Вівторок, 07.02.2023, 01:44 | Вітаю Вас Гость | Реєстрація | Вхід

Каталог файлів

Головна » Файли » Дистанційне навчання 2019-2020 » 203 група

Українська література
13.04.2020, 10:56
Електронна пошта викладача:


Електронні версії підручників

Підручник — О. Авраменко, «Українська література. 11 клас» К.,2019
Електронна версія підручника з української літератури

Тема: Проза 20-30-х років ХХст.

Урок 27. Роман «Майстер корабля».
Прочитайте уривки роману з підручника на стор. 74-84.
Законспектуйте в робочий зошит, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача:
- тема і проблематика (стор. 67);
- сюжет (стор. 67-68);

Урок 28. Неоромантичні герої То-Ма-Кі, Режисер, Сев, Тайях та їх прототипи, модерністські образи Міста, Моря.
Законспектуйте в робочий зошит, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача:
- умовність зображення (стор. 68);
- образи моря і міста (стор. 69-70);
- виконайте завдання №1,2,3 письмово на стор. 73

Урок 29. Валер’ян Підмогильний, життєвий шлях. Мотив підкорення людиною міста в романі «Місто».
Прочитайте з підручника про життєвий шлях письменника на стор. 85-86 та уривки роману «Місто»(стор.93-96).
Законспектуйте в робочий зошит і надішліть на електронну пошту викладача.:
- урбаністичний роман – це…. (стор. 88);
- сюжет і композиція, тема і проблематика; жанр (стор. 87-88).

Урок 30. Зображення “цілісної” людини в єдності біологічного, духовного, соціального.Образ українського інтелігента Степана Радченка, вихідця із селян, еволюція його характеру.
- Перегляньте відео роману "Місто".

Урок 31. Морально-етичні колізії твору. Жіночі образи в ньому.
Законспектуйте в робочий зошит, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача:
- жіночі образи: Надійка, Тамара Василівна,Зоська, Рита. (стор. 90-91);
- виконайте завдання №3 на стор. 92.

Урок 32. РМ 2. Письмова характеристика персонажа роману.
Законспектуйте в робочий зошит, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача:
- образ Степана Радченка, можна скласти план (стор. 89).

Урок 33. Остап Вишня. Трагічна творча доля українського гумориста, популярність і значення його усмішок у 1920-ті роки. Засоби гумору в усмішці «Моя автобіографія».
Письменник і його час («Письменники»).
Прочитайте з підручника про життєвий шлях письменника на стор. 97-99 та усмішки:«Моя автобіографія» (стор. 104-107) та «Письменники» (стор.112-114).
- Перегляньте відео.
Законспектуйте в робочий зошит і надішліть на електронну пошту викладача.:
- усмішка – це…. ( стор.101);
- фейлетон - це…( стор.101)
- Дайте відповідь на питання: Яку помилку допустив О.Вишня в назві твору «Моя автобіографія», з якою метою. ( стор.99-100).

Урок 34. Оптимізм, любов до природи, людини, м’який гумор в «Мисливських усмішках»: усмішка «Сом». Пейзаж, портрет, характер людини, авторський голос, народні прикмети, прислів’я та приказки в усмішках.
- Прочитайте з підручника усмішку «Сом» (стор. 108-112).
- Проілюструйте (намалюйте) будь-який епізод з твору.
- Дайте заголовок кожній частині усмішки (чотири пункти).

Урок 35. Узагальнення і систематизація вивченого. Контрольна робота. «Проза 20-30-х років. Творчість М. Хвильового, Ю. Яновського, О. Вишні» (тест).
Виконайте тестові завдання.

Урок 36. Розвиток національного театру ( театр “Березіль” Леся Курбаса, Харківський театр імені Івана Франка), драматургії 1920−1930 рр.
- Перегляньте відео.
- Опрацюйте усно матеріал підручника на стор.115-117,складіть за ним тези й запишіть їх у зошит, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача.
- Підготуйте повідомлення (презентацію) про життєвий шлях Леся Курбаса.

Урок 37. Микола Куліш. Життєвий і творчий шлях митця. Зв'язок із театром Л. Курбаса. Національний матеріал і вселюдські «вічні» мотиви та проблеми у п’єсах.
Сатирична комедія «Мина Мазайло». Особливості сюжету. Специфіка комедійного жанру: про серйозне легко, грайливо.
- Перегляньте відео.
- Опрацюйте усно матеріал підручника на стор.117-119,складіть хронологічну таблицю М.Куліша.
- Почитайте за підручником комедію « Мина Мазайло»( уривки)на стор.127-131.
- Теорія літератури: напишіть визначення, що таке сатирична комедія ( стор.121), запишіть у зошит, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача.

Урок 38. Розвінчання національного нігілізму, духовної обмеженості на матеріалі українізації (Мина, Мокій, дядько Тарас, тьотя Мотя).
Сатиричне викриття бездуховності обивателів, що зрікаються своєї мови, культури, родового коріння.
- Перегляньте відео.
- Законспектуйте: тема комедії, образи (Мина,Мокій, тьотя Мотя, дядько Тарас)- стор.121-123.

Урок 39. Богдан-Ігор Антонич. Життя і творчість. Аполітичність, наскрізна життєствердність, метафоричність поезій. Лемківська конкретика як джерело образних асоціацій.
- Перегляньте відео.
- Опрацюйте усно матеріал підручника на стор.132-134, випишіть у зошит, що таке асоціація та міфологізм,сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача.
- Підготуйте повідомлення (презентацію) про життєвий шлях поета.

Урок 40.«Зелена євангелія» – нерозривна єдність природи і людини, ідея життєствердження. Поєднання язичницьких мотивів із християнськими(«Різдво», «Коляда»)
- Перегляньте відео Ідейно-художній аналіз поезій.
- Опрацюйте усно матеріал підручника на стор.136,законспектуйте характеристику двох збірок поета.
- Вивчіть напам’ять вірш « Різдво» чи «Коляда».

Урок 41. Осип Турянський. Коротко про письменника. Історичний матеріал Першої світової війни як предмет художнього узагальнення у творі «Поза межами болю».
- Перегляньте відео.
- Опрацюйте усно матеріал підручника на стор.140-141, випишіть у зошит, що таке поема в прозі,сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача.
- Підготуйте повідомлення (презентацію) про життєвий шлях письменника.
- Законспектуйте в зошит: історична основа твору; тема та ідея.

Урок 42. Умовність зображення у поемі «Поза межами болю». Загальнолюдські мотиви й гуманістичні цінності. Біологічні інстинкти й духовна воля до життя.
- Перегляньте худ.фільм (1989).
- Складіть літературний паспорт до твору (автор, назва, рік написання, жанр,тема,проблематика).
- Опрацюйте усно матеріал підручника на стор.142-144, законспектуйте характеристику героїв твору (сім осіб).
- Намалюйте( хто може) або знайдіть і скопіюйте ілюстрацію до твору.

Урок 43. Узагальнення і систематизація вивченого.РМ КР № 3 «Література в Західній Україні» (контрольний твір).
Напишіть твір-роздум на одну з тем:
- Як я розумію назву твору « Поза межами болю»;
- Чого варті гроші в критичних життєвих ситуаціях (використовуйте приклади з твору «Поза межами болю»);
- Незабутні сторінки твору « Поза межами болю».

Урок 44. Література рідного краю №1. Ознайомлення з художніми творами митців рідного краю (проза). Підсумки.
- Підготуйте повідомлення (презентацію) про письменників рідного краю ( наприклад, Олександр Царик). Сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача.
Категорія: 203 група | Додав: proflicey020
Переглядів: 513 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]