.
Каталог файлів
Головна » Файли » Дистанційне навчання 2019-2020 » 103 група |
Біолого-екологічний модуль
23.03.2020, 17:43 | |
Підручник – О. В. Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок»,2010 р. Електронна версія підручника 2010 р. Підручник – К.М.Задорожний О. М. Утєвська «Біологія і екологія 10 клас-Х.: Видавництво «Ранок», 2018 р. Електронна версія підручника 2018 р. Тема: Молекулярний рівень організації живої природи Урок №1. Система біологічних наук. Зв’язок біологічних наук з іншими науками. Опрацювати матеріал підручника стор.4-20 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок», 2010 р.) ,законспектувати в робочому зошиті : 1.Сучасне визначення поняття «життя». 2.Основні властивості живого. Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача. Урок № 2. Рівні організації живої природи, їх взаємозв’язок за хімічним складом та загальними закономірностями природи. Опрацювати матеріал підручника стор.21-23 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок»,2010 р.),законспектувати в робочому зошиті. Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача. Урок № 3. Методи біологічних досліджень. Опрацювати матеріал підручника стор.23-25 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок»,2010 р.), законспектувати в робочому зошиті. Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача. Урок № 4. Елементарний склад живих організмів. Опрацювати матеріал підручника стор.26-27(О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок»,2010 р.), законспектувати в робочому зошиті. Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача. Урок № 5. Класифікація хімічних елементів за їх кількістю і значенням в організмах. Переглянути відео-урок. Опрацювати матеріал підручника стор.28-31(О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок»,2010 р.),законспектувати в робочому зошиті. Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача Урок № 6.Роль неорганічних речовин у процесах життєдіяльності організмів. Опрацювати матеріал підручника стор.35-39 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок»,2010 р.), дібрати цікаві факти про брак або надлишок вмісту якогось хімічного елемента(на вибір) в живих організмах,законспектувати в робочому зошиті. Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача. Урок № 7.Роль води в життєдіяльності організмів. Опрацювати матеріал підручника стор.31-35(О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок»,2010 р.),законспектувати в робочому зошиті. Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача. Урок № 8.Вплив неорганічних речовин на ріст і життєдіяльність рослин. Опрацювати додаткову літературу (Інтернет-джерела): narodna-osvita.com.ua infoindustria.com.ua Підготувати реферати,презентації до теми уроку. Роботи висилаємо на електронну пошту викладача. Урок № 9. Органічні речовини,що входять до складу організмів,їх різноманітність та біологічне значення. Опрацювати матеріал підручника стор.45-52 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок»,2010 р.); стор.48-49 (К.М.Задорожний О.М.Утєвська «Біологія і екологія 10 клас-Х.: Видавництво «Ранок»,2018 р.),дати письмові відповіді на питання (в робочому зошиті): 1.Які сполуки називаються органічними? 2.Різноманітність та значення органічних речовин у життєдіяльності живих організмів. 3.Будова,класифікація та функції вуглеводів. Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача. Урок № 10. Будова та функції органічних речовин їх пояснення на основі загальних законів природи. Опрацювати матеріал підручника стор.52-57(О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок»,2010 р.),дати письмову відповідь на питання (в робочому зошиті): - Структура,класифікація та властивості ліпідів. Лабораторна робота№1 Визначення деяких органічних речовин та їх властивостей. Роботу виконуємо в зошиті для ЛР згідно інструкційної карти 1, інструкційної карти 2. Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача. Тема: Молекулярний рівень організації живої природи Урок № 11. Дія ферментів,їх рольу життєдіяльності організмів та пояснення її на основі загальних закономірностей природи. Опрацювати матеріал підручника стор. 69-70 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок»,2010 р.), законспектувати в робочому зошиті: 01. Принципи дії ферментів та їхня роль у життєдіяльності організмів. 02. Роль вітамінів,гормонів,факторів росту в життєдіяльності організмів. Лабораторна робота № 2. Вивчення властивостей ферментів. Роботу виконуємо в зошиті для ЛР згідно інструкційної карти. Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача. Урок № 12. Дія нуклеїнових кислот,їх роль у життєдіяльності організмів. Опрацювати матеріал підручника стор.72-82 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок»,2010 р.) ,законспектувати в робочому зошиті: 01. Будова нуклеотиду. 02. Будова ДНК та РНК. 03. Структурні рівні організації нуклеїнових кислот. 04. Функції нуклеїнових кислот. 05. Реалізація спадкової інформації. Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача. Урок № 13. Практична робота№ 1. Розв’язування елементарних вправ з реплікації та транскрипції. Роботу виконуємо в зошиті для ЛР картизгідно інструкційної. Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача. Урок№ 14. Єдність фізичних, хімічних, біологічних знань при вивченні живого, розкриття єдності на основі ЗЗП. Опрацювати матеріал підручника стор. 72-82 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок», 2010 р.), додаткову літературу,інтернет джерела. Теми проектів: 01. Єдність живої природи на молекулярно-клітинному рівні організації життя. 02. Ліпіди, їх функції та значення у житті людини. 03. Роль білків у життєдіяльності людини. 04. Вуглеводи, їх різноманітність та значення у життєдіяльності людини. 05. Роль ферментів у життєдіяльності організмів. 06. Нуклеїнові кислоти. Їх роль у передачі спадкової інформації. Обираємо тему, виконуємо роботу, висилаємо на електронну пошту викладача. Урок №15. Узагальнення знань на основі ЗЗП. Повторити матеріал стор.4-90 О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок»,2010 р.),в робочому зошиті виконати тестові завдання. Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача. ТЕМА№ 2. Клітинний рівень організації живої природи. Урок № 16. Загальний план будови клітини.Методи цитологічних досліджень. Опрацювати матеріал підручника стор. 96-100 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок», 2010 р.), законспектувати в робочому зошиті: 01. Історія вивчення клітини. 02. Основні положення клітинної теорії Т.Шванна та М Шлейдена. 03. Методи цитологічних досліджень. Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача. Урок № 17. Особливості будови клітин прокаріотів і еукаріотів. Опрацювати матеріал підручника стор. 101-105 (О. В. Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок», 2010 р.), законспектувати в робочому зошиті. Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача. Урок № 18. Лабораторна робота № 3. Будови клітин прокаріотичних та еукаріотичних організмів. Роботу виконуємо в зошиті для ЛР згідно інструкційної карти 1 , інструкційної карти 2. Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача. Урок № 19. Поверхневий апарат клітини; клітинні мембрани. Опрацювати матеріал підручника стор. 108-109,111-113 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок»,2010 р.) ,законспектувати в робочому зошиті. Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача. Урок № 20. Транспорт речовин через мембрани. Опрацювати матеріал підручника стор. 109-111 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок»,2010 р.) ,законспектувати в робочому зошиті. Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача. Урок № 21. Будова і функції ядра. Опрацювати матеріал підручника стор.114-120 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок»,2010 р.) ,законспектувати в робочому зошиті. Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача. Урок № 22. Складники цитоплазми: цитозоль, цитоскелет,мембранні і немембранні органели, включення. Опрацювати матеріал підручника стор.121-124 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок»,2010 р.), законспектувати в робочому зошиті. Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача. Урок № 23. Будова і функції цитоскелету. Прояв у них ЗЗП. Опрацювати матеріал підручника стор.122-126 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок»,2010 р.), законспектувати в робочому зошиті. Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача. Урок № 24. Будова клітинного центру, його роль в організації цитоскелету.Хімічний склад, будова і функції рибосом. Опрацювати матеріал підручника стор. 126-128 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок»,2010 р.), законспектувати в робочому зошиті. Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача. Урок № 25. Біосинтез білка. Опрацювати матеріал підручника стор. 128-133 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок»,2010 р.), законспектувати в робочому зошиті. Практична робота №2. Розв’язування елементарних вправ з трансляції. Роботу виконуємо в зошиті для ЛР згідно інструкційної карти. Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача. ТЕМА№2. Клітинний рівень організації живої природи. Урок №26. Будова і функції одномембранних органел клітин. Опрацювати матеріал підручника стор.133-137 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок»,2010 р.) ,законспектувати в робочому зошиті : 1. Ендоплазматична сітка (будова,функції). 2. Апарат Гольджі(будова,функції). 3. Лізосоми та периксисоми (будова,функції). Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача. Урок №27. Будова і функції двомембранних органел клітин. Опрацювати матеріал підручника стор.138-147 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок»,2010 р.) ,законспектувати в робочому зошиті : 1.Мітохондрії: - будова і функції мітохондрій; - мітохондрії та процес дихання. 2. Пластиди: - будова і функції пластид; - фотосинтез. Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача. Урок №28. Клітинний цикл еукаріотичних організмів. Опрацювати матеріал підручника стор.149-153 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок»,2010 р.) ,законспектувати в робочому зошиті : 1. Хромосоми. 2. Каріотип. 3. Хромосомні хвороби. Лабораторна робота№4. Будова хромосом. Роботу виконуємо у зошиті для ЛР згідно інструкційної карти. Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача. Урок № 29. Мітоз. Мейоз. Опрацювати матеріал підручника стор.154-163 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок»,2010 р.) ,законспектувати в робочому зошиті : 1. Утворення клітин. 2. Механізми загибелі клітин. 3. Клітинний цикл еукаріотичних клітин. 4. Мітоз. 5. Мейоз. Лабораторна робота № 5. Мітотичний поділ клітин. Роботу виконуємо у зошиті для ЛР згідно інструкційної карти. Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача. Урок №30. Обмін речовин та перетворення енергії у клітині – енергетичний і пластичний обміни. Опрацювати матеріал підручника стор. 164-167 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок»,2010 р.), законспектувати в робочому зошиті: 1. Обмін речовин. 2. Енергетичний обмін. 3. Пластичний обмін. Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача. Урок №31. Сучасна клітинна теорія. Опрацювати матеріал підручника стор.167-170 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок»,2010 р.), законспектувати в робочому зошиті. Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача. Урок №32. Роль фотосинтезу у збереженні життя на Землі. Опрацювати додаткову літературу, інтернет джерела. Теми проектів,рефератів: 1. Планетарна роль зелених рослин. 2. Значення фотосинтезу для існування життя на Землі. 3. У чому полягає процес дихання рослин,яке його значення. Обираємо тему, виконуємо роботу, висилаємо на електронну пошту викладача. Урок № 33. Узагальнення знань на основі ЗЗП. Повторити матеріал стор.96 -171 О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок»,2010 р.),в робочому зошиті виконати тестові завдання: Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача. ТЕМА №3. Неклітинні форми життя та одноклітинні і багатоклітинні організми. Урок №34. Віруси і пріони, їх будова та життєві цикли. Опрацювати матеріал підручника стор. 175 -182,186 - 189 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок», 2010 р.) ,законспектувати в робочому зошиті. Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача. Урок №35. Роль вірусів у природі й житті людини. Опрацювати матеріал підручника стор. 182 - 189 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок», 2010 р.) ,законспектувати в робочому зошиті. Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача. Урок №36. Профілактика ВІЛ-інфекції/СНІДу та інших вірусних захворювань людини. Опрацювати матеріал підручника стор.190-193 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок», 2010 р.), інтернет джерела законспектувати в робочому зошиті: 1. Шляхи поширення вірусних захворювань. 2. Профілактика вірусних захворювань людини. Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача. Урок №37. Особливості організації і життєдіяльності прокаріотів. Опрацювати матеріал підручника стор. 195-198 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок»,2010 р.), законспектувати в робочому зошиті: 1. Характеристика одноклітинних організмів. 2. Поділ прокаріотів за типом живлення. Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача. Урок №38. Бактерії. Роль бактерій у природі та житті людини. Опрацювати матеріал підручника стор. 199-201 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок», 2010 р.), законспектувати в робочому зошиті. Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача. Урок №39. Профілактика бактеріальних захворювань людини. Опрацювати матеріал підручника стор. 202-205 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок»,2010 р.), законспектувати в робочому зошиті: 1. Шляхи поширення бактеріальних захворювань. 2. Профілактика бактеріальних захворювань. Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача. Урок №40. Колоніальні організми. Опрацювати матеріал підручника стор. 205-211 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок»,2010 р.), законспектувати в робочому зошиті: 1. Особливості організації та життєдіяльності одноклітинних еукаріотів. 2. Поведінка одноклітинних організмів. 3. Роль одноклітинних організмів у природі та житті людини. 4. Організація колоній одноклітинними еукаріотами. Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача. Урок №41. Багатоклітинні організми без справжніх тканин. Опрацювати матеріал підручника стор. 212-216 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок»,2010 р.), законспектувати в робочому зошиті. Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача. Урок №42. Багатоклітинні організми зі справжніми тканинами. Опрацювати матеріал підручника стор. 216-219 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок», 2010 р.), законспектувати в робочому зошиті. Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача. Урок №43. Будова і функції тканин тварин. Опрацювати матеріал підручника стор.219-222 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок»,2010 р.), законспектувати в робочому зошиті. Лабораторна робота №6. Будова тканин тваринного організму. Роботу виконуємо у зошиті для ЛР згідно інструкційної карти . Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача. Урок №44. Утворення,будова і функції тканин рослин,їх здатність до регенерації. Опрацювати матеріал підручника стор. 224-231 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок»,2010 р.), законспектувати в робочому зошиті. Лабораторна робота №7. Будова тканин рослинного організму. Роботу виконуємо у зошиті для ЛР згідно інструкційної карти. Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача. Урок №45. Органи багатоклітинних організмів. Опрацювати матеріал підручника стор. 232-236 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок», 2010 р.), законспектувати в робочому зошиті. Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача. Урок №46. Регуляція функцій у багатоклітинних організмів. Опрацювати матеріал підручника стор. 236-242 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок», 2010 р.), законспектувати в робочому зошиті. Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача. Урок №47. Дослідження проявів впливу чинників навколишнього середовища на представників різних царств живої природи. Опрацювати додаткову літературу(інтернет-джерела),підготувати реферати,презентації до теми уроку: 1. Різноманітність вірусів та їх роль у природі й житті людини. 2. Бактерії та їх значення. 3. Гриби, їх різноманітність та значення. 4. Риси подібності і відмінності в будові та життєдіяльності рослин і тварин. 5. Взаємодія регуляторних систем в організмі людини. Роботи висилаємо на електронну пошту викладача. Урок №48.Узагальнення з теми на основі ЗЗП. Повторити матеріал стор. 175-273 О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок», 2010 р.),в робочому зошиті виконати тестові завдання. Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача. Урок № 49. Принципи організації, функціонування і властивості молекулярного, клітинного, організмового рівнів організації живої природи. Опрацювати додаткову літературу (інтернет-джерела), дати відповіді на питання в робочому зошиті: 1. Порівняйте поняття «біологічна система» та «екосистема». 2. Складіть порівняльну таблицю «Рівні організації життя». 3. У чому полягає стратегія сталого розвитку природи і суспільства? За яких умов він можливий? 4. Спільні принципи організації та функціонування рівнів організації життя. Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача. Урок №50. Систематизація знань з біолого-екологічного модулю. Опрацювати додаткову літературу(інтернет-джерела),підготувати реферати,презентації на одну із тем: 1. Можливості регулювання продуктивності фотосинтезу. 2. Гіпотези походження органел еукаріотичних клітин. 3. Вплив факторів зовнішнього середовища на клітини. 4. Подібність і відмінності в будові клітин організмів різних царств живої природи. 5. Можливості цитотехнологій. 6. Механізми проникнення вірусів у клітини людини,тварин,рослин,бактерій. 7. Досягнення гістотехнологій. 8. Регуляторні системи організму людини. Роботи висилаємо на електронну пошту викладача. Урок № 51. Узагальнення знань з біолого-екологічного модуля. Повторити матеріал стор. 175-273 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок», 2010 р.),в робочому зошиті виконати тестові завдання: Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача. | |
Переглядів: 777 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |