Субота, 23.11.2024, 10:40 | Вітаю Вас Гость | Реєстрація | Вхід

Каталог файлів

Головна » Файли » Дистанційне навчання 2019-2020 » 104 група

Українська література
23.03.2020, 13:59
Електронна пошта викладача:

Електронні версії підручників

Підручник — О.Авраменко, «Українська література. 10 клас» К.,2018
Електронна версія підручника з української літератури

Тема: І.Франко

Урок 21. Виразне читання поезій І.Франка.
-Прочитайте виразно віші І.Франка на стор. 82,85,91.

Урок 22.поема «Мойсей.
-Опрацювати матеріал підручника стор. 95-97.
-Законспектувати в робочий зошит або надрукувати, фотографуємо і надсилаємо на електронну пошту викладача.:
- сюжет і композиція поеми «Мойсей» (стор. 97-98);

Урок 23. Проблематика твору
- Опрацюйте матеріал підручника стор. 95.
-Законспектуйте в робочий зошит, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача.:
- проблематика поеми «Мойсей» (стор. 95);
- образ Мойсея ( стор. 98 ).

Урок 24. Новела «Сойчине крило».
- Опрацюйте матеріал підручника стор. 108.

Урок 25. Образ героя новели.
- складіть план до образів Массіно-Хоми та Мані з новели «Сойчине крило»(стор. 108);

Урок 26. Роль І.Франка у розвитку драматургії і театру. («Украдене щастя»).
- виконайте завдання № 1-7 на стор. 109.

Урок 27. Контрольна робота.
Тестові завдання І.Франко

Тема: Модерна українська проза.

Урок 28. Михайло Коцюбинський.
Життя і творчість, гуманізм світогляду. Жанр новели у творчості.
- Прочитайте матеріал підручника і складіть хронологічну таблицю життя і творчості письменника
(117 - 120 стор). Напишіть в робочий зошит, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача.
- Напишіть визначення, що таке новела (стор.123).

Урок 29. Психологічна новела “Intermezzo” з жанровими ознаками “поезії у прозі”.
Автобіографічна основа. Проблеми душевної рівноваги, повноцінного життя.

- Прочитайте новелу в підручнику на стор.123-130.
Законспектуйте в робочий зошит, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача:
- історія написання твору (стор. 131);
- назва новели ( що означає слово інтермеццо (стор 131);
- композиція новели (стор. 131).

Урок 30. Психологічне розкриття внутрішнього стану людини.Символічні образи.
Прочитайте матеріал підручника на стор.132.
Законспектуйте в робочий зошит, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача:
- образ селянина на стор.133 (написано прописом).

Урок 31. Повість “Тіні забутих предків”.Трагічна доля Івана й Марічки як наслідок суперечності між мрією та дійсністю.
Перегляньте уважно відео: М. Коцюбинський. "Тіні забутих предків"
Прочитайте повість в підручнику на стор.134-152.
Законспектуйте в робочий зошит (візьміть матеріал з відео або з підручника), сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача:
- Історія написання твору (стор. 152.);
- Назва повісті;
- Проблематика (стор. 154.);
- Композиція повісті.

Урок 32. Фольклорне тло твору. Образи та символи в ньому.
- Опрацюйте усно матеріал підручника на стор.153.
- Виконайте завдання 2,3 на стор.155. Законспектуйте в робочий зошит, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача.

Урок 33. Світ людини у зв’язку зі світом природи. Образи Івана та Марічки як втілення романтичної ідеї незнищенності кохання.
Перегляньте уважно відео Трагічна доля Івана і Марічки.
- Складіть план (3-5 і більше пунктів до образів Івана і Марічки). Законспектуйте в робочий зошит, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача.
- Дайте відповідь на питання: Чому Івана та Марічку називають українськими Ромео і Джульєта.
- Намалюйте ілюстрацію до твору.

Урок 34. Життя і творчість. Формування світогляду письменниці . Проза О. Кобилянської — найяскравіша модель раннього українського модернізму. Автобіографізм новели «Іmpromtu phantasie» («Фантазія-експромт»).
- Ознайомтесь (прочитайте) з біографією письменниці на стор.157-160 і напишіть відомості , що свідчать про любов рідних ( сім’ї ) О.Кобилянської до різних видів мистецтва (музика,співи…).
- Підготуйте презентацію про життєвий шлях О.Кобилянської.
- Прочитайте новелу «Іmpromtu phantasie»(«Фантазія-експромт») в підручнику на стор.161-165.

Урок 35. Становлення особистості, цілеспрямованої й цілісної натури. Образ ліричної героїні новели-роздуму«Фантазія-експромт».
- Опрацюйте усно матеріал підручника на стор.165.
- Законспектуйте в робочий зошит образ ліричної героїні новели, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача.
- Намалюйте ілюстрацію до новели, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача.

Урок 36. Образи нових жінок-інтелектуалок: талановитої піаністки Софії, аристократичної Марти, пристрасної і вольової художниці Ганнусі у «Valse melancolique» («Меланхолійний вальс»).
- Перегляньте відео Аналіз новели.
- Прочитайте новелу. Напишіть композицію твору (зав’язка, розвиток дій, кульмінація, розв’язка), користуючись підручником на стор.166.
- Законспектуйте в робочий зошит образи героїнь новели (стор.166-167).

Урок 37. Роль образу мелодії вальсу у відтворенні внутрішнього світу героїнь. Глибокий психологізм твору як новаторство О. Кобилянської.
- Опрацюйте усно матеріал підручника на стор.167.
- Дайте розгорнуту відповідь на питання: Чому О.Кобилянська назвала новелу «Меланхолійний вальс», сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача.

Урок 38. Контрольна робота №3. Модерна українська проза (Тести).
Виконайте завдання.

Урок 39. ПЧ №2. О.Кобилянська, повість «Людина».
- Перегляньте відео. Зміст новели.
- Прочитайте новелу «Людина».
- За мотивами новел напишіть есе на тему: « Емансипатка за творами О.Кобилянської: яка вона?».
Виконуйте завдання, а результат фотографуйте і надсилайте на електронну пошту викладача.

Урок 40. Література рідного краю №1. Ознайомлення з художніми творами митців рідного краю (поезія).
- Підготуйте повідомлення (презентацію) про письменників рідного краю ( наприклад, Віктор Лінник). Сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача.
- Вивчіть напам’ять поезію.

Урок 41. Узагальнення та систематизація вивченого.
Перегляньте відео.
Виконайте завдання.
Категорія: 104 група | Додав: proflicey020
Переглядів: 603 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 3.0/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]