Четвер, 21.11.2024, 16:22 | Вітаю Вас Гость | Реєстрація | Вхід

Каталог файлів

Головна » Файли » Дистанційне навчання 2019-2020 » 203 група

Хімія
07.04.2020, 12:42
Електронна пошта викладача:


Увага! Усі виконані завдання: конспект (фотографуємо), практичні роботи, презентації, реферати, доповіді необхідно надсилати на електронну пошту викладача! Бажаю міцного здоров'я і натхненої праці! )

Підручник - Л.П. Величко , «Хімія »10 кл.» – К. «Школяр» 2018 р. профільний рівень
Електронна версія підручника з хімії

Тем 1. Органічні сполуки,їх роль у природі, техніці, побуті. (28 год.)

Урок №1. Єдність неживої і живої природи; роль ЗЗП в розкритті єдності.
Опрацювати матеріал підручника п.2. Виконати завдання 2,3 в зошиті для дистанційного навчання. Фотографуємо і надсилаємо на електронну пошту викладача.

Урок №2. Теорія хімічної будови органічних сполук. Залежність властивостей органічних речовин від хімічної будови.
Відеоматеріал: https://www.youtube.com/watch?v...._Hry2e_.
Опрацювати матеріал підручника п. 3. Виконати завдання№3,4 в зошиті для дистанційного навчання.Фотографуємо і надсилаємо на електронну пошту викладача.

Урок №3. Біополімери як структурна та функціональна основа єдності та різноманітності живих систем, її пояснення на основі збереження і перетворення енергії.
Підготувати повідомлення. Фотографуємо і надсилаємо на електронну пошту викладача.
Відеоматеріал: https://www.youtube.com/watch?v....index=3

Урок №4. Органічні сполуки — сполуки Карбону. Валентні можливості Карбону.
Опрацювати матеріал підручника ст.17,п.5. Виконати завдання №1,2 ,7 ст. 21-22 в зошиті для дистанційного навчання. Фотографуємо і надсилаємо на електронну пошту викладача.

Урок №5. Основні класи неорганічних і органічних сполук.
Опрацювати:
1. Основні класи неорганічних сполук.
2. Основні класи органічних сполук
Подивитись відеоматеріали:
1. Основні класи неорганічних сполук і генетичний зв'язок між ними;
2. Класифікація органічних сполук
Завдання для самоконтролю:
1. Скласти схему класифікації неорганічних сполук.
2. Скласти схему класифікації органічних сполук
3. Пройти тест онлайн. Вказати прізвище, ім’я. Завдання виконати до 18 квітня.

Урок № 6. Основи номенклатури насичених вуглеводнів
Подивитись відеоматеріали:
1. Номенклатури алканів. Вчимося давати назви алканам.
Опрацювати матеріал:
1. Номенклатури насичених вуглеводнів. (Підручник п.6.)
Завдання для самоконтролю:
1. Виконати завдання №16, ст.29
2. Виконати завдання №17, ст.29
3. Скласти алгоритм складання назви алкану розгалудженої будови.

Урок № 7. Органічні речовини в живій природі. Білки, жири, вуглеводи — основні складові живих організмів.
Подивитись відеоматеріали:
1. Органічні речовини живих організмів.Малі органічні молекули.
Опрацювати матеріал:
1. Органічні речовини в живій природі. (Підручник п.33.)
2. Білки, жири, вуглеводи — основні складові живих організмів. .( Підручник п.34,44.)
Завдання для самоконтролю:
1. Виконати тестові завдання ст. 280-281

Урок № 8. Біологічна роль білків, нуклеїнових кислот.
Подивитись відеоматеріали:
1. Онлайн урок. Белки, нуклеиновые кислоти
Опрацювати матеріал:
1. Біологічна роль білків. (Підручник п.44)
2. Біологічна роль нуклеїнових кислот. (Підручник п.45)
Завдання для самоконтролю:
1. Пройти тест онлайн. Вказати прізвище, ім’я. Завдання виконати до 20 квітня.

Урок №9. Біополімери як структурна та функціональна основа єдності та різноманітності живих систем, її пояснення на основі збереження і перетворення енергії.
Подивитись відеоматеріали:
1. Биохимия. Биополимеры. Основные понятия
Опрацювати матеріал:
1. Біополімери як структурна та функціональна основа єдності та різноманітності живих систем. (Підручник п.44ст223-224 )
2. Поясненити на основі збереження і перетворення енергії, єдність та різноманітність живих систем. (Підручник п.45ст.232-234. )
Завдання для самоконтролю:
1. Завдання 2. ст.239
2. Завдання 3. ст.239

Урок №10. Природні джерела органічних речовин. Основні види палива та їхнє значення в енергетиці.
Подивитись відеоматеріали:
https://www.youtube.com/watch?v=eriTgre0_XU
https://www.youtube.com/watch?v=899FL3gZ9HE
Опрацювати матеріал:
1. Природні джерела органічних речовин.(П ідручник .ст.108-109,п.22-24)
2. Основні види палива та їхнє значення в енергетиці.( П ідручник. п.25)
Завдання для самоконтролю:
1. Тести «Природні джерела вуглеводнів». (Підручник ст 275-276)

Урок №11 Природний газ, нафта, кам’яне вугілля, продукти їх переробки, застосування.
Подивитись відеоматеріали:
https://www.youtube.com/watch?v=qrq72vc75YU
Опрацювати матеріал:
1. Природний газ продукти його переробки, застосування. .( П ідручник. п.22)
2. Нафта продукти її переробки, застосування. .( П ідручник. п.23)
3. Кам’яне вугілля, продукти його переробки, застосування. .( П ідручник. п.24)
Завдання для самоконтролю:
1.Пройти тест онлайн. Вказати прізвище, ім’я. Завдання виконати до 24 квітня.
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=109481

Урок №12. Синтез органічних сполук різних класів із вуглеводневої сировини.
Подивитись відеоматеріали:
1. Презентація «Синтез органічних сполук різних класів із вуглеводневої сировини.»
Опрацювати матеріал:
1. Синтез органічних сполук різних класів із вуглеводневої сировини. (Підручник п50)
Завдання для самоконтролю:
1. Виконати завдання №4.ст254.
2. Виконати завдання №5.ст254.

Урок №13. Добування і застосування вуглеводнів. Прояв у цих процесах загальних законів природи.
Опрацювати матеріал:
1. Добування і застосування алканів. (Підручник п.10 )
2. Добування і застосування алкенів. (Підручник п.13ст 64 )
3. Добування і застосування алкінів. (Підручник п.15ст 77-78 )
4. Добування і застосування аренів. (Підручник п.16ст 86-87
Завдання для самоконтролю:
1. Виконати тестові завдання 10-15. (Підручник ст. 274).

Урок №14. Полімерні матеріали. Пластмаси.
Подивитись відеоматеріали:
Високомолекулярні сполуки. Полімерні матеріали. Пластмаси.
Опрацювати матеріал:
1. Полімерні матеріали.(Підручник п.46)
2. Пластмаси. ( П ідручник. п.47)
Завдання для самоконтролю:
1. Виконати завдання № 3,6.(П ідручник .ст.246)

Урок №15. Синтетичні каучуки, гума, натуральні та хімічні (штучні і синтетичні) волокна.
Подивитись відеоматеріали:
Натуральний і синтетичний каучуки.
Штучні і синтетичні волокна
Опрацювати матеріал:
1. Синтетичні каучуки. (Підручник п. 48)
2. Гума. (Підручник п. 48ст 64 )
3. Натуральні та хімічні (штучні і синтетичні) волокна.(Підручник п.49ст 86-87)
Завдання для самоконтролю:
1. Виконати завдання 1,2. (Підручник ст.250).

Урок №16. Синтетичні лікарські препарати.Вітаміни, харчові добавки, Е-числа.
Подивитись відеоматеріали:
Синтетичні лікарські препарати(презентація);
Вітаміни,їх вплив на організм людини (презентація);
Харчові добавки, Е-числа (презентація).
Опрацювати матеріал:
1. Синтетичні лікарські препарати.( О.Г.Ярошенко, Хімія 11 кл. К. «Грамота» 2011 р.п.6)
2. Вітаміни.( О.Г.Ярошенко, Хімія 11 кл. К. «Грамота» 2011 р. п.7. )
3. Харчові добавки, Е-числа.( О.Г.Ярошенко, Хімія 11 кл. К. «Грамота» 2011 р.п.7.)
Завдання для самоконтролю: підготувати повідомлення(одне із запропонованих):
1. Синтетичні лікарські препарати.
2. Вітаміни,їх вплив на організм людини.
3. Харчові добавки, Е-числа.

Урок №17. Шкідливий вплив на організм людини наркотичних речовин, паління, алкоголю; процеси, які його обумовлюють.
Подивитись відеоматеріали:
1. Вплив куріння, алкоголю та наркотиків на здоров’я. (презентація)
Опрацювати матеріал:
1. Шкідливий вплив на організм людини наркотичних речовин процеси, які його обумовлюють.(О.Г.Ярошенко, Хімія 11 кл. К. «Грамота» 2011 р.п.8)
2. Шкідливий вплив на організм людини паління процеси, які його обумовлюють.
( О.Г.Ярошенко, Хімія 11 кл. К. «Грамота» 2011 р.п.8)
3. Шкідливий вплив на організм людини алкоголю процеси, які його обумовлюють.
( О.Г.Ярошенко, Хімія 11 кл. К. «Грамота» 2011 р.п.8)
Завдання для самоконтролю:
Підготувати повідомлення: (одне із запропонованих)
1. Шкідливий вплив на організм людини наркотичних речовин.
2. Шкідливий вплив на організм людини паління.
3. Шкідливий вплив на організм людини алкоголю.

Урок №18. Органічні речовини та здоров’я людини.
Подивитись відеоматеріали:
Органічні речовини та здоров’я людини. (презентація)
Опрацювати матеріал:
Органічні речовини та здоров’я людини. (О.Г.Ярошенко, Хімія 11 кл. К. «Грамота» 2011 р. повторити. п.6)
Завдання для самоконтролю:
1. Підготувати повідомлення.

Урок №19. Органічні сполуки в побуті
Подивитись відеоматеріали: Органічні сполуки в побуті (презентація)
Опрацювати матеріал:
1. Органічні сполуки в побуті. (О.Г.Ярошенко, Хімія 11 кл. К. «Грамота» 2011 р.п.17)
Завдання для самоконтролю:
1. Виконати завдання 1,2.( О.Г.Ярошенко, Хімія 11 кл. К. «Грамота» 2011 р.п.17)
Урок №20. Мила та синтетичні миючі засоби.
Подивитись відеоматеріали:
1. Мило. Миючі засоби. (презентація)
Опрацювати матеріал:
1. Мило: склад,властивості,застосування. ( О.Г.Ярошенко, Хімія 11 кл. К. «Грамота» 2011 р.п.18)
2. Синтетичні миючі засоби: склад,властивості,застосування. ( О.Г.Ярошенко, Хімія 11 кл. К. «Грамота» 2011 р. п.18. )
Завдання для самоконтролю:
Підготувати повідомлення (одне із запропонованих):
1. Одержання мила в побуті.
2. Безпечне використання миючих засобів.

Урок №21. Єдність і різноманітність органічних сполук, обумовленість нею єдності і різноманітності біологічних систем.
Подивитись відеоматеріали:
1. Єдність і різноманітність органічних сполук, обумовленість нею єдності і різноманітності біологічних систем.
https://naurok.com.ua/urok-pr....62.html
Опрацювати матеріал:
1. Єдність і різноманітність органічних сполук, обумовленість нею єдності і різноманітності біологічних систем. (О.Г.Ярошенко, Хімія 11 кл. К. «Грамота» 2011 р.п.3)
Завдання для самоконтролю:
Онлайн тести «Органічні сполуки їх роль у природі, побуті і техніці».
https://naurok.com.ua/test/homework/1725991

Урок №22. Використання органічних речовин і захист довкілля з опорою на природничо-наукову компетентність.
Подивитись відеоматеріали:
Охорона навколишнього середовища.. (презентація)
Опрацювати матеріал:
1. Використання органічних речовин і захист довкілля з .( О.Г.Ярошенко, Хімія 11 кл. К. «Грамота» 2011 р.п.12)
Завдання для самоконтролю:
1. Виконати завдання№1,2.( О.Г.Ярошенко, Хімія 11 кл. К. «Грамота» 2011 р.п.12)
2. Підготувати повідомлення на тему: «Охорона навколишнього середовища»

Урок № 23. Узагальнення знань з органічної хімії на основі теорії хімічної будови речовини.
Подивитись відеоматеріали:
ПРИРОДА ТА ПРИНЦИПИ НОМЕНКЛАТУРИ ОРГАНІЧНИХ СПОЛУК. (презентація)
Опрацювати матеріал:
1 Узагальнення знань з органічної хімії на основі теорії хімічної будови речовини.
(О.Г.Ярошенко, Хімія 11 кл. К. «Грамота» 2011 р.п.4)
Завдання для самоконтролю:
1. Виконати завдання 1,2.( О.Г.Ярошенко, Хімія 11 кл. К. «Грамота» 2011 р.п.4)

Урок №24. Узагальнення знань з органічної хімії на основі закономірностей природи.
Подивитись відеоматеріали:
1. Предмет органічна хімія (презентація).
Опрацювати матеріал:
1. Узагальнення знань з органічної хімії на основі закономірностей природи.(О.Г.Ярошенко, Хімія 11 кл. К. «Грамота» 2011 р. повторити.п.4)
Завдання для самоконтролю:
Онлайн тести «Багатоманітність та зв’язки між класами органічних сполук».

Урок №25. Узагальнення знань з органічної хімії на основі фундаментальних ідей природничих наук.
Подивитись відеоматеріали:
Місце хімії серед наук про природу (презентація).
Опрацювати матеріал:
1. Узагальнення знань з органічної хімії на основі фундаментальних ідей природничих наук. (О.Г.Ярошенко, Хімія 11 кл. К. «Грамота» 2011 р.п.21)
Завдання для самоконтролю:
1. Підготувати повідомлення на тему «Місце хімії серед наук про природу»

Урок №26. Урок у довкіллі №4. На підприємстві з видобутку і переробки горючих корисних копалин.
Подивитись відеоматеріали:
1. Вугілля –рушійна сила промислової революції.
Завдання для самоконтролю:
1. Переглянути відеоматеріал і підготувати звіт.

Урок №27. Семінар №3. Система хімічних знань, її місце в образі природи.
Подивитись відеоматеріали:
1. Сучасна хімія – потужний фактор науково-технічного прогресу
Завдання для самоконтролю:
1. Онлайн тести «Хімія і прогрес людства»
2. Підготувати 1 навчальний проект (будь який).
Тематика проектів:
1. Хімічні сполуки в житті людини.
2. Хімічні сполуки в дизайні житла: за і проти.
3. Проблема відходві, їх можливий економічний та екологічний ефект.
4. Аналіз реклам екологічного змісту.
5. Сміття,яке ми створюємо, можливості зменшення його кількості.

Урок №28. Захист навчальних проектів.
Тематика проектів:
1. Хімічні сполуки в житті людини
2. Хімічнісполуки в дизайні житла: за і проти.
3. Проблема відході, їх можливий економічний та екологічний ефект
4. Аналіз реклам екологічного змісту.
5 Сміття,яке ми створюємо, можливості зменшення його кількості.
Категорія: 203 група | Додав: proflicey020
Переглядів: 877 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]