.
Головна » Архів матеріалів
Загальні рекомендації щодо самоосвітньої діяльності учнів – випускників в період підготовки до ДПА
|
25 березня 2015р. в нашому ліцеї відбувся огляд художньої самодіяльності. Тему обрали самі учасники - "Весна. Україна. Кохання". Власне, все те, що найбільше хвилює будь-яку молоду людину.
|
Згідно плану роботи ліцею з 10 лютого по 20 березня 2015 року відбувся перший етап конкурсу творчих робіт із загальноосвітніх дисциплін у п’яти номінаціях. |
Про моральність нашого суспільства і молоді в тому числі можна говорити багато,адже, чого гріха таїти, високоморальними критеріями ці поняття у нас ще не вимірюються. |
Традиційно перші березневі дні у нашому ліцеї присвячуються пам’яті Тараса Григоровича Шевченка. Цьогоріч групи випускали тематичні стіннівки, виготовляли плакати із підбірками матеріалів про життя та творчість поета. Як зазвичай,уроки літератури розпочинались шевченківською п’ятихвилинкою, де учні мали можливість ознайомитись з ексклюзивними матеріалами,пов’язаними з іменем Шевченка. |
Що ви знаєте про дітей-сиріт? Чи задумувались колись, яке у них життя? Яким буде їхнє майбутнє? Цілий ряд факторів є причиною збільшення кількості дітей, що опиняються на державному забезпеченні – в установах інтернатного типу, у прийомних та опікунських родинах. В Україні завдання по реалізації підтримки та супроводження дітей з числа сиріт та позбавлених батьківського піклування покладено на структурні підрозділи державної соціальної служби для сім'ї, дітей та молоді і заклади освіти. Зокрема соціальна державна політика щодо підтримки дітей з соціально незахищених сімей та дітей сиріт та позбавлених батьківського піклування реалізовується в Шепетівському професійному ліцеї. |
Якість освіти пов’язана із результативністю навчально - виховного процесу, органічною складовою якого є якість навчальних досягнень. |
Диплом ІІІ ступеня за участь у ІІ етапі 15 Міжнародного конкурсу знавців української мови ім. П.Яцика серед учнів ПТНЗ отримав учень 204 групи Процун Андрій. Вітаємо! |
В умовах ринкової економіки та посилення конкуренції серед шукачів роботи, навіть, за актуальними на ринку праці професіями, проблема зайнятості молоді набуває особливої гостроти, а право на працю реалізується здебільшого тими, хто проявляє активність та особисту ініціативу. Пошук першого робочого місця — непросте завдання для молодих людей, які завершують навчання у ВНЗ та ПТНЗ. Наявність освіти, навіть отриманої у престижному навчальному закладі, ще не гарантує одержання місця роботи в умовах сучасного ринку праці. Є ряд типових проблем, з якими стикаються молоді люди в пошуку роботи. Можливо, наші поради допоможуть вам визначитися з більш ефективною стратегію поведінки на ринку праці. |
Затверджений графік проведення державної підсумкової атестації в групі №304 з професії «Слюсар-ремонтник, електрогазозварник» та в групі №305 з професії «Столяр, верстатник деревообробних верстатів»
|
Про порядок проведення Державної підсумкової атестації в 2014/2015 навчальному році (Витяг з додатку до наказу Міністерства освіти і науки України від 20. 02. 2015 р. № 192) Орієнтовні вимоги до змісту атестаційних завдань Загальні положення |
Зараз волонтерською роботою займається дуже багато людей. Для України, як і для всього світу, сьогодні волонтерство є актуальною і важливою справою. Допомагаючи іншим, ми стаємо упевненими у своїх силах, здібностях, опановуємо нові навички та встановлюємо нові соціальні зв'язки. Також волонтерство дає змогу людині привнести у своє життя ті цінності та звички, які дозволять їй мати продуктивне й насичене життя. Займатися благодійністю, допомагати військовим, які боронять Україну від сепаратистів, незалежність та територіальну цілісність країни – громадянський борг суспільства. |
З 8 по 15 лютого в ліцеї проходив тиждень патріотичного виховання молоді приурочений до Дня звільнення Шепетівки від німецько-фашистських загарбників та Дня пам’яті воїнів-інтернаціоналістів. |