Субота, 20.04.2024, 10:32 | Вітаю Вас Гость | Реєстрація | Вхід

Каталог файлів

Головна » Файли » Дистанційне навчання 2019-2020 » 103 група

Зарубіжна література
19.03.2020, 12:49
Електронна пошта викладача:


Електронні версії підручників

Підручник: Юрій Ковбасенко "Зарубіжна література 11 клас. Рівень стандарту", Література ЛТД 2019 рік.
Електронна версія підручника з зарубіжної літератури

Тема 4. Антиутопія у світовій літературі.

Урок 54. Велика Британія Джордж Оруелл (Ерік Артур Блер, 1903 – 1950). «Колгосп тварин». Зв’язок творчості Дж. Оруелла із соціально-історичною ситуацією доби. Викриття сутності тоталітарної системи та її ієрархії в антиутопіях митця. Боротьба проти страху й рабської покірності в суспільній свідомості.
Джордж Оруелл «Колгосп тварин». Боротьба проти страху й рабської покірності в суспільній свідомості. Опрацюйте стор. 120-121 та складіть хронологічну таблицю. Прочитайте повість-притчу «Колгосп тварин» (стор. 124-142).

Урок 55. «Колгосп тварин». Образ головного героя в динаміці. Поетика антиутопії (фантастика, мова, символи, алегорії та ін.).
Опрацюйте образ Сніжка й Наполеона (стор. 123-124). Складіть план до образу. Законспектуйте в зошиті, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача.

Тема: 5. Проблема війни і миру в літературі ХХст.

Урок 56. Епічний театр Б. Брехта: теоретичні засади й художня практика.
Бертольт Брехт (1898 – 1956). «Матінка Кураж та її діти». Б. Брехт – драматург-новатор.

Бертольт Брехт «Матінка Кураж та її діти». Опрацюйте біографію Б. Брехта (стор. 146-149) та законспектуйте в зошиті. Прочитайте драму «Матінка Кураж та її діти» (стор. 150-164).

Урок 57. Зображення війни як засобу збагачення в драмі «Матінка Кураж та її діти». Ідеї попередження та риси «епічного театру» в п’єсі.
Сформулюйте основні тези «епічного» театру Брехта й заповніть таблицю на стор. 164. Законспектуйте в зошиті, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача.

Урок 58. Генріх Белль (1917 – 1985). «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…».
Життєвий і творчий шлях письменника. Засудження антигуманної сутності Другої світової війни, її руйнівних наслідків для людства в оповіданні «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…». Образ школи як художня модель нацистської Німеччини. Зображення війни з погляду важко пораненого юного солдата. Символічний зміст назви оповідання, її зв’язок з історією Спарти. Форма твору (внутрішній монолог). Специфіка змалювання образу головного героя (відсутність імені, виразних індивідуальних рис, байдужість до світу, зміни в його внутрішньому світі та ін.). Художні деталі. Підтекст. Авторська позиція.
Опрацюйте біографію Г. Белль (ст.165-167) та законспектуйте в зошиті. Прочитайте оповідання «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…» Запишіть у зошит чому герой оповідання так довго не міг упізнати рідної школи? Які деталі підказують йому, йому що він там?

Урок 59. Німецькомовна поезія. Пауль Целан (1920 – 1970). «Фуга смерті».
Віхи життя й творчості Пауля Целана. «Фуга смерті» – один із найвідоміших творів про Голокост. Художнє новаторство митця. Ключові метафори («чорне молоко світання», «могила в повітрі») як відтворення жахливої реальності Освенціму. Прийом протиставлення. Провідні мотиви та їхня роль у творі. Трансформація біблійних образів і мотивів у творі.
Опрацюйте біографію Пауля Целана (ст.176-177) та запишіть хронологічною таблицею. Прочитайте вірш «Фуга смерті» знайдіть у творі образи-символи, метафори, оксюморони, за допомогою яких поет розповідає про жахіття таборів смерті. Запишіть у зошит.

Урок 60. Контрольна робота № 3.
Виконайте контрольні завдання, результат надішліть на електронну пошту викладача.

Урок 61. США. Ернест Міллер Гемінґвей (1899 – 1961). «Старий і море». Віхи життя й творчості митця. «Кодекс честі» героїв Е. М. Гемінґвея.
Опрацюйте біографію на (ст.184-188) виберіть головне з біографії та законспектуйте в зошиті, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача. Прочитайте повість «Старий і море» ст.190-205.

Урок 62. Реалістичний, міфологічний і філософський плани повісті «Старий і море». Символіка образів (риба, море, рибалка, хлопчик та ін.). Образ Сантьяго. Ознаки притчі у повісті.
Опишіть стосунки старого і хлопчика. Чому Манолін вирішив повернутися до старого?
Пройдіть тестування з теми. Код доступу 316882.

Урок 63. Колумбія. Ґабріель Ґарсіа Маркес (1927 – 2014). «Стариган із крилами».
Короткі відомості про життя митця, лауреата Нобелівської премії. Специфіка «магічного реалізму» Ґ. Ґарсіа Маркеса. Синтез реального і фантастичного в оповіданні Ґ. Ґарсіа Маркеса «Стариган із крилами».

Опрацюйте біографію та складіть хронологічну таблицю на (ст.206-208) . Сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача.. Прочитайте оповідання «Стариган із крилами» на (ст. 209-214).

Урок 64. Відображення моральної деградації людства. Символічний зміст образу янгола. Ідея прагнення до внутрішнього вдосконалення, морального відродження, повернення до вічних цінностей.
Які проблеми порушено в оповіданні «Стариган із крилами» ? У чому, на вашу думку, полягає символічний сенс зустрічі ангела з людьми?
Пройдіть тестування з теми. Код доступу 282452.

Тема: ЛІТЕРАТУРА ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XX – ПОЧАТКУ XXI СТ. (2 год.)

Урок 65. Провідні тенденції в драматургії другої половини ХХ ст. Формування «театру абсурду» як явища театрального авангарду в 1950-1960-х рр., його провідні ознаки. Огляд здобутків митців («Гостина старої дами» Ф. Дюрренматта, «Санта-Крус» М. Фріша, «Носороги» Е. Йонеско, «Чекаючи на Годо» С. Беккета). Жанрові новації (драма-притча, трагікомедія та ін.). Значення іронії, гротеcку у творах.
Література постмодернізму. Постмодернізм – одне із найяскравіших літературних явищ останніх десятиліть ХХ – початку ХХІ ст. Постмодерністське мистецтво: елітарна й масова культура.
Милорад Павич (1929 – 2009). «Скляний равлик». Короткі відомості про митця.
Опрацюй’’те ст. 215-217 виберіть основне. Запишіть хронологічною таблицею біографію Милорда Павича (ст.218-220) . Прочитайте оповідання «Скляний равлик»(ст. 220-230).

Урок 66. Утілення в оповіданні «Скляний равлик» рис постмодернізму. Можливість вибору шляхів читання твору як вияв характерної для постмодерністської літератури гри письменника з текстом і читачем, «відмови від монопольного права автора на істину». Варіанти фіналу твору як ознака стилю М. Павича. Значення центральної метафори.
РМ. Складання анкети героя. Записати.
Підготувати презентацію «Література постмодернізму».
Пройдіть тестування з теми. Код доступу 261865.

Урок 67. ПЧ-2 П. Зюскін «Запахи».
Знайти в інтернеті та прочитати. Коротко записати враження. Сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача.

Урок 68. Контрольна робота №4. Контрольний твір-роздум за творчістю Ґ. Ґарсіа Маркеса та Е. М. Гемінґвея.
Виберіть одну тему і напишіть твір:
Твір-роздум за творчістю Ернест Міллер Гемінґвей «Старий Сантьяґо: переможець чи переможений?
Твір - роздум Е. Гемінґвея « Старий і море» або «Чи потребує людство дива?».
Напишіть твір Ґ. Ґарсія Маркеса «Чи є в сучасному світі місце для янголів?».
Роздуми над оповіданням Ґ. Ґарсія Маркеса «Стариган із крилами».

Урок 69. Україна. Загальна характеристика розвитку кримськотатарської літератури й культури. Таїр Халілов (нар. 1940 р.). «До останнього подиху».
Таїр Халілов – сучасний український кримськотатарський письменник. Близькість прози Халілова до філософії екзистенціалізму. «До останнього подиху» – історія життя, боротьби та любові героя твору, віддзеркалення в ній трагічної долі кримськотатарського народу. Тема депортації кримських татар та свавілля влади. Образ Бекира – людини, котра ніколи не здається. Почуття гідності героя, глибинний зв’язок зі своїм народом.
Опрацюйте біографію Таїр Халілов (ст.235-237) та законспектуйте в зошиті, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача.
Прочитайте оповідання «До останнього подиху» (ст.237-249).
Пройти тест. Код доступу 391255

Урок 70. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу.
Виконайте тестування. Код доступу 630690.
Категорія: 103 група | Додав: proflicey020
Переглядів: 1509 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]