.
Каталог файлів
Головна » Файли » Дистанційне навчання 2019-2020 » 104 група |
Хімія
17.03.2020, 22:10 | |
Увага! Усі виконані завдання: конспект (фотографуємо), практичні роботи, презентації, реферати, доповіді необхідно надсилати на електронну пошту викладача! Бажаю міцного здоров'я і натхненої праці! Підручник - О. Г. Ярошенко, «Хімія 10 клас» – К. «Грамота», 2010 р. Електронна версія підручника з хімії Тема №:1 Неметалічні елементи та їх сполуки у природі і виробництві. Урок №5. Основні фізичні та хімічні властивості неметалів як простих речовин. Відеоматеріали: https://www.youtube.com/watch?v=3VRTw-08KV8 https://www.youtube.com/watch?v=QZfzlUv0SdE Опрацювати матеріал підручника п. 4,5.Виконати завдання 2,3 стор. 46 в зошиті для дистанційного навчання. Фотографуємо і надсилаємо на електронну пошту викладача. Урок № 6.Сполуки неметалічних елементів з Гідрогеном. Склад, фізичні властивості, добування в лабораторії амоніаку і гідроген хлориду та їх взаємодія з водою. Л.д №3.Виявлення йонів амонію в розчині (віртуально). Відеоматеріали: https://youtu.be/tzGJ9-T2Ixc Опрацювати матеріал підручника п.6.ст55-56. Виконати завд.2,3. ст. 53 в зошиті для дистанційного навчання. Фотографуємо і надсилаємо на електронну пошту викладача. Урок №7. Оксиди неметалічних елементів,їх кислотний характер. Кислотні дощі, парниковий ефект. Л.д №4. Ознайомлення зі зразками природних сполук Сульфуру, нітратів та солей амонію. Опрацювати матеріал підручника п.8,ст 55-56. Виконати завд.1,3. ст 69 в зошиті для дистанційного навчання. Фотографуємо і надсилаємо на електронну пошту викладача. Урок №8 .Сульфатна, нітратна, карбонатна кислоти, солі цих кислот ,поширення їх у природі та використання людиною. Л.д №5. Виявлення сульфатат-іонів, карбонат –іонів у розчині (віртуально). Опрацювати матеріал підручника п.9,10,12. Виконати завд.1,3. ст 78 в зошиті для дистанційного навчання. Фотографуємо і надсилаємо на електронну пошту викладача. Тема: Неметалічні елементи та їх сполуки у природі і техніці. Урок №9. Якісні реакції на сульфат- іони, карбонат -іони. Будівельні матеріали і їх використання. Проблема вмісту нітратів у харчових продуктах. Опрацювати матеріал підручника стор.72-73, 81-82 ,96-97, п.12. Законспектувати в робочий зошит. Ознайомитись зі зразками будівельних матеріалів(віртуально). Фотографуємо і надсилаємо на електронну пошту викладача. Урок №10. Загальні відомості про мінеральні добрива та їх раціональне використання. Проблема охорони природи від забруднення продуктами та відходами хімічних виробництв. Опрацювати матеріал підручника п.11. Законспектувати в робочий зошит. Ознайомитись зі зразками азотних, фосфатних,калійних добрив (віртуально). Фотографуємо і надсилаємо на електронну пошту викладача. Урок №11. Роль хімії у розв’язанні продовольчої проблеми. Опрацювати матеріал підручника п.11 стор.90-93. Законспектувати в робочий зошит. Фотографуємо і надсилаємо на електронну пошту викладача. Урок №12. Роль неметалічних елементів-органогенів у живій природі.Кругообіг неметалічних елементів у довкіллі.Обгрунтування цього процесу на основі ЗЗП. Опрацювати матеріал підручника п.15. Законспектувати в робочий зошит. Фотографуємо і надсилаємо на електронну пошту викладача. Урок №13. Роль діяльності людини у кругообігу елементів та екологічні проблеми, до яких вона приводить. Шляхи вирішення екологічних проблем Узагальнення знань на основі загальних законів та закономірностей природи. Повторитити матеріал підручника п.15. Підготувати повідомлення. Фотографуємо і надсилаємо на електронну пошту викладача. Урок №14. Семінар №5: Роль неметалічних елементів у природі, розкриття її з опорою на ЗЗП. Опрацювати моделювання СЛС теми. Виконати тестові завдання. Фотографуємо і надсилаємо на електронну пошту викладача. Тема №2. Металічні елементи та їх сполуки у природі і виробництві. Урок №15. Місце металічних елементів у періодичній системі Д.І.Менделєєва. Металічні s,-p-,d- елементи, уявлення про їх хімічні властивості. Опрацювати матеріал підручника п.16.Виконати завдання 1-4,стор.137-138 в зошиті для дистанційного навчання. Фотографуємо і надсилаємо на електронну пошту викладача. Урок № 16. Загальні фізичні і хімічні властивості металів.Металічний зв'язок. Корозія металів, захист від корозії Відеоматеріали: Фізичні властивості металів. Хімія 10 клас Корозія металів. Хімія, 10 клас. Опрацювати матеріал підручника п.17,18. Законспектувати в зошиті для дистанційного навчання. Фотографуємо і надсилаємо на електронну пошту викладача. Урок №17. Хімічні властивості лужних та лужноземельних елементів , властивості їх оксидів та гідроксидів. Обгрунтування властивостей металів на основі ЗЗП Відеоматеріали: Поняття про лужні метали Опрацювати матеріал підручника п.19. Виконати завдання 1-3,стор.162-163 в зошиті для дистанційного навчання. Фотографуємо і надсилаємо на електронну пошту викладача. Урок №18. Твердість води та методи її усунення. Відеоматеріали: Тимчасова та постійна твердість води (датчик провідності). Опрацювати матеріал підручника п.20. Підготувати навчальний проект : Оцінка стану питної води своєї місцевості.Фотографуємо і надсилаємо на електронну пошту викладача. Урок №19. Властивості металічні p- і d- елементів та їх сполук. Опрацювати матеріал підручника стор.172-173,179-180. Законспектувати в зошиті для дистанційного навчання. Фотографуємо і надсилаємо на електронну пошту викладача. Урок №20. Алюміній та його сполуки. Відеоматеріали: Алюминий. Учебный фильм по химии Опрацювати матеріал підручника п.21. Виконати завдання 1-4, стор.178 в зошиті для дистанційного навчання. Опрацювати лабораторний дослід 10. Добування алюміній гідроксиду і доведення його амфотерності. (віртуально). Фотографуємо і надсилаємо на електронну пошту викладача. Урок №21. Ферум - найважливіший d- елемент його хімічні властивості .Фізичні властивості заліза. Оксиди Феруму. Пояснення елементів знань на основі ЗЗП Опрацювати матеріал підручника п.22. Законспектувати в зошиті для дистанційного навчання. Опрацювати лабораторний дослід 11. Добування феруму (ІІ) гідроксиду і феруму (ІІІ) гідроксиду реакцією обміну (віртуально). Фотографуємо і надсилаємо на електронну пошту викладача. Урок №22. Сполуки Феруму в природі.Залізо, його властивості і використання. Залізні руди. Родовища руд кольоровиї металів. Загальні методи добування металів. Опрацювати матеріал підручника п. 24, стор. 180. Законспектувати в зошиті для дистанційного навчання. Фотографуємо і надсилаємо на електронну пошту викладача. Урок № 23. Метали і сплави в сучасній техніці. Опрацювати матеріал підручника стор. 190,193-195. Законспектувати в зошиті для дистанційного навчання. Опрацювати лабораторний дослід 12 .Ознайомлення зі зразками сплавів металів (віртуально). Фотографуємо і надсилаємо на електронну пошту викладача. Урок №24. Ідеї В.І,Вернацького про геологічну та хімічну діяльність людини. Узагальнення знань з хімічного модуля на основі загальних закономірностей природи. Підготувати повідомлення. Фотографуємо і надсилаємо на електронну пошту викладача. Урок №25. Практична робота №1. Розв’язування експериментальних задач. Опрацювати матеріал підручника п.23. Виконати перший варіант практичної роботи (віртуально), скласти звіт до роботи. Фотографуємо і надсилаємо на електронну пошту викладача. Урок №26. Урок у довкіллі №5. Завод з виробництва металевих виробів. Подивитись відеоматеріали: 1.Меткаспостач-український завод металевих виробів. Завдання для самоконтролю: 1. Підготувати 1 навчальний проект (будь який). Тематика проектів: 1. Вирощування кристалів. 2. Мистецтво, музика в житті вчених-хіміків. 3. Поширення металічних елементів у природі. 4. Роль хімії у технічному прогресі. Урок №27. Узагальнення знань з хімічного модуля на основі загальних закономірностей природи. Моделювання цілісності знань як складової образу природи десятикласника. Семінар №6. Роль хімії в розвитку цивілізації. Подивитись відеоматеріали: 1. Сучасна хімія – потужний фактор науково-технічного прогрессу. Завдання для самоконтролю: 1. Онлайн тести «Метали» | |
Переглядів: 839 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 3.0/2 |
Всього коментарів: 0 | |