.
Каталог файлів
Головна » Файли » Дистанційне навчання 2019-2020 » 104 група |
Українська література
23.03.2020, 13:59 | |
Електронні версії підручників Підручник — О.Авраменко, «Українська література. 10 клас» К.,2018 Електронна версія підручника з української літератури Тема: І.Франко Урок 21. Виразне читання поезій І.Франка. -Прочитайте виразно віші І.Франка на стор. 82,85,91. Урок 22.поема «Мойсей. -Опрацювати матеріал підручника стор. 95-97. -Законспектувати в робочий зошит або надрукувати, фотографуємо і надсилаємо на електронну пошту викладача.: - сюжет і композиція поеми «Мойсей» (стор. 97-98); Урок 23. Проблематика твору - Опрацюйте матеріал підручника стор. 95. -Законспектуйте в робочий зошит, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача.: - проблематика поеми «Мойсей» (стор. 95); - образ Мойсея ( стор. 98 ). Урок 24. Новела «Сойчине крило». - Опрацюйте матеріал підручника стор. 108. Урок 25. Образ героя новели. - складіть план до образів Массіно-Хоми та Мані з новели «Сойчине крило»(стор. 108); Урок 26. Роль І.Франка у розвитку драматургії і театру. («Украдене щастя»). - виконайте завдання № 1-7 на стор. 109. Урок 27. Контрольна робота. Тестові завдання І.Франко Тема: Модерна українська проза. Урок 28. Михайло Коцюбинський. Життя і творчість, гуманізм світогляду. Жанр новели у творчості. - Прочитайте матеріал підручника і складіть хронологічну таблицю життя і творчості письменника (117 - 120 стор). Напишіть в робочий зошит, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача. - Напишіть визначення, що таке новела (стор.123). Урок 29. Психологічна новела “Intermezzo” з жанровими ознаками “поезії у прозі”. Автобіографічна основа. Проблеми душевної рівноваги, повноцінного життя. - Прочитайте новелу в підручнику на стор.123-130. Законспектуйте в робочий зошит, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача: - історія написання твору (стор. 131); - назва новели ( що означає слово інтермеццо (стор 131); - композиція новели (стор. 131). Урок 30. Психологічне розкриття внутрішнього стану людини.Символічні образи. Прочитайте матеріал підручника на стор.132. Законспектуйте в робочий зошит, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача: - образ селянина на стор.133 (написано прописом). Урок 31. Повість “Тіні забутих предків”.Трагічна доля Івана й Марічки як наслідок суперечності між мрією та дійсністю. Перегляньте уважно відео: М. Коцюбинський. "Тіні забутих предків" Прочитайте повість в підручнику на стор.134-152. Законспектуйте в робочий зошит (візьміть матеріал з відео або з підручника), сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача: - Історія написання твору (стор. 152.); - Назва повісті; - Проблематика (стор. 154.); - Композиція повісті. Урок 32. Фольклорне тло твору. Образи та символи в ньому. - Опрацюйте усно матеріал підручника на стор.153. - Виконайте завдання 2,3 на стор.155. Законспектуйте в робочий зошит, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача. Урок 33. Світ людини у зв’язку зі світом природи. Образи Івана та Марічки як втілення романтичної ідеї незнищенності кохання. Перегляньте уважно відео Трагічна доля Івана і Марічки. - Складіть план (3-5 і більше пунктів до образів Івана і Марічки). Законспектуйте в робочий зошит, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача. - Дайте відповідь на питання: Чому Івана та Марічку називають українськими Ромео і Джульєта. - Намалюйте ілюстрацію до твору. Урок 34. Життя і творчість. Формування світогляду письменниці . Проза О. Кобилянської — найяскравіша модель раннього українського модернізму. Автобіографізм новели «Іmpromtu phantasie» («Фантазія-експромт»). - Ознайомтесь (прочитайте) з біографією письменниці на стор.157-160 і напишіть відомості , що свідчать про любов рідних ( сім’ї ) О.Кобилянської до різних видів мистецтва (музика,співи…). - Підготуйте презентацію про життєвий шлях О.Кобилянської. - Прочитайте новелу «Іmpromtu phantasie»(«Фантазія-експромт») в підручнику на стор.161-165. Урок 35. Становлення особистості, цілеспрямованої й цілісної натури. Образ ліричної героїні новели-роздуму«Фантазія-експромт». - Опрацюйте усно матеріал підручника на стор.165. - Законспектуйте в робочий зошит образ ліричної героїні новели, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача. - Намалюйте ілюстрацію до новели, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача. Урок 36. Образи нових жінок-інтелектуалок: талановитої піаністки Софії, аристократичної Марти, пристрасної і вольової художниці Ганнусі у «Valse melancolique» («Меланхолійний вальс»). - Перегляньте відео Аналіз новели. - Прочитайте новелу. Напишіть композицію твору (зав’язка, розвиток дій, кульмінація, розв’язка), користуючись підручником на стор.166. - Законспектуйте в робочий зошит образи героїнь новели (стор.166-167). Урок 37. Роль образу мелодії вальсу у відтворенні внутрішнього світу героїнь. Глибокий психологізм твору як новаторство О. Кобилянської. - Опрацюйте усно матеріал підручника на стор.167. - Дайте розгорнуту відповідь на питання: Чому О.Кобилянська назвала новелу «Меланхолійний вальс», сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача. Урок 38. Контрольна робота №3. Модерна українська проза (Тести). Виконайте завдання. Урок 39. ПЧ №2. О.Кобилянська, повість «Людина». - Перегляньте відео. Зміст новели. - Прочитайте новелу «Людина». - За мотивами новел напишіть есе на тему: « Емансипатка за творами О.Кобилянської: яка вона?». Виконуйте завдання, а результат фотографуйте і надсилайте на електронну пошту викладача. Урок 40. Література рідного краю №1. Ознайомлення з художніми творами митців рідного краю (поезія). - Підготуйте повідомлення (презентацію) про письменників рідного краю ( наприклад, Віктор Лінник). Сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача. - Вивчіть напам’ять поезію. Урок 41. Узагальнення та систематизація вивченого. Перегляньте відео. Виконайте завдання. | |
Переглядів: 603 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 3.0/2 |
Всього коментарів: 0 | |