.
Каталог файлів
Головна » Файли » Дистанційне навчання 2019-2020 » 103 група |
Українська мова
19.03.2020, 21:12 | |
Електронні версії підручників Підручник — О.В.Заболотний, В.В.Заболотний , «Українська мова.10клас» К., 2018 Електронна версія підручника з української мови 10 клас Підручник - О.В.Заболотний, В.В.Заболотний , «Українська мова.11 клас» К., 2019 Електронна версія підручника з української мови 11 клас Тема: Орфографічна норма Урок 35.Чергування приголосних в українській мові. - Опрацюйте усно матеріал підручника на стор. 99. Урок 36. Зміни приголосних при збігові їх у процесі словотворення. Опрацюйте усно матеріал підручника на стор.100. Перепишіть табличку і запам’ятайте її. - Виконайте вправи: № 229. Пишемо в зошиті або на листках, фотографуємо і надсилаємо на електронну пошту викладача. Урок 37. Спрощення приголосних. Опрацюйте усно матеріал підручника на стор.101. Перепишіть табличку і запам’ятайте її. - Виконайте вправи: № 232, 237(ІІ). Пишемо в зошиті або на листках, фотографуємо і надсилаємо на електронну пошту викладача. Урок 38. Подвоєння та подовження приголосних Опрацюйте усно матеріал підручника на стор.109 - 110. - Виконайте вправи: № 247, 252. Пишемо в зошиті або на листках, фотографуємо і надсилаємо на електронну пошту викладача. Урок 39. Написання есе(3) на теми: «Життя в гармонії з природою», «Гаджети чи реальне спілкування?». - Опрацюйте усно матеріал підручника на стор.97( цей матеріал допоможе в написанні есе ). - Напишіть есе (1сторінка) на теми: «Гаджети чи реальне спілкування?», «Життя в гармонії з природою». Урок 40. Правопис префіксів. - Опрацюйте і запишіть в зошит правила написання префіксів пре-,при-,прі-,роз-,без-,з-,с-(матеріал підручника на стор. 113, 114). - Виконайте вправу: № 262 (1,2). Пишіть в зошиті, фотографуйте і надсилайте на електронну пошту викладача. Урок 41. Правопис суфіксів. - Опрацюйте матеріал підручника на стор. 114. - Виконайте вправу: № 262 (3). Пишіть в зошиті, фотографуйте і надсилайте на електронну пошту викладача. Урок 42. Уживання великої літери. - Опрацюйте матеріал підручника на стор. 117, 118). - Виконайте вправу № 269 (усно), №273 (письмово). Пишіть в зошиті, фотографуйте і надсилайте на електронну пошту викладача. Урок 43. Правила перенесення слів із рядка в рядок. Правила графічних скорочень слів. - Опрацюйте уважно матеріал підручника на стор.106-108. - Виконайте вправу 240, 244. Пишемо в зошиті, фотографуємо і надсилаємо на електронну пошту викладача. Урок 44. Написання складних слів разом, окремо, і через дефіс. - Опрацюйте уважно матеріал підручника на стор.121-122. - Перегляньте відео: Правопис складних слів. Ефективність візуальних образів. - Виконайте вправу 286, 287. Пишемо в зошиті, фотографуємо і надсилаємо на електронну пошту викладача. - Пройдіть тестування. Урок 45. Написання слів іншомовного походження. Правило «дев’ятки». - Опрацюйте усно матеріал підручника на стор.125,127,128. - Виконайте вправу 293, 301 (стор.126), 306. Пишемо в зошиті, фотографуємо і надсилаємо на електронну пошту викладача. Урок 46. Складні випадки написання прізвищ і географічних назв. - Перегляньте відео. - Опрацюйте матеріал підручника на стор. 130, 131. - Виконайте вправи: № 314,316. Пишіть в зошиті, фотографуйте і надсилайте на електронну пошту викладача. Урок 47.Розрізнення прислівників і співзвучних сполук (збоку – з боку, зрештою – з рештою, всередині – в середині тощо). Правила написання їх. - Опрацюйте матеріал підручника на стор.134. - Виконайте вправи: № 322,326,331. Пишіть в зошиті, фотографуйте і надсилайте на електронну пошту викладача. Урок 48. Написання не, ні з різними частинами мови - Перегляньте відео. - Опрацюйте матеріал підручника на стор. 137,138 та перепишіть в зошит табличку. - Виконайте вправи: № 335( І,ІІ), №336. Пишіть в зошиті, фотографуйте і надсилайте на електронну пошту викладача. Урок 49. Контрольна робота № 3. «Орфографічна норма»: тестування, виконання завдань. Виконайте завдання, а результат сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача. Урок 50. Морфологічна помилка. Іменник. Рід іменників. Паралельні родові форми іменника (зал – зала, птах – птаха, плацкарт – плацкарта тощо). - Перегляньте відео Паралельні родові форми. - Опрацюйте матеріал підручника на стор. 143-144. - Виконайте вправи: № 344,346. Пишіть в зошиті, фотографуйте і надсилайте на електронну пошту викладача. Урок 51. Визначення роду невідмінюваних іменників та абревіатур, правила вживання їх. Іменники чоловічого та жіночого роду, що означають назви людей за діяльністю (поет – поетеса, поетка; директор – директорка, робітник – робітниця та ін.). - Опрацюйте матеріал підручника на стор.145. - Виконайте вправи: № 347,350. Пишіть в зошиті, фотографуйте і надсилайте на електронну пошту викладача. Урок 52. Іменники спільного і подвійного роду. Тести. - Перегляньте відео. Рід іменників. - Опрацюйте матеріал із вкладки та виконати вправи 1,2 та тести. Пишіть в зошиті, фотографуйте і надсилайте на електронну пошту викладача. Урок 53. Складні випадки узгодження роду іменників типу кір, дріб, біль, нежить, пил, степ, ступінь, путь та ін. з іншими частинами мови. Узагальнення і систематизація вивченого. - Перегляньте відео. - Опрацюйте матеріал підручника на стор.144. - Виконайте вправи: № 351,352. Пишіть в зошиті, фотографуйте і надсилайте на електронну пошту викладача. | |
Переглядів: 553 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |