця музика спонукає до думок”. Підсумки.
- Напишіть есе, використовуючи матеріал підручника на стор. 134-135. Пишіть в зошиті, фотографуйте і надсилайте на електронну пошту викладача.
Категорія: 203 група | Додав: proflicey020
Переглядів: 598 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]