Четвер, 21.11.2024, 16:33 | Вітаю Вас Гость | Реєстрація | Вхід

Каталог файлів

Головна » Файли » Дистанційне навчання 2019-2020 » 103 група

Українська мова
19.03.2020, 21:12
Електронна пошта викладача:


Електронні версії підручників

Підручник — О.В.Заболотний, В.В.Заболотний , «Українська мова.10клас» К., 2018
Електронна версія підручника з української мови 10 клас

Підручник - О.В.Заболотний, В.В.Заболотний , «Українська мова.11 клас» К., 2019
Електронна версія підручника з української мови 11 клас

Тема: Орфографічна норма
Урок 35.Чергування приголосних в українській мові.
- Опрацюйте усно матеріал підручника на стор. 99.

Урок 36. Зміни приголосних при збігові їх у процесі словотворення.
Опрацюйте усно матеріал підручника на стор.100. Перепишіть табличку і запам’ятайте її.
- Виконайте вправи: № 229. Пишемо в зошиті або на листках, фотографуємо і надсилаємо на електронну пошту викладача.

Урок 37. Спрощення приголосних.
Опрацюйте усно матеріал підручника на стор.101. Перепишіть табличку і запам’ятайте її.
- Виконайте вправи: № 232, 237(ІІ). Пишемо в зошиті або на листках, фотографуємо і надсилаємо на електронну пошту викладача.

Урок 38. Подвоєння та подовження приголосних
Опрацюйте усно матеріал підручника на стор.109 - 110.
- Виконайте вправи: № 247, 252. Пишемо в зошиті або на листках, фотографуємо і надсилаємо на електронну пошту викладача.

Урок 39. Написання есе(3) на теми: «Життя в гармонії з природою», «Гаджети чи реальне спілкування?».
- Опрацюйте усно матеріал підручника на стор.97( цей матеріал допоможе в написанні есе ).
- Напишіть есе (1сторінка) на теми:
«Гаджети чи реальне спілкування?», «Життя в гармонії з природою».

Урок 40. Правопис префіксів.
- Опрацюйте і запишіть в зошит правила написання префіксів пре-,при-,прі-,роз-,без-,з-,с-(матеріал підручника на стор. 113, 114).
- Виконайте вправу: № 262 (1,2). Пишіть в зошиті, фотографуйте і надсилайте на електронну пошту викладача.

Урок 41. Правопис суфіксів.
- Опрацюйте матеріал підручника на стор. 114.
- Виконайте вправу: № 262 (3). Пишіть в зошиті, фотографуйте і надсилайте на електронну пошту викладача.

Урок 42. Уживання великої літери.
- Опрацюйте матеріал підручника на стор. 117, 118).
- Виконайте вправу № 269 (усно), №273 (письмово). Пишіть в зошиті, фотографуйте і надсилайте на електронну пошту викладача.

Урок 43. Правила перенесення слів із рядка в рядок. Правила графічних скорочень слів.
- Опрацюйте уважно матеріал підручника на стор.106-108.
- Виконайте вправу 240, 244. Пишемо в зошиті, фотографуємо і надсилаємо на електронну пошту викладача.

Урок 44. Написання складних слів разом, окремо, і через дефіс.
- Опрацюйте уважно матеріал підручника на стор.121-122.
- Перегляньте відео: Правопис складних слів. Ефективність візуальних образів.
- Виконайте вправу 286, 287. Пишемо в зошиті, фотографуємо і надсилаємо на електронну пошту викладача.
- Пройдіть тестування.

Урок 45. Написання слів іншомовного походження. Правило «дев’ятки».
- Опрацюйте усно матеріал підручника на стор.125,127,128.
- Виконайте вправу 293, 301 (стор.126), 306. Пишемо в зошиті, фотографуємо і надсилаємо на електронну пошту викладача.

Урок 46. Складні випадки написання прізвищ і географічних назв.
- Перегляньте відео.
- Опрацюйте матеріал підручника на стор. 130, 131.
- Виконайте вправи: № 314,316. Пишіть в зошиті, фотографуйте і надсилайте на електронну пошту викладача.

Урок 47.Розрізнення прислівників і співзвучних сполук (збоку – з боку, зрештою – з рештою, всередині – в середині тощо). Правила написання їх.
- Опрацюйте матеріал підручника на стор.134.
- Виконайте вправи: № 322,326,331. Пишіть в зошиті, фотографуйте і надсилайте на електронну пошту викладача.

Урок 48. Написання не, ні з різними частинами мови
- Перегляньте відео.
- Опрацюйте матеріал підручника на стор. 137,138 та перепишіть в зошит табличку.
- Виконайте вправи: № 335( І,ІІ), №336. Пишіть в зошиті, фотографуйте і надсилайте на електронну пошту викладача.

Урок 49. Контрольна робота № 3. «Орфографічна норма»: тестування, виконання завдань.
Виконайте завдання, а результат сфотографуйте і надішліть на електронну пошту викладача.

Урок 50. Морфологічна помилка. Іменник. Рід іменників. Паралельні родові форми іменника (зал – зала, птах – птаха, плацкарт – плацкарта тощо).
- Перегляньте відео Паралельні родові форми.
- Опрацюйте матеріал підручника на стор. 143-144.
- Виконайте вправи: № 344,346. Пишіть в зошиті, фотографуйте і надсилайте на електронну пошту викладача.

Урок 51. Визначення роду невідмінюваних іменників та абревіатур, правила вживання їх. Іменники чоловічого та жіночого роду, що означають назви людей за діяльністю (поет – поетеса, поетка; директор – директорка, робітник – робітниця та ін.).
- Опрацюйте матеріал підручника на стор.145.
- Виконайте вправи: № 347,350. Пишіть в зошиті, фотографуйте і надсилайте на електронну пошту викладача.

Урок 52. Іменники спільного і подвійного роду. Тести.
- Перегляньте відео. Рід іменників.
- Опрацюйте матеріал із вкладки та виконати вправи 1,2 та тести.
Пишіть в зошиті, фотографуйте і надсилайте на електронну пошту викладача.

Урок 53. Складні випадки узгодження роду іменників типу кір, дріб, біль, нежить, пил, степ, ступінь, путь та ін. з іншими частинами мови.
Узагальнення і систематизація вивченого.
- Перегляньте відео.
- Опрацюйте матеріал підручника на стор.144.
- Виконайте вправи: № 351,352. Пишіть в зошиті, фотографуйте і надсилайте на електронну пошту викладача.
Категорія: 103 група | Додав: proflicey020
Переглядів: 553 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]