Субота, 23.11.2024, 11:19 | Вітаю Вас Гость | Реєстрація | Вхід

Каталог файлів

Головна » Файли » Дистанційне навчання 2019-2020 » 103 група

Біолого-екологічний модуль
23.03.2020, 17:43
Електронна пошта викладача:


Підручник – О. В. Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок»,2010 р.
Електронна версія підручника 2010 р.
Підручник – К.М.Задорожний О. М. Утєвська «Біологія і екологія 10 клас-Х.: Видавництво «Ранок», 2018 р.
Електронна версія підручника 2018 р.

Тема: Молекулярний рівень організації живої природи

Урок №1. Система біологічних наук. Зв’язок біологічних наук з іншими науками.
Опрацювати матеріал підручника стор.4-20 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок», 2010 р.) ,законспектувати в робочому зошиті :
1.Сучасне визначення поняття «життя».
2.Основні властивості живого.
Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача.

Урок № 2. Рівні організації живої природи, їх взаємозв’язок за хімічним складом та загальними закономірностями природи.
Опрацювати матеріал підручника стор.21-23 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок»,2010 р.),законспектувати в робочому зошиті.
Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача.

Урок № 3. Методи біологічних досліджень.
Опрацювати матеріал підручника стор.23-25 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок»,2010 р.), законспектувати в робочому зошиті.
Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача.

Урок № 4. Елементарний склад живих організмів.
Опрацювати матеріал підручника стор.26-27(О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок»,2010 р.), законспектувати в робочому зошиті.
Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача.

Урок № 5. Класифікація хімічних елементів за їх кількістю і значенням в організмах.
Переглянути відео-урок.
Опрацювати матеріал підручника стор.28-31(О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок»,2010 р.),законспектувати в робочому зошиті.
Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача

Урок № 6.Роль неорганічних речовин у процесах життєдіяльності організмів.
Опрацювати матеріал підручника стор.35-39 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок»,2010 р.), дібрати цікаві факти про брак або надлишок вмісту якогось хімічного елемента(на вибір) в живих організмах,законспектувати в робочому зошиті.
Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача.

Урок № 7.Роль води в життєдіяльності організмів.
Опрацювати матеріал підручника стор.31-35(О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок»,2010 р.),законспектувати в робочому зошиті.
Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача.

Урок № 8.Вплив неорганічних речовин на ріст і життєдіяльність рослин.
Опрацювати додаткову літературу (Інтернет-джерела):
narodna-osvita.com.ua
infoindustria.com.ua
Підготувати реферати,презентації до теми уроку.
Роботи висилаємо на електронну пошту викладача.

Урок № 9. Органічні речовини,що входять до складу організмів,їх різноманітність та біологічне значення.
Опрацювати матеріал підручника стор.45-52 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок»,2010 р.); стор.48-49 (К.М.Задорожний О.М.Утєвська «Біологія і екологія 10 клас-Х.: Видавництво «Ранок»,2018 р.),дати письмові відповіді на питання (в робочому зошиті):
1.Які сполуки називаються органічними?
2.Різноманітність та значення органічних речовин у життєдіяльності живих організмів.
3.Будова,класифікація та функції вуглеводів.
Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача.

Урок № 10. Будова та функції органічних речовин їх пояснення на основі загальних законів природи.
Опрацювати матеріал підручника стор.52-57(О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок»,2010 р.),дати письмову відповідь на питання (в робочому зошиті):
- Структура,класифікація та властивості ліпідів.
Лабораторна робота№1 Визначення деяких органічних речовин та їх властивостей.
Роботу виконуємо в зошиті для ЛР згідно інструкційної карти 1, інструкційної карти 2.
Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача.

Тема: Молекулярний рівень організації живої природи

Урок № 11. Дія ферментів,їх рольу життєдіяльності організмів та пояснення її на основі загальних закономірностей природи.
Опрацювати матеріал підручника стор. 69-70 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок»,2010 р.), законспектувати в робочому зошиті:
01. Принципи дії ферментів та їхня роль у життєдіяльності організмів.
02. Роль вітамінів,гормонів,факторів росту в життєдіяльності організмів.
Лабораторна робота № 2. Вивчення властивостей ферментів.
Роботу виконуємо в зошиті для ЛР згідно інструкційної карти.
Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача.

Урок № 12. Дія нуклеїнових кислот,їх роль у життєдіяльності організмів.
Опрацювати матеріал підручника стор.72-82 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок»,2010 р.) ,законспектувати в робочому зошиті:
01. Будова нуклеотиду.
02. Будова ДНК та РНК.
03. Структурні рівні організації нуклеїнових кислот.
04. Функції нуклеїнових кислот.
05. Реалізація спадкової інформації.
Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача.

Урок № 13. Практична робота№ 1. Розв’язування елементарних вправ з реплікації та транскрипції.
Роботу виконуємо в зошиті для ЛР картизгідно інструкційної.
Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача.

Урок№ 14. Єдність фізичних, хімічних, біологічних знань при вивченні живого, розкриття єдності на основі ЗЗП.
Опрацювати матеріал підручника стор. 72-82 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок», 2010 р.), додаткову літературу,інтернет джерела.
Теми проектів:
01. Єдність живої природи на молекулярно-клітинному рівні організації життя.
02. Ліпіди, їх функції та значення у житті людини.
03. Роль білків у життєдіяльності людини.
04. Вуглеводи, їх різноманітність та значення у життєдіяльності людини.
05. Роль ферментів у життєдіяльності організмів.
06. Нуклеїнові кислоти. Їх роль у передачі спадкової інформації.
Обираємо тему, виконуємо роботу, висилаємо на електронну пошту викладача.

Урок №15. Узагальнення знань на основі ЗЗП.
Повторити матеріал стор.4-90 О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок»,2010 р.),в робочому зошиті виконати тестові завдання.
Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача.

ТЕМА№ 2. Клітинний рівень організації живої природи.

Урок № 16. Загальний план будови клітини.Методи цитологічних досліджень.
Опрацювати матеріал підручника стор. 96-100 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок», 2010 р.), законспектувати в робочому зошиті:
01. Історія вивчення клітини.
02. Основні положення клітинної теорії Т.Шванна та М Шлейдена.
03. Методи цитологічних досліджень.
Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача.

Урок № 17. Особливості будови клітин прокаріотів і еукаріотів.
Опрацювати матеріал підручника стор. 101-105 (О. В. Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок», 2010 р.), законспектувати в робочому зошиті.
Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача.

Урок № 18. Лабораторна робота № 3.
Будови клітин прокаріотичних та еукаріотичних організмів.
Роботу виконуємо в зошиті для ЛР згідно інструкційної карти 1 , інструкційної карти 2.
Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача.

Урок № 19. Поверхневий апарат клітини; клітинні мембрани.
Опрацювати матеріал підручника стор. 108-109,111-113 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок»,2010 р.) ,законспектувати в робочому зошиті.
Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача.

Урок № 20. Транспорт речовин через мембрани.
Опрацювати матеріал підручника стор. 109-111 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок»,2010 р.) ,законспектувати в робочому зошиті.
Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача.

Урок № 21. Будова і функції ядра.
Опрацювати матеріал підручника стор.114-120 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок»,2010 р.) ,законспектувати в робочому зошиті.
Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача.

Урок № 22. Складники цитоплазми: цитозоль, цитоскелет,мембранні і немембранні органели, включення.
Опрацювати матеріал підручника стор.121-124 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок»,2010 р.), законспектувати в робочому зошиті.
Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача.

Урок № 23. Будова і функції цитоскелету. Прояв у них ЗЗП.
Опрацювати матеріал підручника стор.122-126 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок»,2010 р.), законспектувати в робочому зошиті.
Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача.

Урок № 24. Будова клітинного центру, його роль в організації цитоскелету.Хімічний склад, будова і функції рибосом.
Опрацювати матеріал підручника стор. 126-128 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок»,2010 р.), законспектувати в робочому зошиті.
Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача.

Урок № 25. Біосинтез білка.
Опрацювати матеріал підручника стор. 128-133 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок»,2010 р.), законспектувати в робочому зошиті.
Практична робота №2. Розв’язування елементарних вправ з трансляції.
Роботу виконуємо в зошиті для ЛР згідно інструкційної карти.
Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача.

ТЕМА№2. Клітинний рівень організації живої природи.

Урок №26. Будова і функції одномембранних органел клітин.
Опрацювати матеріал підручника стор.133-137 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок»,2010 р.) ,законспектувати в робочому зошиті :
1. Ендоплазматична сітка (будова,функції).
2. Апарат Гольджі(будова,функції).
3. Лізосоми та периксисоми (будова,функції).
Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача.

Урок №27. Будова і функції двомембранних органел клітин.
Опрацювати матеріал підручника стор.138-147 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок»,2010 р.) ,законспектувати в робочому зошиті :
1.Мітохондрії:
- будова і функції мітохондрій;
- мітохондрії та процес дихання.
2. Пластиди:
- будова і функції пластид;
- фотосинтез.
Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача.

Урок №28. Клітинний цикл еукаріотичних організмів.
Опрацювати матеріал підручника стор.149-153 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок»,2010 р.) ,законспектувати в робочому зошиті :
1. Хромосоми.
2. Каріотип.
3. Хромосомні хвороби.
Лабораторна робота№4. Будова хромосом.
Роботу виконуємо у зошиті для ЛР згідно інструкційної карти.
Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача.

Урок № 29. Мітоз. Мейоз.
Опрацювати матеріал підручника стор.154-163 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок»,2010 р.) ,законспектувати в робочому зошиті :
1. Утворення клітин.
2. Механізми загибелі клітин.
3. Клітинний цикл еукаріотичних клітин.
4. Мітоз.
5. Мейоз.
Лабораторна робота № 5. Мітотичний поділ клітин.
Роботу виконуємо у зошиті для ЛР згідно інструкційної карти.
Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача.

Урок №30. Обмін речовин та перетворення енергії у клітині – енергетичний і пластичний обміни.
Опрацювати матеріал підручника стор. 164-167 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок»,2010 р.), законспектувати в робочому зошиті:
1. Обмін речовин.
2. Енергетичний обмін.
3. Пластичний обмін.
Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача.

Урок №31. Сучасна клітинна теорія.
Опрацювати матеріал підручника стор.167-170 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок»,2010 р.), законспектувати в робочому зошиті.
Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача.

Урок №32. Роль фотосинтезу у збереженні життя на Землі.
Опрацювати додаткову літературу, інтернет джерела.
Теми проектів,рефератів:
1. Планетарна роль зелених рослин.
2. Значення фотосинтезу для існування життя на Землі.
3. У чому полягає процес дихання рослин,яке його значення.
Обираємо тему, виконуємо роботу, висилаємо на електронну пошту викладача.

Урок № 33. Узагальнення знань на основі ЗЗП.
Повторити матеріал стор.96 -171 О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок»,2010 р.),в робочому зошиті виконати тестові завдання:
Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача.

ТЕМА №3. Неклітинні форми життя та одноклітинні і
багатоклітинні організми.


Урок №34. Віруси і пріони, їх будова та життєві цикли.
Опрацювати матеріал підручника стор. 175 -182,186 - 189 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок», 2010 р.) ,законспектувати в робочому зошиті.
Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача.

Урок №35. Роль вірусів у природі й житті людини.
Опрацювати матеріал підручника стор. 182 - 189 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок», 2010 р.) ,законспектувати в робочому зошиті.
Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача.

Урок №36. Профілактика ВІЛ-інфекції/СНІДу та інших вірусних захворювань людини.
Опрацювати матеріал підручника стор.190-193 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок», 2010 р.), інтернет джерела законспектувати в робочому зошиті:
1. Шляхи поширення вірусних захворювань.
2. Профілактика вірусних захворювань людини.
Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача.

Урок №37. Особливості організації і життєдіяльності прокаріотів.
Опрацювати матеріал підручника стор. 195-198 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок»,2010 р.), законспектувати в робочому зошиті:
1. Характеристика одноклітинних організмів.
2. Поділ прокаріотів за типом живлення.
Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача.

Урок №38. Бактерії. Роль бактерій у природі та житті людини.
Опрацювати матеріал підручника стор. 199-201 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок», 2010 р.), законспектувати в робочому зошиті.
Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача.

Урок №39. Профілактика бактеріальних захворювань людини.
Опрацювати матеріал підручника стор. 202-205 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок»,2010 р.), законспектувати в робочому зошиті:
1. Шляхи поширення бактеріальних захворювань.
2. Профілактика бактеріальних захворювань.
Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача.

Урок №40. Колоніальні організми.
Опрацювати матеріал підручника стор. 205-211 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок»,2010 р.), законспектувати в робочому зошиті:
1. Особливості організації та життєдіяльності одноклітинних еукаріотів.
2. Поведінка одноклітинних організмів.
3. Роль одноклітинних організмів у природі та житті людини.
4. Організація колоній одноклітинними еукаріотами.
Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача.

Урок №41. Багатоклітинні організми без справжніх тканин.
Опрацювати матеріал підручника стор. 212-216 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок»,2010 р.), законспектувати в робочому зошиті.
Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача.

Урок №42. Багатоклітинні організми зі справжніми тканинами.
Опрацювати матеріал підручника стор. 216-219 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок», 2010 р.), законспектувати в робочому зошиті.
Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача.

Урок №43. Будова і функції тканин тварин.
Опрацювати матеріал підручника стор.219-222 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок»,2010 р.), законспектувати в робочому зошиті.
Лабораторна робота №6. Будова тканин тваринного організму.
Роботу виконуємо у зошиті для ЛР згідно інструкційної карти .
Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача.

Урок №44. Утворення,будова і функції тканин рослин,їх здатність до регенерації.
Опрацювати матеріал підручника стор. 224-231 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок»,2010 р.), законспектувати в робочому зошиті.
Лабораторна робота №7. Будова тканин рослинного організму.
Роботу виконуємо у зошиті для ЛР згідно інструкційної карти.
Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача.

Урок №45. Органи багатоклітинних організмів.
Опрацювати матеріал підручника стор. 232-236 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок», 2010 р.), законспектувати в робочому зошиті.
Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача.

Урок №46. Регуляція функцій у багатоклітинних організмів.
Опрацювати матеріал підручника стор. 236-242 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок», 2010 р.), законспектувати в робочому зошиті.
Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача.

Урок №47. Дослідження проявів впливу чинників навколишнього середовища на представників різних царств живої природи.
Опрацювати додаткову літературу(інтернет-джерела),підготувати реферати,презентації до теми уроку:
1. Різноманітність вірусів та їх роль у природі й житті людини.
2. Бактерії та їх значення.
3. Гриби, їх різноманітність та значення.
4. Риси подібності і відмінності в будові та життєдіяльності рослин і тварин.
5. Взаємодія регуляторних систем в організмі людини.
Роботи висилаємо на електронну пошту викладача.

Урок №48.Узагальнення з теми на основі ЗЗП.
Повторити матеріал стор. 175-273 О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок», 2010 р.),в робочому зошиті виконати тестові завдання.
Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача.

Урок № 49. Принципи організації, функціонування і властивості молекулярного, клітинного, організмового рівнів організації живої природи.
Опрацювати додаткову літературу (інтернет-джерела), дати відповіді на питання в робочому зошиті:
1. Порівняйте поняття «біологічна система» та «екосистема».
2. Складіть порівняльну таблицю «Рівні організації життя».
3. У чому полягає стратегія сталого розвитку природи і суспільства? За яких умов він можливий?
4. Спільні принципи організації та функціонування рівнів організації життя.
Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача.

Урок №50. Систематизація знань з біолого-екологічного модулю.
Опрацювати додаткову літературу(інтернет-джерела),підготувати реферати,презентації на одну із тем:
1. Можливості регулювання продуктивності фотосинтезу.
2. Гіпотези походження органел еукаріотичних клітин.
3. Вплив факторів зовнішнього середовища на клітини.
4. Подібність і відмінності в будові клітин організмів різних царств живої природи.
5. Можливості цитотехнологій.
6. Механізми проникнення вірусів у клітини людини,тварин,рослин,бактерій.
7. Досягнення гістотехнологій.
8. Регуляторні системи організму людини.
Роботи висилаємо на електронну пошту викладача.

Урок № 51. Узагальнення знань з біолого-екологічного модуля.
Повторити матеріал стор. 175-273 (О.В.Тагліна, «Біологія 10 клас» - Х.: Видавництво «Ранок», 2010 р.),в робочому зошиті виконати тестові завдання:
Фотографуємо і висилаємо на електронну пошту викладача.
Категорія: 103 група | Додав: proflicey020
Переглядів: 777 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]