.
Каталог файлів
Головна » Файли » Дистанційне навчання 2019-2020 » 203 група |
СТЛ
25.03.2020, 20:25 | |
СТЛ-3.2. Виконання обробки деревини ручним електрифікованим і пневматичним інструментом. (20год.) СТЛ-3(2-3).2.2. Дотримання технічних вимог на виконання робіт ручним електрифікованим і пневматичним інструментом. (7год.) Урок №19. Правила безпеки праці при використанні машин малої потужності. Опрацювати: https://buklib.net/books/30658/ Опрацюйте інформацію, законспектувавши головні тези у зошит. Сфотографуйте завдання і надішліть на електронну пошту викладача. Урок №20. Узагальнення та контроль з теми. Дайте письмові відповіді на питання: 1. Що таке припуск? 2. Перечисліть методи раціональної розмітки. 3. Опишіть особливості криволінійних і площинних поверхонь. 4. Для чого складають технологічні карти та що в них відображено? 5. Перечисліть основні правила безпеки праці при використанні ручного електроінструменту. Відповіді на питання запишіть в зошит. Сфотографуйте завдання і надішліть на електронну пошту викладача. СТЛ-3(2-3).2.3. Виконання обробки деревини ручним електрифікованим і пневматичним інструментом. (8год.) Урок №21. Сучасний електрифікований деревообробний інструмент, його застосування. Опрацювати: http://www.referatu.com.ua/oldreferats/21/93179 (перші шість абзаців) Опрацюйте інформацію, законспектувавши головні тези у зошит. Сфотографуйте завдання і надішліть на електронну пошту викладача. Урок №22. Сучасний електрифікований деревообробний інструмент для пиляння. Опрацювати: http://www.referatu.com.ua/oldreferats/21/93179 (7-12 абзаци) Опрацюйте інформацію, законспектувавши головні тези у зошит. Сфотографуйте завдання і надішліть на електронну пошту викладача. Урок №23. Сучасний електрифікований деревообробний інструмент для стругання Опрацювати: http://www.referatu.com.ua/oldreferats/21/93179 (13- 21 абзаци) Опрацюйте інформацію, законспектувавши головні тези у зошит. Сфотографуйте завдання і надішліть на електронну пошту викладача. Урок №24. Сучасний електрифікований деревообробний інструмент для фрезерування. Опрацювати: http://www.referatu.com.ua/oldreferats/21/93179 (22-25 абзаців) Опрацюйте інформацію, законспектувавши головні тези у зошит. Сфотографуйте завдання і надішліть на електронну пошту викладача. Урок №25. Сучасний електрифікований деревообробний інструмент для свердління. Опрацювати: http://www.referatu.com.ua/oldreferats/21/93179 (26-34 абзаци) Опрацюйте інформацію, законспектувавши головні тези у зошит. Сфотографуйте завдання і надішліть на електронну пошту викладача. Урок №26. Сучасний електрифікований деревообробний інструмент для шліфування та довбання Опрацювати: http://www.referatu.com.ua/oldreferats/21/93179 (46-51 абзаци); http://dn.khnu.km.ua/dn/k_default.aspx?M=k0220&T=14&lng=1&st=0. Опрацюйте інформацію, законспектувавши головні тези у зошит. Сфотографуйте завдання і надішліть на електронну пошту викладача. Урок № 27. Сучасний пневматичний деревообробний інструмент. Опрацювати: http://www.referatu.com.ua/oldreferats/21/93179 (35-45 абзаци) Опрацюйте інформацію, законспектувавши головні тези у зошит. Сфотографуйте завдання і надішліть на електронну пошту викладача. Урок № 28. Технологія обробки деревини ручним електричним та пневматичним інструментом. Опрацювати: http://ua.textreferat.com/referat-1442-3.html Опрацюйте інформацію, законспектувавши головні тези у зошит. Сфотографуйте завдання і надішліть на електронну пошту викладача. СТЛ-3(2-3).2.4. Завершення роботи, контроль якості виконаної роботи, перевірка інструменту та обладнання. (2 год.) Урок №29. Контроль якості, порядок здавання робочої зміни. Опрацювати: http://obrobka.pp.ua/2366-poryadok-priymannya-ta-zdavannya-zmn.html; http://ua.textreferat.com/referat-1447-3.html. Опрацюйте інформацію, законспектувавши головні тези у зошит. Сфотографуйте завдання і надішліть на електронну пошту викладача. Урок №30. Узагальнення та контроль з СТЛ-3(2-3). Тестове опитування «Сучасний електрифікований і пневматичний деревообробний інструмент». СТЛ-3.3. Виготовлення найпростіших столярних з'єднань (30 год.) СТЛ-3(2-3).3.1. Виконання підбору матеріалів для виготовлення найпростіших столярних з'єднань, вміння підібрати необхідний інструмент та обладнання (3год.) Урок №31. Види м'яких порід, їх вади, фізико-механічні властивості. Сортамент та маркування пиломатеріалів з деревини хвойних порід. Опрацювати: http://bibliograph.com.ua/materialovedenie/index.htm; глава 2-3 та пар.23. Розв’яжіть кросворд, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту. Урок №32. Види клеїв, їх властивості; види, характеристика, властивості шліфувальних матеріалів. Опрацювати: http://bibliograph.com.ua/materialovedenie/index.htm; пар.29-36 та пар.38. Опрацюйте інформацію, законспектувавши головні тези у зошит. Сфотографуйте завдання і надішліть на електронну пошту. Урок №33. Вимоги до організації робочого місця при виготовленні столярних з'єднань та склеюванні деревини. Опрацювати: http://ua.textreferat.com/referat-1445-3.html (останній розділ) Опрацюйте інформацію, законспектувавши головні тези у зошит. Сфотографуйте завдання і надішліть на електронну пошту. СТЛ- 3(2-3)3.2. Дотримання технічних вимог на виготовлення найпростіших столярних з'єднань. (9 год.) Урок №34 Технічні вимоги на виготовлення столярних з'єднань; правила розрахунку основних шипових з'єднань. Опрацювати: https://joiner.org.ua/2rozrja....owall=1. Опрацюйте інформацію, законспектувавши головні тези у зошит, дайте відповіді на запитання в кінці параграфа. Сфотографуйте завдання і надішліть на електронну пошту. Урок №35. Практична робота Креслення шипа відкритого наскрізного одинарного УК-1. Опрацювати: http://woodboy8.blogspot.com/2012/05/blog-post_9760.html Опрацюйте інформацію, накресліть шип відкритий наскрізний одинарний УК-1 Сфотографуйте завдання і надішліть на електронну пошту. Урок №36. Практична робота Креслення кутового ящикового шипа. Опрацювати: http://ua.textreferat.com/referat-1504-2.html (2-га стор.) Опрацюйте інформацію, накресліть кутовий ящиковий шип. Сфотографуйте завдання і надішліть на електронну пошту. Урок №37. Припуски на обробку. Опрацювати: https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/3154 Опрацюйте інформацію, законспектувавши головні тези у зошит. Сфотографуйте завдання і надішліть на електронну пошту. Урок №38. Методи раціональної розмітки. Прийоми безвідходної технології. Опрацювати: https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/3154 Розгадайте КРОСВОРД. Кожне слово кросворду означає назву контрольно-вимірювального інструменту. При правильному заповненні кросворду в виділеній горизонтальній стрічці, утвориться назва ще одного контрольно-вимірювального інструменту. Урок №39. Правила розробки інструкційно-технологічних карт на виготовлення з'єднань. Опрацювати: https://history.vn.ua/pidruch....hp Опрацюйте інформацію, законспектувавши головні тези у зошит. Сфотографуйте завдання і надішліть на електронну пошту. Урок №40. Допустимі відхилення. Опрацювати: http://obrobka.pp.ua/2093-dopuski-posadki-v-derevoobrobc.html Опрацюйте інформацію, законспектувавши головні тези у зошит. Сфотографуйте завдання і надішліть на електронну пошту. Урок №41. Правила безпеки праці при виконанні робіт. Опрацювати: https://nmcpto.sumy.ua/wp-content/uploads/rob_zoshit_stolyar.pdf Розділ: «Інструкція з охорони праці при роботі ручними інструментами» Опрацюйте інформацію, законспектувавши головні тези у зошит. Сфотографуйте завдання і надішліть на електронну пошту. Урок №42. Узагальнення та контроль знань - письмова тематична робота: «Технічні вимоги на виготовлення столярних з'єднань; правила розрахунку основних шипових з'єднань». Опрацювати: 01. Які способи з’єднання дерев’яних деталей ти знав, про які нові дізнався? 02. Для чого використовують шипове з'єднання? 03. З яких основних елементів складається шипове з'єднання? 04. Із яких основних операцій складається процес виготовлення шипового з’єднання? 05. Як розраховують шипове з’єднання? 06. Які інструменти використовують для розмічання шипів? 07. Пилку з якими зубцями треба використовувати для запилювання шипів і вушок? 08. Яка відмінність між долотом і стамескою? 09. Назви прийоми безпечної праці при виконанні шипового з’єднання. 10. З’єднай два дерев’яних бруски так, щоб один був продовженням іншого. Відповідь оформи як схематичні замальовки (вкажи всі можливі варіанти) Дайте відповіді на запитання. Сфотографуйте і надішліть на електронну пошту. СТЛ-3(2-3).3.3. Виконання обробки заготовок для виготовлення найпростіших столярних з'єднань (9год.) Урок №43. Елементи шипових з'єднань. Опрацювати: https://joiner.org.ua/2rozrja....start=1 Опрацюйте інформацію, законспектувавши головні тези у зошит. Сфотографуйте завдання і надішліть на електронну пошту. Урок №44. Види шипових кутових кінцевих столярних з'єднань (КК). Опрацювати: https://joiner.org.ua/2rozrja....start=1. Опрацюйте інформацію, законспектувавши головні тези у зошит. Сфотографуйте завдання і надішліть на електронну пошту. Урок №45. Види шипових серединних (КС). Опрацювати: https://joiner.org.ua/2rozrja....start=1 Опрацюйте інформацію, законспектувавши головні тези у зошит. Сфотографуйте завдання і надішліть на електронну пошту. Урок №46. Види шипових ящичних з'єднань (КЯ). Опрацювати: https://joiner.org.ua/2rozrja....start=1 Опрацюйте інформацію, законспектувавши головні тези у зошит. Сфотографуйте завдання і надішліть на електронну пошту. Урок №47. Види з'єднань по ширині на гладку фугу, вставну рейку, на четверть, паз і гребінь. Опрацювати: https://studopedia.su/11_2952....iv.html. Опрацюйте інформацію, законспектувавши головні тези у зошит. Сфотографуйте завдання і надішліть на електронну пошту. Урок №48. Види з'єднань по довжині: торцеві, на «вус», на вставну рейку, на ступінчатий «вус», паз і гребінь; види з'єднань на клею. Опрацювати: https://studopedia.su/11_2952....iv.html. Опрацюйте інформацію, законспектувавши головні тези у зошит. Сфотографуйте завдання і надішліть на електронну пошту. Урок №49. Технологія виготовлення найпростіших столярних з'єднань Опрацювати: http://ua.textreferat.com/referat-1504-1.html Опрацюйте інформацію, законспектувавши головні тези у зошит. Сфотографуйте завдання і надішліть на електронну пошту. Урок №50. Безпека праці при виготовленні шипів. Опрацювати: Охорона праці при виготовленні виробів з дерева . Опрацюйте інформацію, законспектувавши головні тези у зошит. Сфотографуйте завдання і надішліть на електронну пошту. Урок №51. Узагальнення та контроль знань Дайте відповіді на запитання. 1.Що таке споювання? 2.Що таке зрощування? 3.Пеперахуйте кутові кінцеві з’єднання. 4.Які ви знаєте кутові серединні з’єднання? 5.Вкажіть головні правила безпеки праці при виготовленні шипів. Сфотографуйте завдання і надішліть на електронну пошту. СТЛ-3(2-3)3.4. Виконання складання найпростіших столярних з'єднань, контроль якості. Урок №52. Основи складання столярних виробів. Опрацювати: http://bibliograph.com.ua/spravochnik-47/7.htm Опрацюйте інформацію, законспектувавши головні тези у зошит. Сфотографуйте завдання і надішліть на електронну пошту. Урок №53. Контрольно-вимірювальний інструмент, його призначення. Повторити матеріал з конспекту ВДВ Урок №54. Допуски та посадки при складанні з’єднань. Опрацювати: //obrobka.pp.ua/2093-dopuski-posadki-v-derevoobrobc.html Опрацюйте інформацію, законспектувавши головні тези у зошит. Сфотографуйте завдання і надішліть на електронну пошту. Урок №55. Призначення попереднього складання та підгонки найпростіших столярних з’єднань. Опрацювати: http://dn.khnu.km.ua/dn/k_default.aspx?M=k0220&T=27&lng=1&st=0 Опрацюйте інформацію, законспектувавши головні тези у зошит. Сфотографуйте завдання і надішліть на електронну пошту. Урок №56. Узагальнення та контроль знань: «Виконання складання найпростіших столярних з'єднань, контроль якості». 1. З яких елементів складаються столярні вироби? 2. Як називаються елементи коробки і рамки? 3. Продовжіть речення: «Допуск – це……» 4. Продовжіть речення: «Посадка характеризує …..» 5. Перечисліть види шипів, які ви знаєте. Сфотографуйте завдання і надішліть на електронну пошту. СТЛ-3(2-3)3.5. Надання завершеності столярним з'єднанням, їх ремонт. Урок №57. Пристрої, обладнання для якісного шліфування. Прийоми роботи ручними шліфувальними машинами та шліфувальними Опрацювати: https://kulibin.com.ua/upload/iblock/117/76921000.pdf Розділ 7 і 8 (інструкція з експлуатації) Опрацюйте інформацію, законспектувавши головні тези у зошит. Сфотографуйте завдання і надішліть на електронну пошту. Урок №58. Сучасні пристрої для шліфування. Засоби індивідуального захисту при виконанні робіт. Опрацювати: https://kulibin.com.ua/upload/iblock/117/76921000.pdf Розділ 5 і 6. Опрацюйте інформацію, законспектувавши головні тези у зошит. Сфотографуйте завдання і надішліть на електронну пошту. СТЛ-3(2-3)3.6. Завершення роботи, перевірка якості виробів, перевірка інструменту та обладнання. Урок №59. Контроль якості робіт. Порядок здавання виконаних робіт та робочої зміни. Опрацювати: http://obrobka.pp.ua/2366-poryadok-priymannya-ta-zdavannya-zmn.html Опрацюйте інформацію, законспектувавши головні тези у зошит. Сфотографуйте завдання і надішліть на електронну пошту. Урок №60. Узагальнення та контроль знань СТЛ-3(2-3)3.5- СТЛ-3(2-3)3.6. Тематичне оцінювання: 1. Опишіть порядок здавання виконаних робіт та робочої зміни. 2. Безпека праці при роботі ручними шліфувальними машинами? СТЛ-3(2-3).4. Виконання обробки деревини м’яких порід на деревообробних верстатах загального призначення (35год.) СТЛ-3(2-3).4.1. Виконання підбору матеріалів, вміння підготувати інструмент та обладнання до роботи Урок №61; №62 Види деревини м’яких порід, їх вади, фізико-механічні властивості. Опрацювати: http://bibliograph.com.ua/materialovedenie/index.htm (глава 2-5). Розв’яжіть КРОСВОРД, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту. Урок №63. Асортимент та маркування пиломатеріалів з деревини хвойних порід Опрацювати: http://bibliograph.com.ua/spravochnik-21/11.htm Опрацюйте інформацію, законспектувавши головні тези у зошит. Сфотографуйте завдання і надішліть на електронну пошту. Урок №64. Вплив фізико-механічних та технологічних властивостей м’яких порід деревини на якість обробки Повторіть матеріал уроку №2 і уроку №31. Урок №65. Організація робочого місця при роботі на д/о верстатах. Опрацювати: https://pidruchniki.com/1791021....mistsya Опрацюйте інформацію, законспектувавши головні тези у зошит. Сфотографуйте завдання і надішліть на електронну пошту. Урок №66. Узагальнення та контроль з теми Зробіть ТЕСТИ та надішліть на електронну пошту. СТЛ-3(2-3).4.2.Дотримання технічних вимог при виконанні робіт на д/о верстатах загального призначення. Урок №67; №68. Основи обробки деревини на д/о верстатах загального призначення. Опрацювати: http://bibliograph.com.ua/spravochnik-47/4.htm пар.20 Опрацюйте інформацію, законспектувавши головні тези у зошит. Сфотографуйте завдання і надішліть на електронну пошту. Урок №69; №70. Припуски на обробку. Опрацювати: https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/3154 Опрацюйте інформацію, законспектувавши головні тези у зошит. Сфотографуйте завдання і надішліть на електронну пошту. Урок №71. Методи раціональної розмітки Опрацювати: https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/3154 Опрацюйте інформацію, законспектувавши головні тези у зошит. Сфотографуйте завдання і надішліть на електронну пошту. Урок №72; №73. Інструкції з виконання робіт та обслуговування д/о верстатів загального призначення Повторити матеріал з ВДВ. Урок №74; №75. Технічні характеристики верстатів. Повторити матеріал з ВДВ. Записати характеристики фугувальних та криглопилкових верстатів у вигляді таблиці. Урок №76; №77. Правила розробки інструкційно – технологічних карт та виконання робіт. Повторити матеріал з ВДВ. Розробити інструкційно – технологічну карту виготовлення ніжки табурета 40х40х420 Урок №78; №79. Допустимі відхилення. Повторити матеріал урок №37 Урок №80. Узагальнення та контроль з теми. Зробіть тести за посиланням Урок №81. Класифікація д/о верстатів. Індексація д/о верстатів, їх застосування. Опрацювати: https://drive.google.com/drive....sharing Урок №82. Основні і допоміжні частини верстатів. Опрацювати: https://drive.google.com/drive....sharing Урок №83. Круглопилкові верстати. 1. Подивитись презентацію 2. Подивитись відео. 3. Опрацювати матеріал https://drive.google.com/drive....sharing Урок №84. Стрічкопилкові верстати Опрацювати: 1.Подивіться презентацію 2.Подивіться відео 3.Опрацюйте інформацію https://drive.google.com/drive....sharing Урок №85. Фугувальні верстати 1.Подивитись відео 2.Опрацюйте матеріал https://drive.google.com/drive....sharing Урок №86. Рейсмусові та чотитирьохсторонні поздовжньо-фрезерні. 1.Подивитись відео 2. Опрацювати матеріал https://drive.google.com/drive....sharing Урок №87. Фрезерні верстати 1.Подивитись відео 2.Опрацювати: https://drive.google.com/drive....sharing Урок №88. Свердлильні, свердлильно-пазувальні та ланцюгодовбальні верстати 1.Подивитись відео 2.Опрацювати: https://drive.google.com/drive....sharing Урок №89. Шліфувальні верстати та токарні верстати 1.Подивитись відео 2.Опрацювати: https://drive.google.com/drive....sharing Урок №90. Шипорізні верстати верстати 1.Подивитись відео 2.Опрацювати: https://drive.google.com/drive....sharing УРОК №91. Безпека праці при виконанні робіт Опрацювати: https://drive.google.com/drive....sharing Урок №92; №93 Узагальнення та контроль знань: «Деревообробні верстати .Їх застосування» Зробіть тести - https://docs.google.com/forms....dit. СТЛ-3(2-3).4.4.Завершення роботи, перевірка якості виробів, перевірка інструменту Урок №94. Вимоги якості до робіт Опрацювати: https://drive.google.com/drive....sharing Урок №95. Порядок здавання робочої зміни. Опрацювати: https://drive.google.com/drive....sharing СТЛ-3(2-3).5.Виготовлення найпростіших та простих столярних виробів і меблів СТЛ-3(2-3).5.1. Виконаннятпідбору матеріалів для виготовлення найпростіших та простих столярних виробів і меблів, вміння підібрати необхідне обладнання та інструмент. Урок № 96. Види деревини м’яких порід, їх вади, фізико-механічні властивості. Повторити матеріал урок №61-62 Урок № 97. Вплив фізико-механічних та технологічних властивостей м’яких порід деревини на якість обробки. Повторити матеріал урок №64. Урок №98. Види клеїв, їх властивості. Повторити матеріал урок №32. Урок №99. Види, характеристика, властивості шліфувальних матеріалів Повторити матеріал урок №32. Урок №100-103. Види лакофарбових матеріалів, їх властивості. Опрацювати матеріал: https://drive.google.com/drive....sharing Зробити тести: https://docs.google.com/forms....dit Урок №104. Вимоги до організації робочого місця при виконанні робіт. Опрацювати матеріал: https://drive.google.com/drive....sharing СТЛ-3(2-3).5.2. Дотримання технічних вимог на виготовлення найпростіших та простих столярних виробів і меблів Урок № 105 Опрацювати: http://blog-ikurs.blogspot.com/2015/12/blog-post_35.html Урок № 106. Технічні вимоги на виготовлення найпростіших та простих столярних виробів і меблів Опрацювати: https://drive.google.com/drive....sharing Урок №107;108. Правила розрахунку основних шипових з’єднань: припуски на обробку Опрацювати: https://drive.google.com/drive....sharing Урок № 109. Методи раціональної розмітки; правила розробки інструкційно-технологічних карт на виготовлення найпростіших та простих столярних виробів і меблів Повторити матеріал уроку71;76;77 Опрацювати: https://drive.google.com/drive....sharing Урок № 110. Допустимі відхилення Повторити урок №37 Опрацювати: https://drive.google.com/drive....sharing Урок № 111. Правові та організаційні основи охорони праці Опрацювати: https://drive.google.com/drive....sharing Виконати тести: https://docs.google.com/forms....dit Урок №112. Види з’єднань, що застосовуються при виготовленні найпростіших і простих столярних виробів та меблів. Повторити матеріал уроку №49: http://ua.textreferat.com/referat-1504-1.html Урок №113. Види з’єднань на клею. Опрацювати матеріал: https://drive.google.com/drive....sharing Урок №114. Технологія виготовлення найпростіших столярних з’єднань. Опрацювати матеріал: https://drive.google.com/drive....sharing Розрахувати розміри шипа УС-1 Урок №115. Технологія виготовлення найпростіших та простих столярних виробів і меблів.(брускові заготовки для табурета простої конструкції). Опрацювати матеріал https://drive.google.com/drive....sharing Виконати тестування | |
Переглядів: 843 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |